Cooliofyn 0 Skrevet 5. Januar, 2022 (edited) Nogle gode/dårlige erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/335036 Redigeret 5. Januar, 2022 af Cooliofyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 5. Januar, 2022 (edited) Har ikke været forbi, men Hold da op hun ser dejlig ud. Hvorfor har vi ikke sådanne nogle brunettepiger i Storkøbenhavn? Fyn ER fin! "Flodpony" er et lidet flatterende ord synes jeg. Zanna burde kunne vælge et mere elegant, hvis det er pigen på billederne. Redigeret 5. Januar, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome Skrevet 5. Januar, 2022 ppd skrev, 1 time siden: Har ikke været forbi, men Hold da op hun ser dejlig ud. Hvorfor har vi ikke sådanne nogle brunettepiger i Storkøbenhavn? Fyn ER fin! "Flodpony" er et lidet flatterende ord synes jeg. Zanna burde kunne vælge et mere elegant, hvis det er pigen på billederne. hold nu op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 6. Januar, 2022 Annoncen blev oprettet for en uge siden. Dengang med en mail adresse. Jeg har forsøgt at skrive uden at få svar. Hvis man checker mobilnummeret på nettet, så ser det ikke ud til at det er en kvinde der tager imod opkald.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 6. Januar, 2022 Jeg skrev også til ovennævnte mail-adresse uden svar tilbage. Synes nummeret står som hemmeligt, men måske har jeg bare ikke søgt godt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 208 Skrevet 6. Januar, 2022 Hfyr skrev, for 6 timer siden: Annoncen blev oprettet for en uge siden. Dengang med en mail adresse. Jeg har forsøgt at skrive uden at få svar. Hvis man checker mobilnummeret på nettet, så ser det ikke ud til at det er en kvinde der tager imod opkald.. Du har helt ret, det ser ud til man får fat i en Joakim....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 6. Januar, 2022 Ståpik skrev, 1 time siden: Du har helt ret, det ser ud til man får fat i en Joakim....... Nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 6. Januar, 2022 Det sammenholdt med at "hun" ikke tager mod opkald men kun sms får sgu det hele til at stinke en smule. Men stadig kan det være helt ok.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 341 Skrevet 7. Januar, 2022 Til ppd: Personen kalder sig selv Flodpony i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg