Guest Anders-and Skrevet 28. December, 2021 Jeg er stor fan af glory hole oplevelser med kvinder på den anden side, men det er sjældent muligheden er her. nu er der en ny frisk pige med en GH mulighed https://annoncelight.dk/showad/307436 er der nogen der har været forbi til et blæs ? Eller har skrevet med hende håber at høre lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1056 Skrevet 28. December, 2021 Anders-and skrev, for 13 minutter siden: Jeg er stor fan af glory hole oplevelser med kvinder på den anden side, men det er sjældent muligheden er her. nu er der en ny frisk pige med en GH mulighed https://annoncelight.dk/showad/307436 er der nogen der har været forbi til et blæs ? Eller har skrevet med hende håber at høre lidt Har du prøvet at søge på profilnavnet? Eller Google? Viser resultater for 'sofiamulat05'. - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 28. December, 2021 Tak - der er desværre ingen der har prøvet. Blot en masse spekulationer om kønnet. det vil være fedt hvis en havde været der og gav lyd istedet for at spekulere i hvad køn der er bag gh’et. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. December, 2021 Anders-and skrev, for 1 minut siden: at spekulere i hvad køn der er Det er så trættende at den kommer op i så mange tråde. Påstanden fremsættes altid af nogle som ikke har besøgt pigen, ren homofobi, og synd for pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 28. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden: Det er så trættende at den kommer op i så mange tråde. Påstanden fremsættes altid af nogle som ikke har besøgt pigen, ren homofobi, og synd for pigen. Så enig!! Håber der er en der kan hjælpe her. Jeg skal køre en stor omvej for at komme til Århus når jeg er i Jylland så jeg vil gerne lige have hørt fra en om det bliver guffet en god gren på den anden side af hullet :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 29. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 21 timer siden: Det er så trættende at den kommer op i så mange tråde. Påstanden fremsættes altid af nogle som ikke har besøgt pigen, ren homofobi, og synd for pigen. Hvad f..... har det med homofobi at gøre? Er man homofobisk hvis man lægger vægt på, at det er en kvindelig udøver frem for en mand? Du hører så, går jeg ud fra, også til dem der mener, at lesbiske (biologiske) kvinder er homofober fordi de ikke ønsker at have sex med transkvinder (som er en mænd), som (højst belejligt) mener de også er lesbiske? Jeg kan ikke bidrage til løsning af mysteriet selvom jeg har forsøgt at få en aftale med vedkommende alene betinget af, at vedkommende, bag gardinet, ville sandsynliggøre, at være biologisk kvinde (blot se den region, ikke røre). Det kunne ikke lade sig gøre. Bortset fra det, så er det også den mest søgte begrundelse ("da jeg er helt ny i branchen) i betragtning af, at annoncen har kørt "i årevis". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 29. December, 2021 Return of the Mack skrev, for 2 timer siden: Hvad f..... har det med homofobi at gøre? Er man homofobisk hvis man lægger vægt på, at det er en kvindelig udøver frem for en mand? Du hører så, går jeg ud fra, også til dem der mener, at lesbiske (biologiske) kvinder er homofober fordi de ikke ønsker at have sex med transkvinder (som er en mænd), som (højst belejligt) mener de også er lesbiske? Jeg kan ikke bidrage til løsning af mysteriet selvom jeg har forsøgt at få en aftale med vedkommende alene betinget af, at vedkommende, bag gardinet, ville sandsynliggøre, at være biologisk kvinde (blot se den region, ikke røre). Det kunne ikke lade sig gøre. Bortset fra det, så er det også den mest søgte begrundelse ("da jeg er helt ny i branchen) i betragtning af, at annoncen har kørt "i årevis". Tusinde tak for udredningen og Helt fair mistanke du har!! Jeg er enig i det er vigtigt kønnet identificeres. Der er bare indtil flere der uden at begrunde slynger ud det er en mand. dejligt du gør det konkret og skiber din begrundelse for at du mistænker kønnet. det er også berettiget at mistænke det: mange “mænd og transer” tager chancen og udgiver sig som kvinder. godt at vide identifikation ikke er muligt at få lov til. så vil jeg lægge den død og ikke bruge mere tid på “personen i denne annonce” De glory Holes jeg har haft gode oplevelser med har alle været kvinder der har tilkendegivet sig som kvinder ved møderne . Både ved at se og lige røre den våde sprække :) det er et must i et glory Hole for mig :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 6. Januar, 2022 Er der stadig ikke nogen der kan dele en konkret erfaring ? Det ville være drøn fedt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 8. Januar, 2022 (edited) Kontakt hende da selv…? Mona eller Sofia eller hvad hun måtte ‘hedde’. Hvis hun som annoncedato har været aktiv i 18 mdr, kan man tro, nogle har været forbi. Men dels vil de fleste normale og heteromænd vel have en garanti og dels ER det nemmeste da at kontakte vedkommende direkte, når du nu antageligt er så vild efter g-hole. Ring og spørg efter garanti. Mon ikke du så indenfor 5 sekunder får dit ‘svar, enten direkte og ærligt eller inddirekte. Redigeret 8. Januar, 2022 af Bruneøjne76 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smiley2121 34 Skrevet 8. Januar, 2022 https://gyazo.com/fe9478f8a41830bc85a5b7caf6848205 er en trans, så du får halt kvinde og halt mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg