AarhusM74 1 Skrevet 28. December, 2021 (edited) Hej jeg savner et diskret sted omkring Århus hvor jeg kan være alene med min veninde. Bare hende og jeg. er der noget fornuftigt uden at jeg skal vælge et hotelværelse. hvad gør i andre når konen/manden ikke skal vide hvad vi laver den utro mand Redigeret 28. December, 2021 af AarhusM74 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. December, 2021 Der er det diskrete BB hotel på Marselisborg havn. Du booker via nettet og lukker dig ind med kode. Der er ingen reception. Ellers er der en del små BB hoteller i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 28. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden: Der er det diskrete BB hotel på Marselisborg havn. Du booker via nettet og lukker dig ind med kode. Der er ingen reception. Ellers er der en del små BB hoteller i byen. Man skal bare huske at man kan risikerer at blive smidt ud.. Én enkel gæst havde jeg modtaget på mit dobbeltværelse og så ringede de og bad os forlade stedet.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bellum 22 Skrevet 28. December, 2021 JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden: Man skal bare huske at man kan risikerer at blive smidt ud.. Én enkel gæst havde jeg modtaget på mit dobbeltværelse og så ringede de og bad os forlade stedet.. Sker nok næppe for en mand der booker et værelse og får dame besøg Besøgte desuden en pige der for en måneds tid siden, og hun reklamerede også lystigt dagen efter, så tænker ikke hun havde problemer.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusM74 1 Skrevet 28. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 45 minutter siden: Der er det diskrete BB hotel på Marselisborg havn. Du booker via nettet og lukker dig ind med kode. Der er ingen reception. Ellers er der en del små BB hoteller i byen. Tak.. det må jeg lige google. skal man booke dobbeltværelse selvom kun en overnatter mon? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 28. December, 2021 Bellum skrev, for 32 minutter siden: Sker nok næppe for en mand der booker et værelse og får dame besøg Besøgte desuden en pige der for en måneds tid siden, og hun reklamerede også lystigt dagen efter, så tænker ikke hun havde problemer.... Men derfor er risikoen der stadig.. Som sagt blev vi ringet op og bedt om at forlade stedet øjeblikkelig fordi de ikke ønskede den slags forretninger der.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. December, 2021 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Man skal bare huske at man kan risikerer at blive smidt ud.. Én enkel gæst havde jeg modtaget på mit dobbeltværelse og så ringede de og bad os forlade stedet.. På Havnehotellet? Der er jo ikke andet personale end rengøringen! Jeg har da boltret mig der, i øvrigt højlydt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. December, 2021 AarhusM74 skrev, for 55 minutter siden: dobbeltværelse Det tror jeg ikke, men der er jo ingen der checker noget så man kan da gøre hvad man vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 28. December, 2021 Jeg ved intet om stedet, er bare kørt forbi, men der er kommet et motel i Sabro, et par hundred meter fra Sabro mod Viborg, der var tidligere skrot handel. Det er angivet på goggle Maps . 14 km fra Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 28. December, 2021 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: På Havnehotellet? Der er jo ikke andet personale end rengøringen! Jeg har da boltret mig der, i øvrigt højlydt Yup.. Vi ankom om aftenen dagen før og sov der.. Jeg havde en gæst og da han gik ringede de mig op bad mig smutte fordi de ikke ønskede min forretning der.. Der var en morgenmadsdame der.. Jeg skal ikke kunne sige om nogen har ringet og fortalt hotellet noget eller hvad der er sket.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusM74 1 Skrevet 28. December, 2021 Hvor booker i værelset? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg