John Dillermand 102 Skrevet 18. Januar, 2022 Når jeg glad kommer ud fra et vellykket besøg er det som regel med de bedste intentioner om at genbesøge ,men når så lysten og trangen melder sig så bliver det næsten altid en ny spændende model. Stamgæst strategien har sine fordele i at blive mere kendt med pigen og omvendt og derved få bedre sex og måske flere ydelser/ privilegier eller rabat efterhånden som hun føler sig tryg. Egentlig en strategi der passer til mig og ligger tæt op af mit tidligere liv med elskerinder ( ja altså én af gangen) i et sexløst ægteskab. Men elskerinde er også noget rod. Men jeg oplever at jeg i praksis flyver videre til næste blomst og nyder nye oplevelser. Der er så mange smukke kvinder som jeg ellers ikke ville have en chance for at møde. Så genbesøg bliver sjældne,måske også fordi at jeg synes at jeg skal have noget nyt for pengene. Og der er et element af spænding i at se hvad det er for et menneske man møder. Går jeg glip af noget ved denne forfløjne og troløse adfærd? JD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. Januar, 2022 John Dillermand skrev, for 6 minutter siden: Når jeg glad kommer ud fra et vellykket besøg er det som regel med de bedste intentioner om at genbesøge ,men når så lysten og trangen melder sig så bliver det næsten altid en ny spændende model. Stamgæst strategien har sine fordele i at blive mere kendt med pigen og omvendt og derved få bedre sex og måske flere ydelser/ privilegier eller rabat efterhånden som hun føler sig tryg. Egentlig en strategi der passer til mig og ligger tæt op af mit tidligere liv med elskerinder ( ja altså én af gangen) i et sexløst ægteskab. Men elskerinde er også noget rod. Men jeg oplever at jeg i praksis flyver videre til næste blomst og nyder nye oplevelser. Der er så mange smukke kvinder som jeg ellers ikke ville have en chance for at møde. Så genbesøg bliver sjældne,måske også fordi at jeg synes at jeg skal have noget nyt for pengene. Og der er et element af spænding i at se hvad det er for et menneske man møder. Går jeg glip af noget ved denne forfløjne og troløse adfærd? JD Man skal gøre det man har lyst til. Da jeg var yngre, var jeg som dig “sommerfugl”. Jeg nød spændingen ved et nyt besøg, alle de frække piger der var at vælge imellem og besøge. Det var fantastisk at møde så mange dejlige forskellige piger, synes jeg dengang. Nu vil jeg helst være stamgæst. Jeg nyder, at man lærer hinanden lidt at kende, at man ved hvad der venter en af gode ting, man får ingen dårlige oplevelser. og let’s face it, som stamkunde får man lidt mere fleksibilitet f.eks. omkring tidsbestilling og lidt bedre service ofte. Og GPen bliver ikke bare en man skal have sex med når man er stamkunde. Der kommer meget mere ind i kundeforholdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 18. Januar, 2022 Umiddelbart tænker jeg, at du befinder dig i den fase, hvor du tænder mere spændingen ved at vælge en ny hver gang, end at udvikle det seksuelle til et et helt andet seksueltt niveau end et første gangs besøg kan tilveje bringe. Dertil komme vel også at du ikke har noget specielt behov for at opbyyge en relation, Der udover det seksuelle også indeholder noget viden omkring hinanden. Jeg tror faktisk at mange har det som dig, altså at kneppe fest mulige forskellige for så senere at søge noget mere dybde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 18. Januar, 2022 John Dillermand skrev, for 12 minutter siden: Går jeg glip af noget ved denne forfløjne og troløse adfærd? Både og! - synes at har man endelig fundet en, der forstår at give en den service man efterspørger og lidt til, uden at man konstant skal spilde tid på at instruere eller give gode råd - så er det med at holde fast i vedkommende og undgå hustlerne + man kender forholdene og behøver ikke bruge tid på at google stedet og studere adgangsforholdene, gennemtravle anmeldelser, mm. Men det er da spændende med nyt kød indimellem - så jeg synes en kombination er en god ting - og man kan jo også være heldig at finde nyt guld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 770 Skrevet 18. Januar, 2022 Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden: Men det er da spændende med nyt kød indimellem - så jeg synes en kombination er en god ting - og man kan jo også være heldig at finde nyt guld Som jeg sagde til mine knægte da de var små “tænkt hvis du aldrig havde turde prøve at smage nutella”. Hvis noget er godt så hold fast, men vær ikke bange for samtidigt at prøve noget nyt. Det kunne jo være din favorit. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 18. Januar, 2022 Når jeg finder et par perfekte (maskinsyede) sko som mine fødder elsker, så køber jeg straks 3 par ekstra. Jeg prøver mig ikke på andre, når disse er perfekte. Sådan har jeg det gerne også med kvinder. Når jeg mødt en jeg trives godt med, ved jeg at det kun kan blive bedre - ev. til den dag det ikke bliver det mere. På den måden har jeg haft næsten "kæresteforhold" med nogle få GP'er. Ikke sådan at jeg er forelsket eller noget, men når det står på, interesserer jeg ikke mig for andre GP'er. Fantaserer ikke om andre en gang. Så man kan næsten sige at jeg er en monogam sexkøbere. Men lige nu er jeg ikke i "forhold" (mest takket være corona), så kom friske alle i dejlige blomster. En gammel sommerfugl er ved at plukke frem det pragtfulde vingeskruddet igen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4642 Skrevet 18. Januar, 2022 John Dillermand skrev, for 22 minutter siden: genbesøg bliver sjældne,måske også fordi at jeg synes at jeg skal have noget nyt for pengene. Og der er et element af spænding i at se hvad det er for et menneske man møder. Kan godt følge dig. Det er nok nogenlunde også der, jeg er. Der er flere ting i det, for det handler for mig ikke bare om at “kneppe flest mulige”, som @TheVoice formulerer det, men en kombination af det nye og ukendte og samtidigt undgå at komme for tæt på nogen rent følelsesmæssigt. Omvendt tror jeg, at @TheVoice har ret i, at ting for mange af os nok udvikler sig i faser, hvor man i starten suser rundt og oplever en masse forskelligt, og så i næste fase kommer tilbage til nogen af dem, man var glad for at besøge. Så er det individuelt, hvor længe man er i den ene eller anden fase. Og ja, selvfølgelig er der også nogle mænd, der foretrækker en bestemt eller et par piger og holder sig til dem i stedet for at flagre rundt. Psykologien spiller også lidt ind her, fordi det for mig selv er nemmere at retfærdiggøre, at der er et sexbehov som tilfredsstilles ved forskellige GP-besøg, end hvis jeg skulle have et elskerinde-agtigt forhold med en enkelt pige kørende. Og ja, det vil nogen mene er lige galt, men for mig er der en forskel. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 18. Januar, 2022 John Dillermand skrev, for 1 time siden: Går jeg glip af noget ved denne forfløjne og troløse adfærd? Det tror jeg bestemt du gør.. Jeg ved da at den forbindelse jeg har med de stamgæster der igennem årene er kommet under huden på mig er noget helt enestående og jeg føler vi giver hinanden noget der er mere end bare en forretningstransaktion.. Jeg ved også at den første gang som regel for begge parter er forbundet med noget generthed og noget ukendthed der vel for de færreste er ønskeligt under en hed stund.. Den skrælles lige så stille af.. Ting tager tid.. Dog forstår jeg godt din begrundelse og jeg tror at jeg havde været den samme type havde jeg været en mand.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) Jeg har det ligesom trådstarter, jeg søger nok spændingen ved at prøve noget nyt fra gang til gang, har dog besøgt den samme thai pige fast igennem flere år og besøger hende ca hver 14 dag, men kommer der mere for massages skyld en for det frække, da hun er meget dygtig og kender min krop og det føles trygt og rart og vil også gerne støtte hende økonomisk . Redigeret 18. Januar, 2022 af Lion69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 18. Januar, 2022 Hvornår er man stamkunde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) John Dillermand skrev, for 6 timer siden: Når jeg glad kommer ud fra et vellykket besøg er det som regel med de bedste intentioner om at genbesøge ,men når så lysten og trangen melder sig så bliver det næsten altid en ny spændende model. Stamgæst strategien har sine fordele i at blive mere kendt med pigen og omvendt og derved få bedre sex og måske flere ydelser/ privilegier eller rabat efterhånden som hun føler sig tryg. Egentlig en strategi der passer til mig og ligger tæt op af mit tidligere liv med elskerinder ( ja altså én af gangen) i et sexløst ægteskab. Men elskerinde er også noget rod. Men jeg oplever at jeg i praksis flyver videre til næste blomst og nyder nye oplevelser. Der er så mange smukke kvinder som jeg ellers ikke ville have en chance for at møde. Så genbesøg bliver sjældne,måske også fordi at jeg synes at jeg skal have noget nyt for pengene. Og der er et element af spænding i at se hvad det er for et menneske man møder. Går jeg glip af noget ved denne forfløjne og troløse adfærd? JD Jeg vil sammenligne det lidt med at rejse. Har man set et land fordi man har været i landets lufthavn i en mellemlanding? Kan man sige at man har besøgt et land / en storby hvis man blot har gået nogle timer på sightseeing. mens man ventede på næste fly. Nogle vil sige at man da har været i det pågældende land og sætte en nål på landkortet der hænger i stort format i kontoret, mens andre vil se det som det det er - en mellemlanding. Redigeret 18. Januar, 2022 af Den lille frøken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 18. Januar, 2022 Den lille frøken skrev, for 4 minutter siden: Jeg vil sammenligne det lidt med at rejse. Har man set et land fordi man har været i landets lufthavn i en mellemlanding? Kan man sige at man har besøgt et land / en storby hvis man blot har gået nogle timer på sightseeing. mens man ventede på næste fly. Nogle vil sige at man da har været i det pågældende land og sætte en nål på landkortet der hænger i stort format i kontoret, mens andre vil se det som det det er - en mellemlanding. Ingen dum analogi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 18. Januar, 2022 pacer skrev, for 1 time siden: Hvornår er man stamkunde? Ved 3. besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 19. Januar, 2022 pacer skrev, for 12 timer siden: Hvornår er man stamkunde? Når man er mødtes et par gange og en forventning om at vende tilbage regelmæssigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. Januar, 2022 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Når man er mødtes et par gange og en forventning om at vende tilbage regelmæssigt. Jeg har ikke mødt dig, men du er stamgæst i mine tanker, Nanna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 19. Januar, 2022 Jeg må vist betegnes som stamgæst, indenfor de sidste 2-3 år har jeg besøgt den samme omkring 30 gange, man ved hvad man får og undgår skuffelser, men det kunne da være spændende at lede efter nyt guld så det er noget jeg har overvejet, og man kan vel også være stamgæst mere end et sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 445 Skrevet 19. Januar, 2022 Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden: Når man er mødtes et par gange og en forventning om at vende tilbage regelmæssigt. Der arbejdes på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 19. Januar, 2022 Den lille frøken skrev, for 22 timer siden: Jeg vil sammenligne det lidt med at rejse. Har man set et land fordi man har været i landets lufthavn i en mellemlanding? Kan man sige at man har besøgt et land / en storby hvis man blot har gået nogle timer på sightseeing. mens man ventede på næste fly. Nogle vil sige at man da har været i det pågældende land og sætte en nål på landkortet der hænger i stort format i kontoret, mens andre vil se det som det det er - en mellemlanding. Uden overnatning ingen nål på globusen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Januar, 2022 Fast gæst har ikke nødvendigvis noget med rabatter, fordele og andet at gøre... det har jeg da også fået ved første besøg... Har man så fået 15 min. ekstra men alligevel ligger og synes at det er en omgang leverpostej, og man mangler kicket ved at det ikke er et førstegangs besøg, så kan det hele jo være lige meget... For mig var det vel en slags indre prioritet... 1 besøg om måneden, og alle glædes piger i hele Jylland at vælge imellem... jeg valgte det faste besøg hver gang. Jeg havde da også haft nogle små afstikkere, men så var det ekstra besøg. Jeg sprang aldrig det / de faste besøg over. Jeg har også prøvet en periode hvor jeg ville besøge piger 1 gang, eller nogle få gange, men det var slet ikke mig. Der var intet at klage over omkring besøgene, men jeg synes bagefter ikke at det var det som jeg søgte, så prioriteringen var ret let. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Dillermand 102 Skrevet 22. Januar, 2022 Tak for mange inspirerende indlæg. Selvom jeg har haft nogle dårlige anden /tredjebesøg som nok har skræmt lidt så vil jeg nu alligevel prøve at besøge et par tidligere førstebesøgssucceser et par gange mere for der er også nogle nitter imellem ved at drive rundt og lade sig lokke af et nyt pretty face hver gang. JD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. Januar, 2022 (edited) Der er jo noget praktisk i at være stamgæst og vide, at man får en god oplevelse ved sin faste pige. Det er da helt sikkert rart. Men er jeg lige lovligt "romantiker",når jeg spørger, om de bedste stamgæst-GP relationer ikke er, når man kommer tilbage, ikke for at få en sikker vinder, men simpelthen fordi man er glad for pigen og har lyst til at være sammen med hende igen? Så følelsen ikke kun er "jeg har lyst", men "jeg har lyst til Xxxx" Det sidste, forestiller jeg mig, er noget som kommer af sig selv, både i mødet med den rette kvinde, men også når man selv når til det punkt, hvor man har større behov for fordybelse end opdagelse. Så ingen grund til at "presse" sig selv til at finde en fast, før det giver mening for en selv. Redigeret 22. Januar, 2022 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 22. Januar, 2022 Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden: Så følelsen ikke kun er "jeg har lyst", men "jeg har lyst til Xxxx" Den kender jeg godt. Desuden er jo Xxxx en ener. Alle mine Xxxx'ere har været enere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. Januar, 2022 Bananas skrev, for 4 timer siden: Den kender jeg godt. Desuden er jo Xxxx en ener. Alle mine Xxxx'ere har været enere. Kunne der monstro være en grund til, at alle dine enere er blevet (e)x'er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg