Hop til indhold

Recommended Posts

Gennem lang tid har jeg kredset lidt om billeder og beskrivelse af Malou Magic, Eventyrpigerne i Slaglille . Hvad der har interesseret mig er synet af hendes piercinger og beskrivelsen hvor det nævnes at hun også giver den som 'tøz' - underforstået modtager dominans i en eller anden udstrækning.

Når man skal lege med dominans skal man kende hinanden godt og for mit vedkommende skal jeg klart og tydeligt kunne fornemme at pigen virkelig i sit inderste tænder på at blive domineret - hun skal gøre det for sin egen skyld - ikke min eller pengene.

Tingene flaskede sig sådan i dag at jeg kunne ringe ved 17 tiden og høre om MM var ledig og det var hun kl 19:30 så jeg bestilte en time, jeg holder af god tid og jeg ville gerne kunne føle mig lidt frem under en seance med blid sex så kunne vi jo se om der var gensidig sympati til lidt mere eksperimenteren ved senere lejligheder.

Malou er en rigtig nydelig, stilfuld og præsentabel kvinde i sin bedste alder, en kvinde man absolut ville nyde at betragte hen over bordet ved en dinnerdate. Udover jeg spurgte hende om det var ok for hende med en time, aftalte vi ikke noget på forhånd, pengene skiftede hænder og jeg lånte badeværelset for et brus inden vi skulle mødes igen på lagenet.

Da vi mødtes igen på værelset gik der lige nogle minutter med at forklare at jeg holder meget af gensidig oralsex og at jeg holder rigtig meget af at opleve pigens reaktioner når hun modtager, samt at hun ikke skulle forvente at jeg fik udløsning og slet ikke ved penetration - altså dansk eller græsk.

Vi startede ud stående, hvor jeg som vanligt lidt kejtet begyndte at kærtegne og undersøge hendes krop, hun hjalp godt til for at få mig til at slappe af og efter kort tid var vi i den første af mine yndlingsstillinger - oralsex til hende - Malou har en meget delikat, indbydende, piercet blomst og en meget modtagelig sydstjerne, så det blev meget langvarigt, hun nød det og det er jo herligt at opleve en kvinde respondere godt på det man tilbyder hende. Efter en lille pause hvor vi kunne konstatere at vi havde besøgt den samme piercer og også det samme tatoveringsstudio, lagde hun sig mellem mine ben os så var det fransk til mig :) , Malou har bestemt ikke berøringsubehag og jeg nød hendes lange og rolige tungearbejde, efter en tid kom der gummi på - jeg siger jer - Malou skåner ikke sig selv når hun giver oralsex - hun går til den :o . Så blev det tid til gensidigt fransk - igen skånede hun ikke sig selv og hun gjorde det så godt at jeg blev forløst i denne stilling uden et afsluttende håndarbejde :D det er sjældent om nogensinde sket før.

Så var det tid for mig at puste ud ag slappe lidt af og vi nåede lige at få snakket lidt mere inden der blev banket og det blev tid til afsked.

Jeg er overbevist om at jeg vender tilbage til den gode Malou Magic og gerne for lidt mere avancerede lege og jeg kan absolut anbefale hende ovenpå dagens oplevelse :)

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak for en super skøn anmeldelse. Jeg nyder jo til fulde mit 'arbejde' og nyder at yde en særligt god oplevelse 'lidt udover det sædvanlige'.

Nyder at imponere og gøre noget særligt for mine gæster, som lige netop den enkelte nyder lige DEN dag.

Det lader til at have været tilfældet for dit vedkommende 'sf'.

Er spændt på hvad du finder på næste gang....... Ser frem til dit besøg 'S's'

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...