Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual
½angel skrev, for 25 minutter siden:

Wow, hun ser sgu godt ud, frister helt til en tur til Hillerød i det nye år

Jeg er på vej.

Mange hilsner Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 20 minutter siden:

Jeg er på vej.

Mange hilsner Mr. Sensual

Blot til orientering: Klinikken lukkede klokken 21 :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
AB455 skrev, for 4 minutter siden:

Blot til orientering: Klinikken lukkede klokken 21 :biggrin:

Ha.  God humor.Jeg ved det, kære broder. Men der er en ny dag i morgen, og især i overmorgen, hvor jeg er alene hjemme.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Ha.  God humor.Jeg ved det, kære broder. Men der er en ny dag i morgen, og især i overmorgen, hvor jeg er alene hjemme.......

God tur - hun ser rigtig dejlig ud og menukortet indeholder en af mine ynglings services: "Tilbyder det meste - spørg bare!" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
AB455 skrev, for 8 minutter siden:

God tur - hun ser rigtig dejlig ud og menukortet indeholder en af mine ynglings services: "Tilbyder det meste - spørg bare!" :)

Er også vild med denne særlige service...de er sjove, de thaipiger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden:

Er også vild med denne særlige service...de er sjove, de thaipiger.

Ja, jeg har endnu ikke så mange thai besøg på bagen, men de få der har været har været meget forskellige, men samtidigt gode på hver deres måde.

Jeg er glad for at jeg tidligt blev anbefalet at gå ind til disse møder med et åbent sind og tage imod det der kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
AB455 skrev, for 6 minutter siden:

Ja, jeg har endnu ikke så mange thai besøg på bagen, men de få der har været har været meget forskellige, men samtidigt gode på hver deres måde.

Jeg er glad for at jeg tidligt blev anbefalet at gå ind til disse møder med et åbent sind og tage imod det der kommer.

Godt råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 24 minutter siden:

Det er ikke kun et godt råd; det er en regl. Hvis man ikke kan følge den, er det bedre at gå til McDonalds. Det er ikke sjovt, men man ved eksakt hvad som kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Det er ikke kun et godt råd; det er en regl. Hvis man ikke kan følge den, er det bedre at gå til McDonalds. Det er ikke sjovt, men man ved eksakt hvad som kommer.

Jeg kan godt lide at have kontrol men der skal altid være plads til en overraskelse... og jeg mener ikke Ronald McDonald :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Observer1980

Har ikke erfaring med Gina, men har besøgt Kati og Jenny m.fl. Kan generelt ikke anbefale stedet pga. snyd med tiden og decideret dårlig service. Se evt min anmeldelse om thai-oplevelser i det nordsjællandske.

Ved den sidste oplevelse med Kati stod en kunde og bankede febrilsk på bagdøren lige indtil massagerummet hvor jeg lå og fik b2b med Kati. På det tidspunkt er vi vel halvejs inde i seancen. Vildt angstprovokerende oplevelse som jeg aldrig har prøvet før!! 

Pludselig opstod der efterfølgende tumult ved hoveddøren med høje stemmer og diskussion. Kort efter kommer mutter farende ind uden at banke på og snakker meget hårdt og nedladende til Kati. Nu skal det pludselig gå stærkt med afslutningen fordi ham det andet fjols ville til fadet. Jeg var lamslået og troede politiet lavede razzia eller lignende.

Kati begynder helt desperat at give mig hj og siger hurtigt "finish now, hurry, another customer waiting". Jeg reagerer ved at understrege, at der kun er gået ca 25-30 min og at jeg endnu ikke har fået afslutning med sex og bj. Samtidig siger jeg til hende, at det virkelig er dårlig service at forlade kunderne midt i det hele. Hun ignorer mig totalt og skynder sig ud af rummet, "you dont understand, shower now, have fun bby". Efterfølgende kommer mutter ind og giver en intetsigende oliemassage på benene, hvilket jeg afbryder fordi det er rent tidsfordriv, ca 40 min siden start står jeg igen på gaden med en forvisning om at aldrig at bidrage økonomisk til det cirkus. 1500 kr dask direkte ned i kloakken.

Som jeg også nævner i min oprindelige anmeldelse er stedet en rendyrket bollefabrik, hvor pigerne skal høvle så mange penge hjem til ejerne i den korte tid de er i Danmark. Pigerne selv er faktisk meget søde og hotte, men kan tydeligt mærke de er presset max af bagmændene. Rent samlebånd og kundeservice er en by i Rusland. Bare det at mutter pludselig vader ind i rummet midt i en hed seance vidner om hvor ringe respekt de udviser for kundernes diskretion. 

Tør slet ikke tænke på hvis ham kunden havde vadet ind ad bagdøren og sat sig i stolen og ventet på hans tur :-) totalt til grin.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...