Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fået bygget rigtig mange problemer op i min ryg og nakke og bookede derfor en tid hos min ynglingsmassør for at få løsnet lidt op. Tina er seriøs når det gælder massagen og rigtig dygtig. 

Hun holder nu til en velkendt klinik i Vanløse med en diskret bagindgang til dem der går op i den slags. 

Jeg blev mødt af det sædvanlige store smil og glimt i øjet. Tina har selv haft lidt problemer med fysikken så derfor fik hun hjælp til den hårde massage af en ældre dame. 

Har ikke prøvet 4 hånds massage før men hold nu helt kæft hvor jeg blev æltet igennem. Den ældre tog virkelig fat og havde virkelig styr på det. Jeg stønnede og pev lidt og Tina grinede fordi jeg plejer at snakke som et vandfald. 

Efter en lille time begyndte Tina at massere de nedre dele som ellers var nærmest skrumpet ind pga den hårde behandling. Det var nærmest komisk som hun legede med min pik imens den ældre massekrerede mine myoser i skuldrene. Vi grinede alle sammen. Jeg blev beordret til at komme igen og drikke noget vand da den ældre forlod lokalet. 

Tina kan skifte fra seriøs massør til den frækkeste sex maskine på et splitsekund og selvom der kun er blow eller hj på menuen gør hun det med stor indlevelse og engagement. Der er aldrig stress og 100% nærvær. 

Idag er jeg stadig øm men på en god måde. Mine smerter i ryggen og skuldrene er væk og jeg glæder mig allerede til næste gang.

Sted 6/10

Service 10/10

Massage 10/10

Pris 10/10 

Jeg vil påstå at det er det bedste pris/kvalitet der findes i landet. Tina arbejder kun i hverdagene og ikke om aftenen så man skal booke i god tid. Hun reklamerer på AL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gammelsmolf
Skiderik skrev, for 56 minutter siden:

Jeg havde fået bygget rigtig mange problemer op i min ryg og nakke og bookede derfor en tid hos min ynglingsmassør for at få løsnet lidt op. Tina er seriøs når det gælder massagen og rigtig dygtig. 

Hun holder nu til en velkendt klinik i Vanløse med en diskret bagindgang til dem der går op i den slags. 

Jeg blev mødt af det sædvanlige store smil og glimt i øjet. Tina har selv haft lidt problemer med fysikken så derfor fik hun hjælp til den hårde massage af en ældre dame. 

Har ikke prøvet 4 hånds massage før men hold nu helt kæft hvor jeg blev æltet igennem. Den ældre tog virkelig fat og havde virkelig styr på det. Jeg stønnede og pev lidt og Tina grinede fordi jeg plejer at snakke som et vandfald. 

Efter en lille time begyndte Tina at massere de nedre dele som ellers var nærmest skrumpet ind pga den hårde behandling. Det var nærmest komisk som hun legede med min pik imens den ældre massekrerede mine myoser i skuldrene. Vi grinede alle sammen. Jeg blev beordret til at komme igen og drikke noget vand da den ældre forlod lokalet. 

Tina kan skifte fra seriøs massør til den frækkeste sex maskine på et splitsekund og selvom der kun er blow eller hj på menuen gør hun det med stor indlevelse og engagement. Der er aldrig stress og 100% nærvær. 

Idag er jeg stadig øm men på en god måde. Mine smerter i ryggen og skuldrene er væk og jeg glæder mig allerede til næste gang.

Sted 6/10

Service 10/10

Massage 10/10

Pris 10/10 

Jeg vil påstå at det er det bedste pris/kvalitet der findes i landet. Tina arbejder kun i hverdagene og ikke om aftenen så man skal booke i god tid. Hun reklamerer på AL

Godt for dig, skiderik.

et link villevære hjælpsomt, medmindre du vil have Tina Thai for dig selv haha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 37 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse, @Skiderik. Det er jo luksus at få firehåndsmassage, hvad måtte du lægge ekstra oveni for det?

Tusind tak

Det kostede faktisk ikke mere end det plejer men jeg synes det er god stil at give lidt drikkepenge når man får så god service :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skiderik skrev, for 52 minutter siden:

Det kostede faktisk ikke mere end det plejer men jeg synes det er god stil at give lidt drikkepenge når man får så god service :)

Helt enig, og det er da en fin opgradering at få et par ekstra hænder på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iceman skrev, for 1 time siden:

Hvad måtte du give for denne gode behandling ?

Skiderik skrev, den 18.1.2022 at 16:49:

Det kostede faktisk ikke mere end det plejer men jeg synes det er god stil at give lidt drikkepenge

BlindBoy skrev, den 18.1.2022 at 16:29:

Egentlig ikke så svært at finde :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/334109

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...