Hop til indhold
Tyksakken

HOLD JER VÆK!!! Clara. Episk Lingam Massage samt Tantra udført af certificeret massøren Kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/334471

Billeder  af damen er 15-20 år gamle og hun er plus 20-30 kg

Intet af det der står i annoncen passer, hun holder ikke tiden, der lugter af tobak i lejligheden 

spar jer selv for den dårlige oplevelse og find andre steder at smide jeres penge ..

stedet 0 ud af 10

kvinden 0 ud af 10 

sex del. 0 ud af 10 

pt det værste sted jeg har besøgt i min snart 30 årige karriere med købe sex :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 1 minut siden:

Men…så gik I vel begge? 

Ros til overskriften: det sgu da en advarsel, man kan forstå!

Desværre var jeg dum/liderlig nok til at "give det et skud"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyksakken skrev, for 8 minutter siden:

dårlig

Ja 0 af 30 i karakter må da betegnes som forholdsvis ringe - nu hun væk: skidt signal/bevis? Synes ikke fotos kunne findes ‘lånt’ nogle steder. 

76E05047-C51B-4C4F-8860-4C72D35A52CA.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 9 minutter siden:

Ja 0 af 30 i karakter må da betegnes som forholdsvis ringe - nu hun væk: skidt signal/bevis? Synes ikke fotos kunne findes ‘lånt’ nogle steder. 

76E05047-C51B-4C4F-8860-4C72D35A52CA.png

Tror faktisk godt det kunne ha været hende , bare for 20år siden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja hun snød heldigvis mig for lidt tid siden..  jeg havde bestilt tid og kom som aftalt smed en sms og fik et svar at hun var optaget den næste times tid, så fandt jeg en anden.. ringede til Ladygitte og hun var klar en time efter.

tantra k......... kontaktede mig 3 timer senere hvorfor jeg ikke kom nu, så fik hun blot at vide jeg havde fundet andet sjov og helt sikkert bedre, fuck et møgfald jeg fik.. eller hun startede og jeg lagde så på .:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...