Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Pam, da de boede i Glostrup, for et par uger siden.
Det var en overvejende positiv oplevelse, fik en times massage og et yderst kompetent bj. Massagen var også til ug. Hun kan virkelig massere.
Det man sige trak en lille smule ned, var hun er til den lille buttet side… og lidt har den lidt skøre thai attitude….

Men har klart tænkt mig at komme tilbage…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4
Kubrick skrev, for 9 timer siden:

og lidt har den lidt skøre thai attitude….

Hvad menes med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mis4 skrev, for 5 timer siden:

Hvad menes med det?

Sq lidt svært at forklare… der er intet ondt i det. Men jeg oplever det særligt når det hele bliver sådan lidt opstyltet, der bliver grinet konstant, og lidt for meget jokes…
Tror i virkeligheden det er meget uskyldigt og at det bliver tydeliggjort ved sprog og kulturforskellene.
Jeg nyder det bare lige 10% mere når der er en naturlig ro over den time man tilbringer hos dem….

Der er steder der er værre, og det var ikke sindssygt udtalt her….

Håber det giver mening…?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mis4 skrev, for 6 timer siden:

Hvad menes med det?

Det kan være lidt;

Gentagne gange "dikke dik" uden på underbukserne med en finger, før man overhovedet når at smide dem,...eller

Lidt "gnubben" med numsen mod dit lår, samtidig med at der spørges om "han" er stor og også skal have massage, før du end har fået lagt dig på briksen ......eller

"prøv og mærk, skat, jeg er "Honey", hvorefter din hånd ledes mod pigens skød,......

Jeg har prøvet alle tre eksempler, og samtidigt grines der højlydt, og nogen elsker dette lille spil, mens andre måske synes at det er "lidt for meget af det gode"

Og ellers ganske som @Kubrick, beskriver, nogle af dem er "crazy", men på den GODE måde, og ja, kultur forskellen skal man også lige have in mente.

Men det hele er humoristisk og GODT MENT fra pigernes side.

Og undskyld til @Advarsel for lidt afsporing:oops:

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er så flyttet fra huset i Glostrup til en kendt klinik i Vanløse…
Det er lidt ærgerligt da det er knap så diskret. Var i kontakt med dem i dag og de siger at der skulle være en indgang på siden. Havde håbet at nå forbi her til aften, men danskernes frygt for at dø af sult over nytåret gjorde at det tog 1,5 mere at handle end planlagt….:rolleyes:
Forhåbentlig i morgen….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 5 timer siden:

De er så flyttet fra huset i Glostrup til en kendt klinik i Vanløse…

Hvor i Vanløse er det ca, jeg tænker enten Sallingvej eller Bellahøjvej, begge disse er no-go for mig, da jeg bor meget tæt på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 2 timer siden:

Hvor i Vanløse er det ca, jeg tænker enten Sallingvej eller Bellahøjvej, begge disse er no-go for mig, da jeg bor meget tæt på.

Stedet ligger tæt ved Jernbane Alle/Finsensvej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 21 timer siden:

Og undskyld til @Advarsel for lidt afsporing

Det er da helt relevant, hvad du skriver for at alle kan forstå indholdet i tråden?

Jeg kunne godt regne nogenlunde ud, hvad der mentes, men tråde er jo for alle og spørgsmålet gik på at få uddybet karakteren af service hos dem jeg efterlyser erfaring med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...