Hop til indhold
Sjovleg1

Frække Merete Djursland

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316196

Øverst link, og sådan tog hun imod mig dog med rødehøjhælede stiletter.

bestilling via mail, det fortrækker Merete, gik nemt, vær tålmodig hun har job ved siden af, læse hendes profil grundigt, der finder du mange svar.

Havde bestilt 30 min med flere udløsninger, aftalt at Merete meget gerne måtte sprøjte ud over mig.

Stedet er privat rimeligt diskret, hurtig adgang via åben dør.

Merete tog imod mig i det viste lækre sæt latex, min første oplevelse med latex, efter at have betalt, blev jeg bedt om at smide tøjet, i mens vi små snakkede lidt, da jeg stod i bar røv begyndte Merete at nusse, og mine hænder gik op oplevelse på latexdragten, vildt så meget man kan føle igennem dragten, Merete spurgte om vi skulle lyne ned så hendes fantastiske bryster kunne komme til sin værdighed, og dejlige store er de altså :-) efter lidt tid fik jeg hende ned på ryggen og lynede op i skridtet på dragten, den frækkeste lærke pircet fisse viste sig, jeg lagde mig ned mellem hendes ben og begyndte at slikke, det var tydeligt at hun nød det, der blev godt vådt, jeg stak et par fingere op i hendes stramme våde fisse,  og begyndte at finger kneppe hende, og slikkede hendes klit samtidig, det holdt hun til et par minutter så sprøjtede hun voldsomt i mit ansigt, dejlig salt varm sød lækker smag, min pik stod nu ganske stiv og den dunkede vildt, jeg reste mig på knæ og spermede udover hendes bryster og krop, det var vildt.

vi lå lidt og snakkede og nussede, så var jeg klar igen, hun startede med at sætte sig på mit ansigt så jeg rigtigt kunne dufte og smage hendes fisse, jeg slikkede på livet løst, efter lidt tid tog hun en dildo og kneppede sig selv med, mens hun stod henover min krop, der gik ikke længe før hun igen sprøjtede ud over mig dejligt varmt, på med gummi og nu fik jeg den helt store ride tur, var faktisk på et tidspunkt bange for at sengen skulle brase sammen;-) , vi sluttede af med en doggy, hvor jeg stod på gulvet og Merete liggende på knæ med røven udover kanten, her kunne jeg rigtigt holde fast i hendes hofter og virkelig give den gas, jeg kom i en fantastisk orgasme, Merete spurgte om hun måtte tage hætten af, der var varmt sagde hun :-) Hun ser dejlig ud også uden maske, en moden pæn kvinde, jeg lånte det pæne bad og da jeg kom ind på værelset igen var Merete ved at afklæde sig latex udstyret, vi snakkede lidt mens jeg fik tøj på, og jeg fik kigget lidt på hendes andre latexkustymer, har helt sikkert fundet en til næste gang jeg vil aflægge hende et besøg.

Alt i alt en god og dejlig oplevelse, og inden i nu begynder med at det er fake og annonce, så stop, dette er virkelig hændt jeg var der igår.

Til Merete hvis du ser denne anmeldelse, så tusind tak for at have ført mig ind i et nyt univers, vi ses.

Redigeret af Keeper
den var ikke blevet færdig på tlf, og lettere at skrive på pc

Del dette indlæg

Link til indlæg
hev skrev, for 7 minutter siden:

Er det her en anmeldelse??  Ligner da godt nok en annonce  :shock:

Er det så ikke, prøv at læse andre anmeldelser jeg har lavet herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
hev skrev, for 2 minutter siden:

Nu har du jo også tilføjet meget mere end dit første skriv  ;)

startede på tlf men var for besværligt, så måtte over på pc.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt ok og fin anmeldelse da du blev færdig  :)  Tror du bliver nødt til at fjerne billedet. Det er vist ikke tilladt

Del dette indlæg

Link til indlæg
hev skrev, Lige nu:

Helt ok og fin anmeldelse da du blev færdig  :)  Tror du bliver nødt til at fjerne billedet. Det er vist ikke tilladt

Tak, Har set andre der har lagt et billede ind, men ellers må Moderator lige sige til eller fjerne det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...