dbenasty 0 Skrevet 1. Januar, 2022 Hej allesammen Jeg er en ung fyr på 23 som efterhånden gerne vil eksperimentere mere med mit sexliv. Jeg er bosat i Århus omegn og vil gerne prøve ind i swingermiljøet, men er for det første lidt genert og vil gerne vidt muligt af dækket mit ansigt de første gange. Jeg ville derfor hører hvad i har af råd eller anbefalinger omkring det med at være med i swingermiljøet samt de vigtigste huskeregler Håber i kan hjælpe mig godt på vej mod flere frække oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 1. Januar, 2022 Nok ikke lige det rigtig sted, at søge. Da dette er en side for købesex 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 1. Januar, 2022 Der ville jeg opsøge nogle swingers sites der står alt du har brug for at vide. Jeg har ikke hørt om maskebal i swingerklubber men det kan da godt være de findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 1. Januar, 2022 (edited) dbenasty skrev, for 23 minutter siden: Hej allesammen Jeg er en ung fyr på 23 som efterhånden gerne vil eksperimentere mere med mit sexliv. Jeg er bosat i Århus omegn og vil gerne prøve ind i swingermiljøet, men er for det første lidt genert og vil gerne vidt muligt af dækket mit ansigt de første gange. Jeg ville derfor hører hvad i har af råd eller anbefalinger omkring det med at være med i swingermiljøet samt de vigtigste huskeregler Håber i kan hjælpe mig godt på vej mod flere frække oplevelser Jeg vil bare tilføje, at ud fra hvad jeg har hørt (men ganske vist ikke selv kender noget til fra personlig erfaring), så er swingermiljøet måske ikke helt det, som du fantaserer om; der er vist primært tale om ældre, store og andre kvinder, som de fleste måske ikke ville finde synderlig attraktive. Men der er jo ingen skade sket ved, at du selv udforsker det og ser, om det er noget for dig. Redigeret 1. Januar, 2022 af Emptyman 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 176 Skrevet 1. Januar, 2022 (edited) Emptyman skrev, for 32 minutter siden: Jeg vil bare tilføje, at ud fra hvad jeg har hørt (men ganske vist ikke selv kender noget til fra personlig erfaring), så er swingermiljøet måske ikke helt det, som du fantaserer om; der er vist primært tale om ældre, store og andre kvinder, som de fleste måske ikke ville finde synderlig attraktive. Men der er jo ingen skade sket ved, at du selv udforsker det og ser, om det er noget for dig. Der tager du så grundigt fejl, der kommer et meget bredt og repræsentativt udvalg af mennesker, både store, små, unge og ældre i swingerklubberne. Oldie Redigeret 1. Januar, 2022 af Oldie 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 1. Januar, 2022 dbenasty skrev, for 42 minutter siden: Hej allesammen Jeg er en ung fyr på 23 som efterhånden gerne vil eksperimentere mere med mit sexliv. Jeg er bosat i Århus omegn og vil gerne prøve ind i swingermiljøet, men er for det første lidt genert og vil gerne vidt muligt af dækket mit ansigt de første gange. Jeg ville derfor hører hvad i har af råd eller anbefalinger omkring det med at være med i swingermiljøet samt de vigtigste huskeregler Håber i kan hjælpe mig godt på vej mod flere frække oplevelser Hejsa. Fra en der har været i swingerklub nogle gange, kan jeg lige så godt være ærlig og sige, at dine chancer er MEGET lille, hvis du kommer som single, fyr, og er genert. Jeg har kun været der sammen med en partner, og 99% af dem der kommer der er par, og single kvinder. Jeg har en kammerat som er single fyr, og han har også gået meget i klub, og han bekræfter også at der er meget lille chance. Så med mindre du har et over gennemsnitligt udseende, og er ekstrovertet, og charmerende, så synes jeg du skal lade være. Klubberne caterer til par, og single kvinder. Og jov der er da unge mennesker der, dvs 18-40, men størstedelen synes at være over den alder. Og så vidt jeg ved, er masker ikke noget man bruger, og sikkert slet ikke tilladt. Dresscode er boxers for mænd, nogle steder er t-shirt ok. For kvinder lingeri. Eller nøgen for begge køn. Så med mindre en klub holder et event med masker, skal du ikke forvente det er i orden. Det er min anbefaling til dig, men du skal selvfølgelig gøre hvad du synes er rigtigt. Men en swingerklub er ikke bare møde op, betale indgang, som er dyrere for mønd, og så knepper man bare. Det er en helt anden atmosfære, og de har deres egne regler, skrevet og uskrevet. evt læs Tucans side, med regler osv. Tucan Club | Swinger og Wellness Club Held og lykke. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 1. Januar, 2022 Oldie skrev, for 3 minutter siden: Der tager du så grundigt fejl, der kommer et meget bredt og repræsentativt udvalg af mennesker, både store, små, unge og ældre. Oldie Godt at høre, selvom Fyr37dk ovenover har en noget anden beretning, som stemmer overens med mine oplysninger. Men så kan du jo måske give trådstarter nogle råd. /Empty. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 1. Januar, 2022 Oldie skrev, for 28 minutter siden: Der tager du så grundigt fejl, der kommer et meget bredt og repræsentativt udvalg af mennesker, både store, små, unge og ældre i swingerklubberne. Oldie Nej du har helt ret i at der kommer folk fra alle aldre, tykke og tynde, gamle som unge. Der kommer direktøren fra en bank, hende der sidder ved kassen i netto, og alt ind imellem. Og der er da dage hvor der er flere yngre medlemmer, men som aftenen skrider hen, synes jeg at have observeret at det er 40+ der dominerer. Først på aftenen, er mine erfaringer, flere unge tilstede, men de tynder hurtigt ud. Det kan jo variere fra dag til dag og sted til sted. Men jeg ville bare ikke give trådstarter den ide at der er fyldt med masser af lækre unge piger der lægger krop til. Det fungerer meget anderledes end at gå på natklub og score. Men vi kan jo alle have forskellige oplevelser. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dbenasty 0 Skrevet 1. Januar, 2022 Hej allesammen! mange tak for jeres svar først og fremmest. Jeg vil dog gerne påpege at jeg på ingen måde tror det er en tá-selv bod, men et sted hvor respekt og retten til et nej tak finder stede Grunden til jeg nævnte maskering var for mit eget vedkommende da jeg godt kan være en smule genert til at starte med, men søger egentlig mest nogle oplevelser udover det sædvanlige som jeg derfor tænkte swinger miljøet kunne bidrage til :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 176 Skrevet 1. Januar, 2022 Emptyman skrev, for 32 minutter siden: Godt at høre, selvom Fyr37dk ovenover har en noget anden beretning, som stemmer overens med mine oplysninger. Men så kan du jo måske give trådstarter nogle råd. /Empty. Jeg tror først og fremmest at trådstarter skal gøre op med sig selv, i hvilken retning sexlivet skal bevæge sig, så må man tage den derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 1. Januar, 2022 dbenasty skrev, for 4 minutter siden: Hej allesammen! mange tak for jeres svar først og fremmest. Jeg vil dog gerne påpege at jeg på ingen måde tror det er en tá-selv bod, men et sted hvor respekt og retten til et nej tak finder stede Grunden til jeg nævnte maskering var for mit eget vedkommende da jeg godt kan være en smule genert til at starte med, men søger egentlig mest nogle oplevelser udover det sædvanlige som jeg derfor tænkte swinger miljøet kunne bidrage til velbekom. Men som oldie siger: Oldie skrev, for 2 minutter siden: Jeg tror først og fremmest at trådstarter skal gøre op med sig selv, i hvilken retning sexlivet skal bevæge sig, så må man tage den derfra. Så held og lykke med det. Du kunne evt bruge nogle GP til at prøve nye ting af. Aldre, størrelser, 3kanter, gangbang osv. De fleste er generte de første par gange de kommer der. Man har jo alle mulige tanker. Det var jeg da også, men jeg har ikke noget problem med at være nøgen foran alle andre, så det faldt til min fordel. Og så gik jeg jo rundt med damen, som både jeg, og andre havde øjne for, det hjælper med selvtilliden. Hvis du kan, så find en veninde der vil med. I kan gå sammen, men behøver ikke gøre noget sammen. Men bare som en scouting og confidence booster, indtil man falder til ro. ALT skal være aftalt på forhånd, regler, grænser, og hvis 1 af jer siger i ikke vil være der mere, så SKAL man respektere dette og være villig til at forlade stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 1. Januar, 2022 Oldie skrev, for 1 time siden: Der tager du så grundigt fejl, der kommer et meget bredt og repræsentativt udvalg af mennesker, både store, små, unge og ældre i swingerklubberne. Oldie Helt enig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dbenasty 0 Skrevet 1. Januar, 2022 Jeg vil gerne give det et forsøg her i Århus. Hvad kan i anbefale af steder? Og gode tips til første gangs besøgende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 1. Januar, 2022 dbenasty skrev, for 35 minutter siden: Jeg vil gerne give det et forsøg her i Århus. Hvad kan i anbefale af steder? Og gode tips til første gangs besøgende Der er vist kun: https://joys.dk/home/ som pt. er lukket. pga. coronaen. Som ung fyr, tror jeg nu nok du kan få en hvis succes på en swingerclub - men du kunne jo også prøve at gå på Tinder og Facebooks datingside og se om du ikke kunne score nogen modne og mere erfarne damer, der gerne vil have noget ungt virilt kød, fremfor at du søger nogen unge slanke