Tingel 74 Skrevet 31. December, 2021 https://annoncelight.dk/showad/329306 Hej igen og godt nytår! jeg overvejede at få besøg af Natasja, da hendes beskrivelse tiltaler mig. Læste dog hele annoncen igennem og så noget der nærmest ligner åben krig med en anden GP. det gør mig liiidt utryg ved situationen. Nogen med erfaringer med Natasja? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 31. December, 2021 Ja, hvis man kigger på hvidovrepigerne.dk 's forside, ser det ikke ud til at der er fred...... Jeg ville ikke komme nogle af stederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 31. December, 2021 Ja det virker lidt underligt....hendes opførsel vdr hendes "chef" hører da ikke hjemme på en annonceside , derfor er det er stort nej tak fra mig til at hun ville være interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 31. December, 2021 Det er godt nok en vred kvinde. Jeg ved ikke om det er grund til at være nervøs. Hun kan jo være opsat på at gøre det godt som helt selvstændig. Det kan selvfølgelig også blive en wife-experience Men enig i at den krig nok ikke burde fremstilles i annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 31. December, 2021 AB455 skrev, Lige nu: Men enig i at den krig nok ikke burde fremstilles i annoncen. Enig. Men forsiden hun henviser til, er jo heller ikke i orden. Især ikke hvis hun føler sig uskyldigt forfulgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystfisker 23 Skrevet 31. December, 2021 Jeg kigger med.?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. December, 2021 Hvem der har ret, kan vi mænd jo ikke vide noget om... Men kan da se at der er flere piger ved Haderup pigerne og Hvidovre pigerne som er aktive herinde, de må jo vide bedst hvordan forholdene er! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 31. December, 2021 Nu vil jeg ikke blande mig i hendes (Natasja) og Maria´s ting for ved ikke hvad er hvad, men kan da sige med det sammen at hende Natasja bare ved at læse hendes annonce, så lyver hun da også selv ret meget, hun skriver at hun er debuterende. DET er hun så ikke, også skriver hun også hun er ny i denne her verden som heller ikke passer, også længere nede skriver hun selv nogle af de steder hun har været og stoppede der, så der mod siger hun jo sig selv, nej du er ikke ny og debuterende i denne her verden du har været her længe, så måske er det smart ikke selv at lyve for dine kommende kunden Så måske det du skriver om Maria er løgn ?? hvem ved, men det du hænger en ud i den annonce hører ingen steder hjemme efter min mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 31. December, 2021 Øøøh hvad sker der lige for det? Undskyld både Natasja og Maria. Men i burde altså være ældre end det der.... Jeres samarbejde virkede ikke men Come on. Op på hesten og videre. Længere er den ikke.. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome Skrevet 31. December, 2021 Maria Luux er et godt eksempel på at billeder og virkelighed har intet med hinanden at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 31. December, 2021 (edited) tvr skrev, 1 time siden: Enig. Men forsiden hun henviser til, er jo heller ikke i orden. Især ikke hvis hun føler sig uskyldigt forfulgt Jeg ville sige uanset. Offentlig ballade om interne forhold hører ikke til på en hjemmeside. Klinikken burde have kontaktet kunderne direkte, fremfor at skrive det på hjemmesiden. Hvad der er op og ned i denne konflikt aner vi ikke, med mindre man har været direkte involveret. Det er jeg heldigvis ikke. Redigeret 31. December, 2021 af AB455 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 31. December, 2021 lystfisker skrev, 1 time siden: Jeg kigger med.?? Hvis du klikker på knappen/linket "følg dette", så bliver du automatisk adviseret. Knappen er nederst hvis du bruger mobilen og vist nok øverst hvis du ser med fra PC'en. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 31. December, 2021 Stol aldrig på en gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 31. December, 2021 issen skrev, for 9 minutter siden: Stol aldrig på en gp Sludder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 31. December, 2021 (edited) Natasja står også som gæstevisitter hos Danmarks bedste lysthus,Pussygalores på Lyngbyvej. Dog ikke på vagtplanen for de første uger af 2022, men hvis du ringer og kimer PG ned plejer de at være lydhør med at give de efterspurgte piger en vagt.. https://70210026.dk/natasja-ny Knaldgodt Nytår! Redigeret 31. December, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkeydick 27 Skrevet 31. December, 2021 Og her gik jeg og troede, at det var Angelina Angel, der havde Haderuppigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 31. December, 2021 Det er Maria der ejer stedet hos Hvidovrepiger så måske hun føler sig som chef. Jeg har besøgt Maria Lux to gange og begge gange gode oplevelser, men det er et stykke tid siden, der kan være sket meget siden dengang, jeg kunne dog ikke finde på at komme igen, hun er alt for pengegrisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 31. December, 2021 I siger da lige hun lyver. Hvor mange gf siger Hva de laver hvis du ? Dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome Skrevet 31. December, 2021 issen skrev, for 3 timer siden: I siger da lige hun lyver. Hvor mange gf siger Hva de laver hvis du ? Dem Kan vi få den på dansk? Nogle af os kan ikke læse nordjydsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 1. Januar, 2022 (edited) SmallPenuzSyndrome skrev, for 6 timer siden: Kan vi få den på dansk? Nogle af os kan ikke læse nordjydsk. Han siger "I siger godt nok at de lyver, men hvor mange GP vil sige hvad deres arbejde er, hvis man spørger dem?" Redigeret 1. Januar, 2022 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. Januar, 2022 Nu når krudtrøgen forhåbentlig har lagt sig lidt her første dag i 2022...Håber ikke diskussionen ødelægger Natasjas ry. Hendes billeder er meget tiltalende og ser frem til at hun får en aftenvagt hos PG. Forhåbentlig snart og ikke senere end slut januar/ start februar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karoline 170 Skrevet 8. Januar, 2022 Jeg har været i Maria Luxx’s hus og stiller mig meget undrende overfor Nataschas udsagn?! Så længe man passer sine ting og har orden i sine ting, som pige,- er der INTET som pige, man kan sætte en finger på, Maria. Mht. at rode folk ind i en personlig uoverensstemmelse, er dårlig stil. Husk, når man peger fingre af andre, vender der fire, mod dig selv. Gid alle må have en dejlig aften,- jeg har personligt kun godt at sige, om Maria, som menneske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 8. Januar, 2022 Karoline skrev, 1 time siden: Jeg har været i Maria Luxx’s hus og stiller mig meget undrende overfor Nataschas udsagn?! Så længe man passer sine ting og har orden i sine ting, som pige,- er der INTET som pige, man kan sætte en finger på, Maria. Mht. at rode folk ind i en personlig uoverensstemmelse, er dårlig stil. Husk, når man peger fingre af andre, vender der fire, mod dig selv. Gid alle må have en dejlig aften,- jeg har personligt kun godt at sige, om Maria, som menneske Jeg er enig med dig. Det eneste skulle være det her børnehaveshow. Som hun så har rettet op på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg