Den gode mand 0 Skrevet 12. Januar, 2022 Hvor kan man finde gadepiger i Odense? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 12. Januar, 2022 Ja dem ser man bare ikke Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 13. Januar, 2022 (edited) Den gode mand skrev, for 3 timer siden: Hvor kan man finde gadepiger i Odense? De tider med gadepiger er vist for længst forbi. Gadepigerne var oftest piger der trak for et få penge til narko. For år tilbage kunne man finde danske husmødre, der tog en tur på flisen for at tjene til terminen. De tider er forbi. Nu er der kun nogle få uappetitlige ludere fra Rumænien og Afrika tilbage. Gå på klinik! Redigeret 13. Januar, 2022 af Default User 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 19. Januar, 2022 Der er adskillige tråde om gadepiger i Odense, som f.eks. her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/134067-gadepiger-i-odense/?tab=comments#comment-1254730 Jeg har set flere i Østergade, men det har været sommer, og jeg bor ikke i byen, så ved ikke om der er nogle p.t. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 24. Januar, 2022 Jeg så faktisk et par på vejen ind mod Skibhus når man kører fra Bauhaus! Men det var os i sommers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeinoH 48 Skrevet 27. Januar, 2022 Randy skrev, den 24.1.2022 at 19:32: Jeg så faktisk et par på vejen ind mod Skibhus når man kører fra Bauhaus! Men det var os i sommers Mener du Risingsvej? Har godt nok aldrig set nogen andre steder end Østergade/Enggade/Ridehusgade området. Og det er ved at være nogen tid siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 28. Januar, 2022 HeinoH skrev, den 27.1.2022 at 01:32: Mener du Risingsvej? Har godt nok aldrig set nogen andre steder end Østergade/Enggade/Ridehusgade området. Og det er ved at være nogen tid siden. skulle lige ha fat i google maps, det var Petersmindevej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 28. Januar, 2022 Randy skrev, for 6 timer siden: skulle lige ha fat i google maps, det var Petersmindevej. Nyt sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 30. Januar, 2022 Pite skrev, den 28.1.2022 at 21:38: Nyt sted ? kun set det en gang og kørte ikke forbi igen. Så det ved et tilfælde. Men var ikke i tvivl om hvad jeg så. Totalt ludertøj og stod i vejkanten og smilede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 2. Februar, 2022 Var i Odense i dag og gik runde ved Østergade/Enggade i håbet om en hurtig sutter. Men der var ret dødt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 2. Februar, 2022 latinerkvarteret skrev, for 5 timer siden: Var i Odense i dag og gik runde ved Østergade/Enggade i håbet om en hurtig sutter. Men der var ret dødt Hvis der kommer nogen piger der igen, tror jeg ikke de kommer før det bliver lunere i vejret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 108 Skrevet 15. Februar, 2022 Var på vej igennem Østergade, kl 13 00 i dag. I andet ærende, og blev ringet op, af en kammerat. Kørte ned af Enggade for at vende, og der sad en i skuret, i svinget. Hun var hurtigt ude for at gøre opmærksom på hendes forretning, med både suttemund og andre tegn på hendes hensigter Havde dog ikke tid til at benytte mig af tilbudet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 15. Februar, 2022 Fynbo skrev, for 3 timer siden: Havde dog ikke tid til at benytte mig af tilbudet Træls, ellers kunne du jo have berettet om din oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 16. Februar, 2022 Fynbo skrev, for 23 timer siden: Var på vej igennem Østergade, kl 13 00 i dag. I andet ærende, og blev ringet op, af en kammerat. Kørte ned af Enggade for at vende, og der sad en i skuret, i svinget. Hun var hurtigt ude for at gøre opmærksom på hendes forretning, med både suttemund og andre tegn på hendes hensigter Havde dog ikke tid til at benytte mig af tilbudet Kan du evt.beskrive pigen Kørte også igennem Østergade forleden og der stod en lidt buttet rødhåret kvinde og vinkede med arme og ben. Hun står der jævnlig og er ikke dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 16. Februar, 2022 Var igennem Østergade og Enggade i aftes, og der var tomt. Men det giver nok os mening i det her vejr haha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg