Claesen 574 Skrevet 1. Januar, 2022 Hej og godt nytår derude. Nu har tømmermændene lagt sig og det sydlige hovede forlanger der skal ske noget. Hvem kan anbefales i Aalborg i disse dage? Har selv kig på Agatha som der er et par ok anmeldelser af dog lidt forvirrende. Så hit me med noget godt Claesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spir 10 Skrevet 1. Januar, 2022 Kraftig advarsel hold dig fra hende her https://annoncelight.dk/showad/334095 Billederne er falske og er ikke hende man møder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 1. Januar, 2022 Så har hun da selv misforstået det. Hun starte da med de er ægte. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 574 Skrevet 1. Januar, 2022 issen skrev, for 46 minutter siden: Så har hun da selv misforstået det. Hun starte da med de er ægte. . Jo jo, billederne er sikkert også ægte nok, men hun har jo aldrig lovet de var af hende Lidt som når de skriver what you see is what you get, det jo helt sandt, det bare ikke sikkert at det så matcher billederne i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 574 Skrevet 1. Januar, 2022 Kan oplyse, jeg tog chancen hos Agatha, skrev før jeg kørte mod Aalborg, skrev igen 5 min før ankomst, ventede 8 min modtog en sms om jeg kunne vente 10 min mens hun lige blev frisket op, det accepterede jeg, det blev så til 17 min, bliver lukket ind til noget helt helt andet end på billederne. Oplyser hende at jeg ønsker at gå igen og fandme om ikke hun spørger hvorfor? Da jeg oplyser at jeg ikke mener billeder og virkeligheden stemmer over ens, får hun travlt med at lade mig gå, så det kom nok ikke bag på hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 1. Januar, 2022 Claesen skrev, 1 time siden: Kan oplyse, jeg tog chancen hos Agatha, skrev før jeg kørte mod Aalborg, skrev igen 5 min før ankomst, ventede 8 min modtog en sms om jeg kunne vente 10 min mens hun lige blev frisket op, det accepterede jeg, det blev så til 17 min, bliver lukket ind til noget helt helt andet end på billederne. Oplyser hende at jeg ønsker at gå igen og fandme om ikke hun spørger hvorfor? Da jeg oplyser at jeg ikke mener billeder og virkeligheden stemmer over ens, får hun travlt med at lade mig gå, så det kom nok ikke bag på hende. Mærkeligt...Agatha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 574 Skrevet 2. Januar, 2022 Ratata skrev, for 14 timer siden: Mærkeligt...Agatha Den havde jeg også læst og var en del af årsagen til, at jeg valgte at tage chancen med hende. Og jeg skal da heller ikke kunne afvise, at jeg kan tage fejl' men i mine øjne var der stor forskel på billeder og virkelighed. Det kan selvfølgelig også skyldes lyset i rummet osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgm 12 Skrevet 2. Januar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/308722 morena i Aalborg rigtig sød og fræk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BBB1 0 Skrevet 17. December, 2023 Aalborgm skrev, den 2.1.2022 at 20:54: https://annoncelight.dk/showad/308722 morena i Aalborg rigtig sød og fræk Har man hørt om hun kommer tilbage til DK igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BBB1 0 Skrevet 17. December, 2023 Mon hun kommer til Danmark igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg