Hop til indhold
Midtvestagurken

Claudia, Bording

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/330844

Claudia har flere gode anmeldelser herinde allerede, men jeg synes hun fortjener en mere, efter mit besøg hos hende i eftermiddags. 

Hun er en rigtig sød og dejlig polsk pige,  som gav mig en fantastisk oplevelse.  

Hendes billeder er ægte og vellignende. Jeg tror faktisk, hun havde det røde undertøj på fra billede 2 og 4. Hun er en meget smuk pige, blød, velduftende og på alle måder lækker at være sammen med. Flotte tatoveringer. Hun taler godt engelsk. 

Vi kom hele vejen rundt med tungekys, fransk til hende, 69, superfransk, sex i forskellige stillinger og megafransk.

Hun kysser på en usædvanlig sensuel måde, og da jeg gik lidt død midtvejs i seancen, formåede hun at tænde mig igen med en sensuel og pirrende massage, som ledte frem til, at hun gav mig det bedste blowjob, jeg nogensinde har fået. Det er meget sjældent, at jeg kan komme ved et blowjob, men det formåede Claudia at få mig til. Det var som om hun kunne aflæse præcis hvad der skulle til for at tænde mig. Og så tror jeg faktisk at hun kan lide at sutte pik. Det virkede i hvert fald sådan. Er der noget bedre, end når det virker som om pigen kan lide, hvad hun laver? Og så hjælper det selvfølgelig også at hun er så lækker som hun er. Synet at hendes smukke ansigt med min pik i hendes mund, er et snapshot til mit indre katalog over de bedste oplevelser nogensinde.

Jeg gik derfra glad og tilfredsstillet og med et ønske om at se hende igen, når hun kommer tilbage engang i det nye år.

Lokalerne i Bolding er ok. Rene og udmærkede forhold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm, jeg ærgrer mig stadig over, at min aftale med hende gik i vasken, da hun var i Vejle, men sådan går det jo desværre engang imellem. Jeg ser virkelig frem til, at hun kommer til Vejle igen. Håbet er jo altid lysegrønt  ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Hun er en dem jeg længe gerne ville have haft besøgt, jeg har dog kun set hende i Aarhus en gang og der nåede jeg ikke at få hende besøgt :wacko: men man kan jo håbe hun kommer til Aarhus i den nærmeste fremtid :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, den 31.12.2021 at 16:31:

Hmmm, jeg ærgrer mig stadig over, at min aftale med hende gik i vasken, da hun var i Vejle, men sådan går det jo desværre engang imellem. Jeg ser virkelig frem til, at hun kommer til Vejle igen. Håbet er jo altid lysegrønt  ;-) 

Hun kommer til Vejle i starten af det nye år :rolleyes:
var forbi hende den 31/12 og fik verdens beste omgang.. hold nu kæft hun er lækker og fræk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...