Hop til indhold
Falco

SEXY KELLY SMUK RØDHÅRET SYDHAVNEN

Recommended Posts

En heldig jyde på besøg i København....

Nogle gange er pigernes profil billeder så polerede at de skriger "fake".....

Jeg var flere gange faldet over Sexy Kelly med de fantastiske bryster og det store smil.

http://massage.side6.dk/sexykelly

Som et lille check ringede jeg hende op for at få bekræftet at billeder og pige matchede. Hun forsikrede mig at intet var fake - ud over den scilicone som var i hendes bryster.

Dagen efter stod jeg uden for hendes hoveddør på en adresse tæt på Mozarts Plads. Efter et par SMS og et tryk på dørklokken stod en fantastisk smuk pige i døren.

Kelly er columbianer, har den mest faste krop, en utrolig fast og smuk røv, det smukkeste smil og langt sort (Ikke rødt) hår. Intet mindre end en model med alt det man kunne ønske sig.

Stedet er rent og bærer præg af at være en privat lejlighed.

Det praktiske blev hurtigt overstået og vi var klar til 30 minutters blidt med GFE og superfransk for kun 700,-

Efter en kort opvarmning med kys og massage gik hun ned og gav en omgang superfransk. Det viste sig at hendes dejlige mund kunne andet end at smile.... Var allerede her tæt på at komme flere gange. Hendes ivrige tunge kørte hun og hun gik dejligt dybt.

Herefter kom der gummi på at 15-20 minutters over/under/bagfra blev nydt i fulde drag. Kelly var fuld af energi og den lille fantastisk faste krop var utrolig. Specielt synet når jeg tog hende bagfra var helt i top.

Afslutningen blev ud over hendes faste bryster, hvorefter hun frækt fordelte spermen på hendes brystvorter.

Efter et bad, et kram og et kindkys stod jeg igen på gaden.

Kort sagt - Kelly var alt hvad man kan drømme om - smuk, sød, velsorineret og ultra fræk. Hun giver fuld valuta for pengene og meget mere til.

Hvis hun stadig er i KBH næste gang jeg kommer forbi er det 110% sikkert at hun skal have endnu et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er lidt flere billeder af hende her:

http://www.massageguide.dk/profile.asp? ... leID=17731

Personligt synes jeg det er ærgerligt når der puttes for meget silicone i et par ellers pæne bryster, så de bliver unaturligt kuglerunde:

http://massage.side6.dk/pictures/album/216157.jpg

Hvis jeg var læge ville jeg simpelthen nægte at gøre det og bede vedkommende om at gå et andet sted hen :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun ser sgu skøn ud! Hende må jeg besøge imorgen. Hvad var adressen mere præcist?

Sydhavnen og du må hellere selv ringe og få en aftale + adressen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun ser sgu skøn ud! Hende må jeg besøge imorgen. Hvad var adressen mere præcist?

Du har ret.

Ring til hende og hun giver dig adresse og andre praktiske oplysninger.

PS. hun taler engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var meget inspireret af dette indlæg og billederne af denne skønhed som nu er på Østerbro:

http://www.massageguide.dk/profile.asp? ... leID=18442

Wow en gudinde på billederne og og i anmeldelsen her står der at billederne ikke er poleret - wow mine forventninger var høje og højt at flyve dybt at falde :-((

Jeg kommer derud og bliver modtaget af Kelly i en badekåbe - bliver hurtigt ført ind på et ok værelse med gardinerne trukket for som i al fald ikke var megalyst men heller ikke mørkt. Alt dette er jo ok og jeg kan kun se Kellys ansigt, hvilket er smukt men også lidt slidt…

Jeg betaler 1000 kr. for 45 min´s luksuscooktail og vi smider begge tøjet. Her er det så tydeligt at der er markant forskel på billeder og virkelighed. Lidt større røv - uden den er meget stor - brysterne er meget tydeligt silikone, hvilket hun jo heller ikke ligger skjul på men de sidder sgu ikke som på billederne. Hun har et ar hele vejen hen over maven fra hofte til hofte og meget tydelige ar rundt om brystvorterne - igen ikke som på billederne.

Jeg bliver sgu helt i tvivl om det overhovedet er hende på billederne - kan godt være men spørg du mig jae så kan det sgu også godt være kelly har nogle fællestræk med en anden megalækker babe! har aldrig set et meget manipuleret billede og så set vedkommende i virkeligheden - så har svært ved at vurdere det.

Nå men der er jo betalt og pikken står så vi må ud over stepperne - hun starter med at sutte, hvilket er ok men sgu næsten på på hovedet (jeg ku jo have prøvet at føre hendes hovede lidt dybere men eftersom det er 4-5 dage siden jeg har fået udløsning så kan jeg godt nyde det). Stikker et par fingre i kussen samtidig og hun er fint våd. Kravler ind under hende og slikker fissen - den er fin og med lyserødt indtræk. Vi knepper i et par forskellige stillinger og så skal den op i røven. Jeg lader hende selv styre indføringen og det går fint. Hun rider mig til en start og derefter på ryggen hvor jeg knepper røvhullet til jeg kommer og det er jo altid skønt :-)

Desværre så har hun under hele seancen forsøgt at holde mig tilbage ift. at støde den helt i bund - både i fissen og i røven, hvilket sgu er turn off. Der måtte ikke klemmes særlig meget på hendes silikonebabser, hvilket også er turn off og for det ikke skal være løgn så blev det kun til tantekys (skal igen retmæssigt siges jeg ikke forsøgte på tungekys da hun på ingen måde selv lagde op til det med den stramme tantekysagtige mund jeg mødte).

Jeg skal retfærdigvis sige at Kelly på ingen måde er grim eller overvægtig men Kelly har aldrig set ud som hun gør på billederne - that´s fore sure!!! Kelly er også supersød men i min bog opvejer det sgu ikke forskellen på billeder og virkelighed heller :-(

Det er jo i virkeligheden heller ikke så meget Kelly jeg brokker mig over men mere fuckin photoshop!!!

Men alt kommer jo an på øjnene der ser og different strokes to different folks må jeg jo næsten bare konkludere og så bare ærger mig over photoshop :-(

Det kan jo selvfølgelig også bare være Kelly er mere til ægte jyder i stedet for jyder i eksil i hovedstaden men der er sgu ikke mere end 4-5 for indlevelse og det samme for pigen og stedet.

Et lille øv Nastyfucker...

En heldig jyde på besøg i København....

Nogle gange er pigernes profil billeder så polerede at de skriger "fake".....

Jeg var flere gange faldet over Sexy Kelly med de fantastiske bryster og det store smil.

http://massage.side6.dk/sexykelly

Som et lille check ringede jeg hende op for at få bekræftet at billeder og pige matchede. Hun forsikrede mig at intet var fake - ud over den scilicone som var i hendes bryster.

Dagen efter stod jeg uden for hendes hoveddør på en adresse tæt på Mozarts Plads. Efter et par SMS og et tryk på dørklokken stod en fantastisk smuk pige i døren.

Kelly er columbianer, har den mest faste krop, en utrolig fast og smuk røv, det smukkeste smil og langt sort (Ikke rødt) hår. Intet mindre end en model med alt det man kunne ønske sig.

Stedet er rent og bærer præg af at være en privat lejlighed.

Det praktiske blev hurtigt overstået og vi var klar til 30 minutters blidt med GFE og superfransk for kun 700,-

Efter en kort opvarmning med kys og massage gik hun ned og gav en omgang superfransk. Det viste sig at hendes dejlige mund kunne andet end at smile.... Var allerede her tæt på at komme flere gange. Hendes ivrige tunge kørte hun og hun gik dejligt dybt.

Herefter kom der gummi på at 15-20 minutters over/under/bagfra blev nydt i fulde drag. Kelly var fuld af energi og den lille fantastisk faste krop var utrolig. Specielt synet når jeg tog hende bagfra var helt i top.

Afslutningen blev ud over hendes faste bryster, hvorefter hun frækt fordelte spermen på hendes brystvorter.

Efter et bad, et kram og et kindkys stod jeg igen på gaden.

Kort sagt - Kelly var alt hvad man kan drømme om - smuk, sød, velsorineret og ultra fræk. Hun giver fuld valuta for pengene og meget mere til.

Hvis hun stadig er i KBH næste gang jeg kommer forbi er det 110% sikkert at hun skal have endnu et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...