Fausto 334 Skrevet 3. Januar, 2022 Er der nogen, der ved, hvor domina Yssa bliver af? Jeg synes ikke, hun har været i Danmark meget længe. Har prøvet at skrive til hende, men har ikke hørt noget endnu... Og hvad med Lena (100% naturlig)? Jeg så hendes annonce nytårsdag og satte straks penge af til et besøg - men så forsvandt den igen. Ved nogen, hvornår hun kommer igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHiThere 4 Skrevet 3. Januar, 2022 Jeg skrev og spurgte Yssa om det samme i slutningen af maj 2021. Der var svaret desværre at hun ikke kom til Danmark igen. havde lige håbet på gode nyheder da jeg så overskriften på tråden.. hun er savnet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fausto 334 Skrevet 4. Januar, 2022 CPHiThere skrev, for 10 timer siden: Jeg skrev og spurgte Yssa om det samme i slutningen af maj 2021. Der var svaret desværre at hun ikke kom til Danmark igen. havde lige håbet på gode nyheder da jeg så overskriften på tråden.. hun er savnet! Øv, hvor trist! Det er et stort tab! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 4. Januar, 2022 (edited) Jeg var Lenas første kunde i DK for 5-6 år siden. Siden da er hun kommet retur jævnligt - selv når hun sagde at hun ikke ville komme igen. Så mon ikke hun kommer igen denne gang også. Måske du kan forhøre dig hos legendariske @Mia04, som måske ved det. Redigeret 4. Januar, 2022 af Like a Stone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 5. Januar, 2022 Like a Stone skrev, for 13 timer siden: Jeg var Lenas første kunde i DK for 5-6 år siden. Siden da er hun kommet retur jævnligt - selv når hun sagde at hun ikke ville komme igen. Så mon ikke hun kommer igen denne gang også. Måske du kan forhøre dig hos legendariske @Mia04, som måske ved det. Edit: Det var i 2018 at Lena kom til DK.. så det er ikke helt fem år siden. Og Mia kender ikke Lenas planer, så I behøver ikke skrive til hende og spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 5. Januar, 2022 Yssa er stoppet og kommer ikke til DK mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg