½angel 1221 Skrevet 30. December, 2021 Skal vi ikke lige lave en lille liste over de GP'er som kommer tilbage til København til Januar, så vi har noget at glæde os over: Jeg har hørt at Jessy French Girl Kira Bloom og Sweet Karina kommer tilbage. hvilken anden viden eller rygter har I hørt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. December, 2021 Yeeesss!!! Helt glemt at Kira kommer tilbage! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. December, 2021 ½angel skrev, for 11 minutter siden: Skal vi ikke lige lave en lille liste over de GP'er som kommer tilbage til København til Januar, så vi har noget at glæde os over: Jeg har hørt at Jessy French Girl Kira Bloom og Sweet Karina kommer tilbage. hvilken anden viden eller rygter har I hørt? Hot Cecilie Aghata Erika fra Italien - hvis ikke der kommer nye restriktioner eller smittetallene får dem til at holde sig væk i januar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. December, 2021 (edited) Lærke på Pussygalores er også tilbage (forhåbentlig To Stay) ....og Laura og Sigga. 30 min. 1100 kr Redigeret 30. December, 2021 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HEBXE 0 Skrevet 13. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, den 30.12.2021 at 16:36: Hot Cecilie Aghata Erika fra Italien - hvis ikke der kommer nye restriktioner eller smittetallene får dem til at holde sig væk i januar? Hvornår Aghata kommer tilbage? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg