Hop til indhold

Recommended Posts

Hmmm, havde en aftale med Melissa sent om aften. Men hun var optaget da jeg ankom, så skulle jeg i stedet for vælge mellem 3 piger. En af de årsager til jeg ikke besøger stedet, selvom tøserne er lækre. Samt beliggenheden, og der generelt er mange mennesker/biler ude foran. Kunne aldrig i livet finde på at besøge stedet om dagen. 

Amadea var en af dem, men fandt "Jasmine" kønnere. Ruby var der også. 

De kan ikke meget engelsk, både hende og jeg brugte telefonen til at oversætte fra ungarsk :D Hun var dog helt forfærdelig sød og kær. 

Redigeret af handsome_devil
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
handsome_devil skrev, for 42 minutter siden:

Hmmm, havde en aftale med Melissa sent om aften. Men hun var optaget da jeg ankom, så skulle jeg i stedet for vælge mellem 3 piger. En af de årsager til jeg ikke besøger stedet, selvom tøserne er lækre. Samt beliggenheden, og der generelt er mange mennesker/biler ude foran. Kunne aldrig i livet finde på at besøge stedet om dagen. 

De kan ikke meget engelsk, både hende og jeg brugte telefonen til at oversætte fra ungarsk :D Hun var dog helt forfærdelig sød og kær. 

Jeg er helt enig om beliggenheden, men der kommer bare nogle gange søde piger der :D
Hvordan var Jasmine, ud over sød og kær? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
handsome_devil skrev, den 18.1.2022 at 15:39:

Hun ser meget petit ud.

Kan hun godt tage imod?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...