Hop til indhold
Pakistanern

Salina Fredericia. Horsens nu

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/horsenspigen

Har for et halvt år siden besøgt Salina i Fredericia. Selvom du har været i branchen i en del år, er hun rigtigt god til sit arbejde :) hun er nok omkring de 39-43 år, men hun har en krop som en pige

På 25år !

1000kr for en time.

Lidt latterligt at lave sådan en reklame.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Det med alderen skal nok passe.

Har tidligere haft gode oplevelser med Selina, med de sidste par gange er der gået for meget maskine sex i det, når man fremsætter ønsker siger hun ja og har glemt det sekundet efter.

Så jeg må sige, jeg har besøgt hende for sidste gang.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har tidligere haft gode oplevelser med Selina, med de sidste par gange er der gået for meget maskine sex i det, når man fremsætter ønsker siger hun ja og har glemt det sekundet efter.

Pite

Alderen er nærmere over 50, så det kan være hun lider lidt af "civil"-demens :D

Har så absolut haft et par gode oplevelser med hende på Valhalla for år tilbage, selvom hun allerede da var noget oppe i årene - hendes alder kan godt snyde lidt, fordi hun har et forholdsvis lille hovede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Alderen er nærmere over 50, så det kan være hun lider lidt af "civil"-demens :D

Har så absolut haft et par gode oplevelser med hende på Valhalla for år tilbage, selvom hun allerede da var noget oppe i årene - hendes alder kan godt snyde lidt, fordi hun har et forholdsvis lille hovede.

Hov - jeg er ked af at blande mig.....

Men det er direkte usandt at hun er 50 år !!

Jeg har tidligere mødt hende adskillige gange også privat.

Så jeg har kendt hende særdeles godt- også hendes fødselsdag.

Og hun er altså ikke 50 !

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil gætte på midten af fyrrene....omkring 7 år siden jeg besøgte hende....Men kan ærligt talt ikke se problemet...Du ved du får milf uanset om det er midten af 40erne eller om hun er 50 år....Det er ikke en i midten af 30erne der siger hun er 24...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er 36 år

Hvis det er rigtigt....Er jeg ked af hvis jeg har fornærmet hende...Men har aldrig spurgt en pro om alder...Så kan vel kun lave mere eller mindre kvalificerede gæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...