uerfarne piger, der først skal læres op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 205 Skrevet 2. Januar, 2022 (edited) dbenasty skrev, for 4 timer siden: Hej allesammen! mange tak for jeres svar først og fremmest. Jeg vil dog gerne påpege at jeg på ingen måde tror det er en tá-selv bod, men et sted hvor respekt og retten til et nej tak finder stede Grunden til jeg nævnte maskering var for mit eget vedkommende da jeg godt kan være en smule genert til at starte med, men søger egentlig mest nogle oplevelser udover det sædvanlige som jeg derfor tænkte swinger miljøet kunne bidrage til Hvis det "bare" er generthed (og ikke anonymitet) og du ellers er afklaret, så kan jeg anbefale to optioner: Option A: 1) de fleste / alle swinger klubber har en rundvisning - det forgår med tøj på og i roligt tempo. Her kan du spørge og lære lokaler/regler at kende 2) hvis det stadig er interessant, forsæt til option B Option B: 1) Gør dig klart at målet er at møde op, sig hej og så gå hjem - intet andet! 2) tag en god spiller hjemmefra 3) tag ned i klubben en almindelig hverdag, match dress code (som sikkert er max boxershorts for mænd) 4) sig hej, gå en runde og tag hjem igen Gentag eventuelt indtil du er klar på mere, måske mere tid i baren som du bliver sted kendt. Redigeret 2. Januar, 2022 af LongJohn 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 176 Skrevet 2. Januar, 2022 (edited) LongJohn skrev, for 18 timer siden: Hvis det "bare" er generthed (og ikke anonymitet) og du ellers er afklaret, så kan jeg anbefale to optioner: Option A: 1) de fleste / alle swinger klubber har en rundvisning - det forgår med tøj på og i roligt tempo. Her kan du spørge og lære lokaler/regler at kende 2) hvis det stadig er interessant, forsæt til option B Option B: 1) Gør dig klart at målet er at møde op, sig hej og så gå hjem - intet andet! 2) tag en god spiller hjemmefra 3) tag ned i klubben en almindelig hverdag, match dress code (som sikkert er max boxershorts for mænd) 4) sig hej, gå en runde og tag hjem igen Gentag eventuelt indtil du er klar på mere, måske mere tid i baren som du bliver sted kendt. Option B er absolut helt fint, selv om en person m/k kommer alene, har jeg aldrig oplevet at nogen sidder alene og kukkelurer, der er altid nogen der gerne vil snakke over en kop kaffe eller andet.. Men ellers er der jo også : Option C: Det helt sikre valg, lav en aftale med en af damerne her på eroguide eller lign. (flere af dem er til møder i swingerklubber), så får man både en introduktion i swingerlivet, samt sikker sex. Iøvrigt kan Tucan klub anbefales som et godt sted, ikke alt for langt fra Århus, men alligevel langt nok væk til at det ikke udelukkende er lokale folk på stedet, hvis man er bange for at løbe på nogen man kender. Men ellers er en af de vigtigste regler i swingermiljøet, at det der sker i klubben, også bliver i klubben for eftertiden. Oldie Redigeret 2. Januar, 2022 af Oldie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Investoren 334 Skrevet 2. Januar, 2022 (edited) @dbenasty Vil lige bidrage med min egen erfaring med danske swingerklubber. Til et gangbang, som en dansk GP afholdt i private rammer for flere år siden, faldt jeg i snak med en ældre pensioneret hulbror som meeeeget overbevisende fortalte om at han jævnligt knallede smukke yngre modeller/nymfomaner til gangbangs i XXDark (eksisterer vist ikke længere). Faldt efterfølgende over nogle XXDark videoer på nettet som semi-bekræftede hans røverhistorier. Jeg tænkte wow, det er lige mig. Så jeg besluttede mig at møde op til en intro én fredag aften hos CitySwingers på Øresundvej (XXDark tilbød ikke intro’er). Reelt bare en rundvisning og uddybning af regler: Dvs. kvinder bestemmer ALT, mænd nix pille uden tilladelse, sodavand og/eller alkohol gratis (vist nok) og bla bla bla. Der var udover mig dukket et halv dusin op til intro'en inkl. 2 møglækre fnisende 18-19-årige gymnasie piger. Jeg tænkte holy f***cking sh*t den gamle nisse med ølvom må sgu have ret. Jeg overbeviste mig selv om at give det nogle forsøg. Nå men, 3 absolut værdiløse besøg, 1.200 spir (som jeg lige så godt kunne have skyllet i lokummet) fattigere, adskillige timer jeg aldrig får tilbage, en forskrækket skrumpet pik og et reality tjek senere, kunne jeg konkludere at jeg aldrig spottede en eneste kvinde under 45, eller en som nogensinde havde set indersiden af et fitnesscenter. Og tro mig - jeg finkæmmede klubben! Mit personlige råd: Hold dig væk. Personligt foretrækker jeg pt. at lægge pengene i FKK klubber, hvor man ved hvad man stilles i udsigt. Redigeret 2. Januar, 2022 af Investoren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg