Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen, der ved, hvor domina Yssa bliver af? Jeg synes ikke, hun har været i Danmark meget længe. Har prøvet at skrive til hende, men har ikke hørt noget endnu...

Og hvad med Lena (100% naturlig)? Jeg så hendes annonce nytårsdag og satte straks penge af til et besøg - men så forsvandt den igen. Ved nogen, hvornår hun kommer igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev og spurgte Yssa om det samme i slutningen af maj 2021. Der var svaret desværre at hun ikke kom til Danmark igen. :(

havde lige håbet på gode nyheder da jeg så overskriften på tråden.. hun er savnet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
CPHiThere skrev, for 10 timer siden:

Jeg skrev og spurgte Yssa om det samme i slutningen af maj 2021. Der var svaret desværre at hun ikke kom til Danmark igen. :(

havde lige håbet på gode nyheder da jeg så overskriften på tråden.. hun er savnet!

Øv, hvor trist! Det er et stort tab! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone

Jeg var Lenas første kunde i DK for 5-6 år siden. Siden da er hun kommet retur jævnligt - selv når hun sagde at hun ikke ville komme igen. Så mon ikke hun kommer igen denne gang også.
Måske du kan forhøre dig hos legendariske @Mia04, som måske ved det.

Redigeret af Like a Stone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone
Like a Stone skrev, for 13 timer siden:

Jeg var Lenas første kunde i DK for 5-6 år siden. Siden da er hun kommet retur jævnligt - selv når hun sagde at hun ikke ville komme igen. Så mon ikke hun kommer igen denne gang også.
Måske du kan forhøre dig hos legendariske @Mia04, som måske ved det.

Edit: Det var i 2018 at Lena kom til DK.. så det er ikke helt fem år siden. Og Mia kender ikke Lenas planer, så I behøver ikke skrive til hende og spørge ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...