Max Power 588 Skrevet 4. Februar, 2022 Lucia Española skrev, for 1 time siden: hi @scorpiones I'll be in Aarhus soon! Wishing to go, I will be from February 28 to March 12, Don’t go to Aarhus, go to Vejle instead 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 5. Februar, 2022 Lucia Española skrev, for 15 timer siden: hi @scorpiones I'll be in Aarhus soon! Wishing to go, I will be from February 28 to March 12, Lucia, i will for shure visit you i Aarhus. Loking forward already Hope its a Nice place Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 5. Februar, 2022 Jeg tror også Lucia får mit visit nummer 2 når hun vender mod Århus igen, det passer også lige med at jeg får løn faktisk, og så skal jeg bestemt besøge hende igen, hun er bare smuk og fantastisk på alle måder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
New User 4 Skrevet 9. Februar, 2022 Will you be in Randers after March 12? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 9. Februar, 2022 New User skrev, for 33 minutter siden: Will you be in Randers after March 12? Hun har sidste dag i Aalborg den 13. februar og tager så til Randers og så må det blive Århus den 28. februar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 11. Februar, 2022 Lucia Española skrev, den 4/2/2022 at 16:36: hi @scorpiones I'll be in Aarhus soon! Wishing to go, I will be from February 28 to March 12, Then we have to make at date them Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucia Española 102 Skrevet 19. Februar, 2022 Lucia Española skrev, den 7.1.2022 at 23:24: Me alojé en Aalborg por una de tres semanas. mi gran ciudad amada . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucia Española 102 Skrevet 19. Februar, 2022 It is my last week in Randers, on Saturday I am going to Aarhus for two weeks where I say goodbye to Denmark. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjon 45 Skrevet 19. Februar, 2022 Lucia Española skrev, for 13 timer siden: It is my last week in Randers, on Saturday I am going to Aarhus for two weeks where I say goodbye to Denmark. Hope to see you back in Aalborg in the near future /Tjon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet 20. Februar, 2022 Tjon skrev, for 17 timer siden: Hope to see you back in Aalborg in the near future /Tjon Er der gode muligheder for parkering hvor Lucia er i Randers ? og hvor ca. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 807 Skrevet 20. Februar, 2022 Som trådstarter er jeg imponeret over, at min opslag har fået 30000 visninger, 3 sider og 59 svar… Lucia er en populær kvinde! .. And to Lucia. I cant wait to see you in Aarhus .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 20. Februar, 2022 udinaturen skrev, for 26 minutter siden: Lucia er en populær kvinde! .. Det må jeg give dig ret i Jeg besøgte hende selv, da hun var i Aalborg og fandt ud af, at jeg havde besøgt hende et år eller to tidligere. Hun er virkelig flot og vildt sexet, og så smilte jeg noget af alle hendes spanske gloser, da hun var varmet op. Dem har jeg jo læst en del om og må nikke genkendende til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 588 Skrevet 21. Februar, 2022 udinaturen skrev, for 14 timer siden: Som trådstarter er jeg imponeret over, at min opslag har fået 30000 visninger, 3 sider og 59 svar… Lucia er en populær kvinde! .. And to Lucia. I cant wait to see you in Aarhus .. Måske du skulle starte en underskrifts indsamling for at påvirke den skønne til at komme tilbage til Danmark igen. For når hun er færdig i Aarhus så forlader hun DK, for IKKE at vende tilbage… Personligt ville jeg ønske at hun kom til Vejle området, men sådan er der så meget. Uanset må jeg trøste mig med at hun har bragt glæde og gode oplevelser i den tid hun har tilbragt her i landet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 21. Februar, 2022 Max Power skrev, for 2 timer siden: For når hun er færdig i Aarhus så forlader hun DK, for IKKE at vende tilbage… Lad os nu se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 21. Februar, 2022 Max Power skrev, for 5 timer siden: Måske du skulle starte en underskrifts indsamling for at påvirke den skønne til at komme tilbage til Danmark igen. For når hun er færdig i Aarhus så forlader hun DK, for IKKE at vende tilbage… Personligt ville jeg ønske at hun kom til Vejle området, men sådan er der så meget. Uanset må jeg trøste mig med at hun har bragt glæde og gode oplevelser i den tid hun har tilbragt her i landet. Jeg er ikke den store tilhænger af hende Jeg har besøgt hende, men synes besøget var professionelt, men ikke på den gode måde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 588 Skrevet 22. Februar, 2022 Søren A skrev, for 20 timer siden: Lad os nu se Jeg håber selvfølgelig at jeg har læst forkert og hun kommer igen og ikke mindst hun besøger andre byer en Aalborg og Aarhus, så indtil videre krydser jeg fingre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 22. Februar, 2022 @Max Powerlad os håbe hun får tid og lyst til at komme igen. Lysten er jeg nu ikke så meget i tvivl om, men mere om hun har tid og mulighed for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 751 Skrevet 22. Februar, 2022 Søren A skrev, for 18 minutter siden: @Max Powerlad os håbe hun får tid og lyst til at komme igen. Lysten er jeg nu ikke så meget i tvivl om, men mere om hun har tid og mulighed for det Max Power skrev, for 2 timer siden: Jeg håber selvfølgelig at jeg har læst forkert og hun kommer igen og ikke mindst hun besøger andre byer en Aalborg og Aarhus, så indtil videre krydser jeg fingre. Hun har ikke planer om at komme retur efter Aarhus, men man kan jo håbe at hun med tiden får lyst til at komme igen. Skøn kvinde. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 22. Februar, 2022 North skrev, 1 time siden: Hun har ikke planer om at komme retur efter Aarhus, men man kan jo håbe at hun med tiden får lyst til at komme igen. Skøn kvinde. /North Det havde hun heller sidst hun var i DK og alligevel kom hun tilbage. Men ja, vi må se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucia Española 102 Skrevet 25. Februar, 2022 I always said that March was my last time in Denmark, I will spend my last two weeks in Aarthus, I am happy and sad at the same time. I love Denmark and the Danes, real men! very good . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhus-Dude 8 Skrevet 4. Marts, 2022 Hvor i Århus området plejer Lucia og være? Jeg er nød til at få lavet en aftale med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 176 Skrevet 4. Marts, 2022 Aarhus-Dude skrev, for 2 timer siden: Hvor i Århus området plejer Lucia og være? Jeg er nød til at få lavet en aftale med hende Hun er pt i centrum af Aarhus - satser selv på at få booket en aftale med hende imens hun stadig er her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucia Española 102 Skrevet 7. Marts, 2022 I am in the center of Aarthus very close to the cabin hotel in a private apartment, Saturday is my last day, Sunday I travel to Spain. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 111 Skrevet 8. Marts, 2022 Lucia Española skrev, den 7.3.2022 at 08:11: I am in the center of Aarthus very close to the cabin hotel in a private apartment, Saturday is my last day, Sunday I travel to Spain. do you plan to go home for good, or will you return to denmark later in the spring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucia Española 102 Skrevet 10. Marts, 2022 BaronVonKandis2 skrev, den 8/3/2022 at 17:05: ¿Planeas volver a casa para siempre o regresarás a Dinamarca más adelante en la primavera? I am sorry to say that my intention is not to return. I am very sad . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg