Najhb 8 Skrevet 2. Januar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/331377 Har været ved Tropical Monica i dag, jeg har set hende før, og hun have en figur som jeg godt kan lide, og jeg må sige at se hende i gjorde det ikke dårlige Waw. Hun var utrolig i mødekommende jeg havnede aftalt 45 minutter, og jeg skal Love forvar jeg fik fuld valuta. Blev møde i sort lingeri som på billederne, med kys, ikke tante kys, med vådt lækker kys. En af de bedste oplevelse jeg har haft. Jeg vil ikke skrive så meget om selve mit besøg, med men det var lidt af det hele det jeg kommer for er GFO og det fik jeg til 10 Det er bestemt ikke sidste gang jeg vil besøge Tropical Monica 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 2. Januar, 2022 Najhb skrev, for 5 timer siden: GFO hvad er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 3. Januar, 2022 Olympus skrev, 1 time siden: Ny bruger hmmmm Tror jeg vil slette min profil og oprette en ny. Det er åbenbart generelt at nye brugere får bedre oplevelser... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 3. Januar, 2022 ½angel skrev, for 11 timer siden: hvad er det? "Girl Friend Oplevelse" vil jeg tro... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 90 Skrevet 10. Januar, 2022 22 cm and thick skrev, den 3.1.2022 at 10:20: Tror jeg vil slette min profil og oprette en ny. Det er åbenbart generelt at nye brugere får bedre oplevelser... Ikke nok med, at de får bedre oplevelser. Google Translate virker også bare helt perfekt for dem. PS Ironi kan forekomme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 10. Januar, 2022 Til gengæld passer anmeldelsen godt med den oplevelse jeg fik hos hende, da jeg besøgte hende, så anmeldelse kunne være god nok, bare af en som ikke er perfekt til Dansk. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg