Guest Mr. Sensual Skrevet 18. Januar, 2022 Forleden var jeg hos en GP, der gjorde ekstra meget ud af hygiejnen. Vi skulle begge i bad (aftalt på forhånd, inkl erotik), og hænderne skulle vaskes ekstra grundigt inden det frække. - Tænk hvor meget man når at røre ved på kun fem minutter udover hinanden, sagde hun med et sødt og bestemt smil. Vi talte efter for mit vedkommende: * Parkeringsautomat, flere steder * kredit kort * dørhåndtag på bilen * min bilnøgle * min mobiltelefon * elevatorknap * håndtag i elevator * ringeklokke til lejligheden * penge Så mange steder på kun fem minutter. Og så er der dem, vi glemte. Håndvask skal der til, inden vi rører frækt ved hinanden. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 18. Januar, 2022 Jeg husker altid lige at tage det værste i næseborene med venstre lillefinger, inden jeg banker på døren til gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 18. Januar, 2022 next skrev, for 7 minutter siden: Jeg husker altid lige at tage det værste i næseborene med venstre lillefinger, inden jeg banker på døren til gp Håber at pigerne husker din holdning til emnet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 10 minutter siden: Forleden var jeg hos en GP, der gjorde ekstra meget ud af hygiejnen. Vi skulle begge i bad (aftalt på forhånd, inkl erotik), og hænderne skulle vaskes ekstra grundigt inden det frække. - Tænk hvor meget man når at røre ved på kun fem minutter udover hinanden, sagde hun med et sødt og bestemt smil. Vi talte efter for mit vedkommende: * Parkeringsautomat, flere steder * kredit kort * dørhåndtag på bilen * min bilnøgle * min mobiltelefon * elevatorknap * håndtag i elevator * ringeklokke til lejligheden * penge Så mange steder på kun fem minutter. Og så er der dem, vi glemte. Håndvask skal der til, inden vi rører frækt ved hinanden. Mange hilsener Mr. Sensual Du skal også huske at spritte af undervejs under akten. Du røre jo ved sengen, dørhåndtag, olieflasken osv efter du har vasket hænder. Det er altså ikke så ligetil og enkelt som du fremstiller det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 18. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Du skal også huske at spritte af undervejs under akten. Du røre jo ved sengen, dørhåndtag, olieflasken osv efter du har vasket hænder. Det er altså ikke så ligetil og enkelt som du fremstiller det. Tænkte nok at mit skriv ville blive drejet rundt og dermed et oplæg til ordkløveri. En af årsagerne til at jeg skrev det. Håber pigerne læser med.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 18. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden: Tænkte nok at mit skriv ville blive drejet rundt og dermed et oplæg til ordkløveri. En af årsagerne til at jeg skrev det. Håber pigerne læser med.. Undskyld, men jeg er (helt ærligt og uden sarkasme) ikke klar over hvor du vil hen med dette opslag? Selvf bliver det drilleri - det er jo oplagt. Jeg ved jo du er en elegant herre, men du er vel ikke Howard Hughes arvtager håber jeg? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, for 21 minutter siden: dermed et oplæg til ordkløveri Næh der tager du fejl. -_Hvor ser du ordkløveri? Jeg påpeger blot at såfremt man vil bryde en eventuel smittekæde og/eller undgå at blive smittet/få bakterier, så er det ikke slut ved badet. Det er det der sker i supermarkedet. Du spritter hænder, og så tager du fat i en indkøbsvogn som måske har bakterier o.l. på håndtaget - så er du lige vidt. Redigeret 18. Januar, 2022 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 18. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 8 minutter siden: Håber at pigerne husker din holdning til emnet.. Derfor du og jeg altid blir tilbudt bad... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 18. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 10 minutter siden: Tænkte nok at mit skriv ville blive drejet rundt og dermed et oplæg til ordkløveri. En af årsagerne til at jeg skrev det. Håber pigerne læser med.. Så skriv dog til pigerne og beklag dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 18. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 14 minutter siden: Tænkte nok at mit skriv ville blive drejet rundt og dermed et oplæg til ordkløveri. En af årsagerne til at jeg skrev det. Håber pigerne læser med.. Hvordan kløver man et ord og hvad mener du præcist med ordkløveri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) Enig med @Aarhuselsker - det ér svært hvis alle smittekilder skal begrænses. Læg hertil bakterier ud over covid og lign. Fx skiftes der jo også kondom hvis man bevæger sig mellem bagerste hul og forreste. Ved brug af fingre der bevæger sig rundt mellem de to steder og munden, så er der forhåbentligt også opmærksomhed. Det er i det hele taget vanskeligt at ridse alle opmærksomhedspunkter op, så generelt handler det vel "bare" om almindelig (god) hygiejne og fornuftig/opmærksom opførsel. Ellers kan det godt blive en lang tråd. Redigeret 18. Januar, 2022 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Salad Skrevet 18. Januar, 2022 Bananas skrev, for 53 minutter siden: Undskyld, men jeg er (helt ærligt og uden sarkasme) ikke klar over hvor du vil hen med dette opslag? Selvf bliver det drilleri - det er jo oplagt. Jeg ved jo du er en elegant herre, men du er vel ikke Howard Hughes arvtager håber jeg? Så må den gode mand tage en ekstra teskefuld honning i sin kamillete, for at dulme nerverne, mens han strikker sin sweaters færdig ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 18. Januar, 2022 Hej, forstår ikke hvor du vil hen med dit opslag ? Måske du vil forklare hvad meningen var med det ? Måske er jeg bare tungnem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Forleden var jeg hos en GP, der gjorde ekstra meget ud af hygiejnen. Vi skulle begge i bad (aftalt på forhånd, inkl erotik), og hænderne skulle vaskes ekstra grundigt inden det frække. - Tænk hvor meget man når at røre ved på kun fem minutter udover hinanden, sagde hun med et sødt og bestemt smil. Vi talte efter for mit vedkommende: * Parkeringsautomat, flere steder * kredit kort * dørhåndtag på bilen * min bilnøgle * min mobiltelefon * elevatorknap * håndtag i elevator * ringeklokke til lejligheden * penge Så mange steder på kun fem minutter. Og så er der dem, vi glemte. Håndvask skal der til, inden vi rører frækt ved hinanden. Mange hilsener Mr. Sensual Hvis jeg tager et bad for så derefter at vaske hænder ? ? Det hjælper da ingenting. Du rører jo ved håndtaget når du skal ud at badeværelset mv. Tænk hvad du kan røre ved på vejen fra badet til bollerummet. Næeh du gamle. Først et bad. Og inden du går ombord i pigen inde i værelset spritter du hænderne godt og grundigt. Altså mens du står inde på værelset. Nøgen. Faktisk er der en thaipige der praktiserer dette. Men vi stopper ikke her. Kommer du til at røre andre ting eller hun gør, så skal der sprittes igen. I kunne komme til at røre en tlf når musikken skal sættes igang, en sengekant, når døren lukkes til bollerummet et håndtag, hvad med din læderrem, osv. Farerne lurer og du er ligeglad Jeg håber pigerne læser med omkring din uforsigtige opførsel. Jeg synes dit oplæg er et oplæg for uforsigtig adfærd. Jeg håber virkelig pigerne læser med. Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Håber at pigerne husker din holdning til emnet.. Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Håber pigerne læser med.. Redigeret 18. Januar, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Salad Skrevet 18. Januar, 2022 Tænk på i hvor mange år, man har kunnet måle coli bakterier i offentlig transport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Tænkte nok at mit skriv ville blive drejet rundt og dermed et oplæg til ordkløveri. En af årsagerne til at jeg skrev det. Det er da en ærlig sag at skrive et indlæg i håb om at der går ordkløveri og ballade i den. Redigeret 18. Januar, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 18. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Håber at pigerne husker din holdning til emnet.. gør de helt sikkert, ellers er nogle riddere her på EG der nok skal huske dem på det.....kaje det bliver en lang dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) . Redigeret 18. Januar, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) Aros skrev, for 3 minutter siden: Det er da en ærlig sag at skrive et indlæg i håb om at der går ordkløveri og ballade i den. i mangel på politiske emner, er det vel ok med en lille kø til håndvasken Redigeret 18. Januar, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. Januar, 2022 next skrev, Lige nu: i mangel på politiske emner, er det vel ok med en lille kø til håndvasken Sikkert. For den rene er alting rent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 18. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Tænkte nok at mit skriv ville blive drejet rundt og dermed et oplæg til ordkløveri. En af årsagerne til at jeg skrev det. Håber pigerne læser med.. hmmmmm..hvorfor starte et indlæg med det formål at starte et ordkløveri, en temmelig afvigende taktik...håber pigerne læser med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 18. Januar, 2022 Lion69 skrev, for 26 minutter siden: Hej, forstår ikke hvor du vil hen med dit opslag ? Måske du vil forklare hvad meningen var med det ? Måske er jeg bare tungnem jvf afslutningen på indlægge, vil han sikkert bare rører ved os alle sammen. Så oplever du inden for de næste par dage en veltalenden og meget ren mand, røre dig på den frække måde, såer det sikkert Mr. Sensual. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 18. Januar, 2022 Så gør som Ulrich https://www.bt.dk/samfund/ulrich-handler-kun-i-heldragt-og-gasmaske-det-her-er-alvorligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 18. Januar, 2022 @Mr. Sensual mener åbentbart at en truckervask er fint. Husk nu næste gang at blive vasket grundig inden pigebesøg - også hænderne Håber da ikke pigerne læser med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) Manden i bad....vaske vaske vaske..for man har da kørt bil og sånt? så skal der tørres...rent håndklæde lækkert..tørres tørres tørres på ved tilbage i rummet har "lille Fredrikrejst sig...og er mægtig kampklar....der kommer lidt præspærm...det tørres lige væk med hånden...sådan... Nu kommer lille Lise let på tå og manden kan bare ikke lade være med at straks kæle for hende....hånden med præspærm ned og lege med hendes indgang og skamlæber.... Lækkert.......frækt en finger ind her.....og der.... Redigeret 18. Januar, 2022 af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg