Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Den vigtige håndvask

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Forleden var jeg hos en GP, der gjorde ekstra meget ud af hygiejnen. Vi skulle begge i bad  (aftalt på forhånd, inkl erotik), og hænderne skulle vaskes ekstra grundigt inden det frække.

- Tænk hvor meget man når at røre ved på kun fem minutter udover hinanden, sagde hun med et sødt og bestemt smil. 

Vi talte efter for mit vedkommende:

* Parkeringsautomat, flere steder *  kredit kort * dørhåndtag på bilen * min bilnøgle * min mobiltelefon * elevatorknap * håndtag i elevator * ringeklokke til lejligheden * penge

Så mange steder på kun fem minutter. Og så er der dem, vi glemte.

Håndvask skal der til, inden vi rører frækt ved hinanden.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Jeg husker altid lige at tage det værste i næseborene med venstre lillefinger, inden jeg banker på døren til gp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
next skrev, for 7 minutter siden:

Jeg husker altid lige at tage det værste i næseborene med venstre lillefinger, inden jeg banker på døren til gp

Håber at pigerne husker din holdning til emnet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr. Sensual skrev, for 10 minutter siden:

Forleden var jeg hos en GP, der gjorde ekstra meget ud af hygiejnen. Vi skulle begge i bad  (aftalt på forhånd, inkl erotik), og hænderne skulle vaskes ekstra grundigt inden det frække.

- Tænk hvor meget man når at røre ved på kun fem minutter udover hinanden, sagde hun med et sødt og bestemt smil. 

* Parkeringsautomat, flere steder *  kredit kort * dørhåndtag på bilen * min bilnøgle * min mobiltelefon * elevatorknap * håndtag i elevator * ringeklokke til lejligheden * penge

Du skal også huske at spritte af undervejs  under akten. Du røre jo ved sengen, dørhåndtag, olieflasken osv efter du har vasket hænder. 
Det er altså ikke så ligetil og enkelt som du fremstiller det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Du skal også huske at spritte af undervejs  under akten. Du røre jo ved sengen, dørhåndtag, olieflasken osv efter du har vasket hænder. 
Det er altså ikke så ligetil og enkelt som du fremstiller det. 

Tænkte nok at mit skriv ville blive drejet rundt og dermed et oplæg til ordkløveri. En af årsagerne til at jeg skrev det. Håber pigerne læser med..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Tænkte nok at mit skriv ville blive drejet rundt og dermed et oplæg til ordkløveri. En af årsagerne til at jeg skrev det. Håber pigerne læser med..

Undskyld, men jeg er (helt ærligt og uden sarkasme) ikke klar over hvor du vil hen med dette opslag? Selvf bliver det drilleri - det er jo oplagt.

Jeg ved jo du er en elegant herre, men du er vel ikke Howard Hughes arvtager håber jeg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr. Sensual skrev, for 21 minutter siden:

dermed et oplæg til ordkløveri

Næh der tager du fejl. -_Hvor ser du ordkløveri? 
Jeg påpeger blot at såfremt man vil bryde en eventuel smittekæde og/eller undgå at blive smittet/få bakterier, så er det ikke slut ved badet. 

Det er det der sker i supermarkedet. Du spritter hænder, og så tager du fat i en indkøbsvogn som måske har bakterier o.l. på håndtaget - så er du lige vidt. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Mr. Sensual skrev, for 8 minutter siden:

Derfor du og jeg altid blir tilbudt bad... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 10 minutter siden:

Så skriv dog til pigerne og beklag dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Mr. Sensual skrev, for 14 minutter siden:

Hvordan kløver man et ord og hvad mener du præcist med ordkløveri :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med @Aarhuselsker - det ér svært hvis alle smittekilder skal begrænses.

Læg hertil bakterier ud over covid og lign. Fx skiftes der jo også kondom hvis man bevæger sig mellem bagerste hul og forreste. Ved brug af fingre der bevæger sig rundt mellem de to steder og munden, så er der forhåbentligt også opmærksomhed.

Det er i det hele taget vanskeligt at ridse alle opmærksomhedspunkter op, så generelt handler det vel "bare" om almindelig (god) hygiejne og fornuftig/opmærksom opførsel. Ellers kan det godt blive en lang tråd.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
Bananas skrev, for 53 minutter siden:

Undskyld, men jeg er (helt ærligt og uden sarkasme) ikke klar over hvor du vil hen med dette opslag? Selvf bliver det drilleri - det er jo oplagt.

Jeg ved jo du er en elegant herre, men du er vel ikke Howard Hughes arvtager håber jeg?

Så må den gode mand tage en ekstra teskefuld honning i sin kamillete, for at dulme nerverne, mens han strikker sin sweaters færdig ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69

Hej, forstår ikke hvor du vil hen med dit opslag ? Måske du vil forklare hvad meningen var med det ? 

Måske er jeg bare tungnem :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Hvis jeg tager et  bad for så derefter at vaske hænder ? ? Det hjælper da ingenting. Du rører jo ved håndtaget når du skal ud at badeværelset mv. Tænk hvad du kan røre ved på vejen fra badet til bollerummet. 

Næeh du gamle.

Først et bad.

Og inden du går ombord i pigen inde i værelset spritter du hænderne godt og grundigt. Altså mens du står inde på værelset. Nøgen. 

Faktisk er der en thaipige der praktiserer dette. 

Men vi stopper ikke her. Kommer du til at røre andre ting eller hun gør, så skal der sprittes igen. I kunne komme til at røre en tlf når musikken skal sættes igang, en sengekant, når døren lukkes til bollerummet et håndtag, hvad med din læderrem, osv. Farerne lurer og du er ligeglad :D 

Jeg håber pigerne læser med omkring din uforsigtige opførsel. Jeg synes dit oplæg er et oplæg for uforsigtig adfærd.

Jeg håber virkelig pigerne læser med.  :D 

Håber pigerne læser med..

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad

Tænk på i hvor mange år, man har kunnet måle coli bakterier i offentlig transport.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Tænkte nok at mit skriv ville blive drejet rundt og dermed et oplæg til ordkløveri. En af årsagerne til at jeg skrev det. 

Det er da en ærlig sag at skrive et indlæg i håb om at der går ordkløveri og ballade i den. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

gør de helt sikkert, ellers er nogle riddere her på EG der nok skal huske dem på det.....kaje det bliver en lang dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Aros skrev, for 3 minutter siden:

Det er da en ærlig sag at skrive et indlæg i håb om at der går ordkløveri og ballade i den. 

i mangel på politiske emner, er det vel ok med en lille kø til håndvasken

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
next skrev, Lige nu:

i mangel på politiske emner, er det vel ok med en lille kø til håndvasken

•  

Sikkert. For den rene er alting rent. 

image.jpeg.8c5779e71cd35198d873f4efedd3fd84.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

hmmmmm..hvorfor starte et indlæg med det formål at starte et ordkløveri, en temmelig afvigende taktik...håber pigerne læser med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Lion69 skrev, for 26 minutter siden:

Hej, forstår ikke hvor du vil hen med dit opslag ? Måske du vil forklare hvad meningen var med det ? 

Måske er jeg bare tungnem :rolleyes:

jvf afslutningen på indlægge, vil han sikkert bare rører ved os alle sammen.
Så oplever du inden for de næste par dage en veltalenden og meget ren mand, røre dig på den frække måde, såer det sikkert Mr. Sensual.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Manden i bad....vaske vaske vaske..for man har da kørt bil og sånt?

så skal der tørres...rent håndklæde lækkert..tørres tørres tørres

på ved tilbage i rummet har "lille Fredrikrejst sig...og er mægtig kampklar....der kommer lidt præspærm...det tørres lige væk med hånden...sådan...

Nu kommer lille Lise let på tå og manden kan bare ikke lade være med at straks kæle for hende....hånden med præspærm ned og lege med hendes indgang og skamlæber....

Lækkert.......frækt

en finger ind her.....og der....:shock:

:ph34r::ph34r::-o

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...