Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Den vigtige håndvask

Recommended Posts

Guest Lion69

Jeg har stadig ikke fået svar fra trådstarter på, hvad meningen med opslaget var ? Er det ikke meget normalt at vaske hænder mange gange i løbet af dagen, og især når man kommer hjem, er det aller første jeg gør, før jeg rører noget, det er at gå ud og vaske mine hænder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt med hygiejne lad os bare håbe de nye vaner består. Ikke jeg tror det men man kan da håbe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 4 minutter siden:

Det er godt med hygiejne lad os bare håbe de nye vaner består. Ikke jeg tror det men man kan da håbe.

På den anden side har vi ikke brug for flere fobiske mennesker, og de har ikke brug for flere fobier. Læste noget sted hvor meget OCD-diagnoserne havde øget under pandemien. Husker ikke cifrene, men det var ikke uanseeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

På den anden side har vi ikke brug for flere fobiske mennesker, og de har ikke brug for flere fobier. Læste noget sted hvor meget OCD-diagnoserne havde øget under pandemien. Husker ikke cifrene, men det var ikke uanseeligt.

Ja for lidt og for meget er sjældent godt. 

Lige håndvask tror jeg godt danskerne generelt kunne få lidt bedre vaner med, der er f.eks ganske mange der ikke vasker hænder efter toiletbesøg - både kvinder og mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 1 minut siden:

Ja for lidt og for meget er sjældent godt. 

Lige håndvask tror jeg godt danskerne generelt kunne få lidt bedre vaner med, der er f.eks ganske mange der ikke vasker hænder efter toiletbesøg - både kvinder og mænd.

Jeg havde en kvinde som vaskede mine hænder efter toiletbesøg, men hun fandt et bedre job. På jagt efter en ny nu, men det er sagtens svært at finde godt tjenestefolk for tiden. Jeg går lidt i tanker om at vaske dem selv, men er ikke sunket så dybt endnu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Jeg havde en kvinde som vaskede mine hænder efter toiletbesøg, men hun fandt et bedre job. På jagt efter en ny nu, men det er sagtens svært at finde godt tjenestefolk for tiden. Jeg går lidt i tanker om at vaske dem selv, men er ikke sunket så dybt endnu. 

Kære Banan

Det var din mor der vaskede dine hænder...nu må du alså se at finde kvinden i dit liv(MIG MIG)<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, Lige nu:

Kære Banan

Det var din mor der vaskede dine hænder...nu må du alså se at finde kvinden i dit liv(MIG MIG)<3

Er det dig Lois Lane?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 5 minutter siden:

Hmmm, nu har epidemien raset i snart 2 år. Er der nogen herinde, der beviseligt er blevet smittet hos en glædespige eller hørt om tilfælde?

Er det synderligt interessant? Jeg blev smittet i supermarkeden, uden at så meget som klappe en eneste flot røv. Det smitter overalt nu, og meget let.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Tjo... udover her i coronatiden hvor jeg forsøger at huske, at få folk til at spritte af, kommer det ikke til at være et punkt på mit program med håndvask. 

Jeg spørger altid om folk vil have et bad, men fortæller de mig, at de kommer lige fra badet, sender jeg dem ikke ud til yderligere rens. 

Kvinder som let oplever ubalance skal da helt sikkert have de forebyggende tiltag, som de har brug for. Jeg får så nærmest aldrig selv ubalancer for neden, og tror ikke på at skabe et problem, hvor der ikke er et. Jeg vasker heller ikke selv hænder, inden jeg leger med klitten, når jeg fornøjer mig solo-style ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vasker heller ikke selv hænder, inden jeg leger med klitten, når jeg fornøjer mig solo-style ;)

Føj Nanna! Men du spritter vel i hvert fald klitten inden??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Føj Nanna! Men du spritter vel i hvert fald klitten inden??

I know, jeg er sådan en beskidt tøs. Du fik heller aldrig taget mig med i søndagsskole. Sprit på klit har jeg kun andenhånds erfaringer med... andre sprittede hænder end mine, altså :P

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 18 minutter siden:

I know, jeg er sådan en beskidt tøs. Du fik heller aldrig taget mig med i søndagsskole. Sprit på klit har jeg kun andenhånds erfaringer med... andre sprittede hænder end mine, altså :P

Nej jeg turde jo ikke tage med en pige med buttplug. Ville gerne så vi havde kunnet dele nogle himmelske åbenbarelser, men så bare foran øjnene når den der pluggen ploppede ud og faldt til gulvet så det ekkoede i hele kirken. Total tavshed når alle kiggede ned på tingesten fra helvedet. Ingen bevæger sig ...... og så går den der lille søde dreng - med helt nyvaskede hænder - frem og plukker den op. "Mor, se hvad jeg fandt".  Hvorefter moren besvimede, nogen råbede efter ambulance, kirkeklokkerne ringede helt vildt og præsten .... præsten som bare kiggede på dig med våde øjne og spyttet savlende ned på præstekraven.

Nej jeg turde ikke.

(Er dette en afsporing? Drengen havde jo nyvaskede hænder i hvert fald)

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Er dette en afsporing? 

Måske en ansporing? 

Sådan en formiddag havde du ikke lyst til? Du havde mig ellers lige hooked (anal hook?). Jeg synger ellers som en engel. Jeg kan narre selv den skeptiske præst med min Ave Maria. 

Og som præsten siger hver søndag: "Velsignet være den, som kommer i Herrens navn" 

Men nok blasfemi! Dette var en tråd om renlighed, ikke dydighed ^_^ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

"Velsignet være den, som kommer i Herrens navn" 

Nogle gange er du bare brillant:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 36 minutter siden:

Jeg vasker heller ikke selv hænder, inden jeg leger med klitten, når jeg fornøjer mig solo-style ;)

Du skal bare blive sprittet indefra. Jeg kan anbefale GT, god whisky, cognac, ja sågar en anstændig portvin kan hældes ned til den indvendige spritbeholder :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AB455 skrev, Lige nu:

Du skal bare blive sprittet indefra. Jeg kan anbefale GT, god whisky, cognac, ja sågar en anstændig portvin kan hældes ned til den indvendige spritbeholder :P

Tror du en latte kan gøre det? For så er jeg klar til i aften 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, Lige nu:

Tror du en latte kan gøre det? For så er jeg klar til i aften 

Det renser jo slet ikke Nanna. Nu er du jo dum :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AB455 skrev, Lige nu:

Det renser jo slet ikke Nanna. Nu er du jo dum :D

Nej da, bare doven :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

Drengen havde jo nyvaskede hænder i hvert fald)

Nannas Hjørne skrev, for 35 minutter siden:

jeg er sådan en beskidt tøs.

Hej @Nannas Hjørne Og @Bananas

Nu er i da, helt med på det rene. :D:lol:

God aften til jer alle.

Hygge

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nannas Hjørne skrev, for 16 minutter siden:

Herrens navn

Herrens havn, mener du

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan også med fordel tørre sig bagi inden man sætter sig for at følge Bruno til svømning……… bare for at være lidt på forkant med situationen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Citat fra Århuselsker

"Du skal også huske at spritte af undervejs  under akten. Du røre jo ved sengen, dørhåndtag, olieflasken osv efter du har vasket hænder. 
Det er altså ikke så ligetil og enkelt som du fremstiller det. "

Se kære Århuselsker det er jo det som den glade glædespige skulle have gjort mellem hvert besøg !

Det gør feks professionelle behandlere, fysioterapeuter, massører, læger mv. :) 

PS Jeg ville nødig være glædespige og få en spritindsmurt finger i de ædlere dele. Morale: Brug engangsgummihansker såfremt du skal have fingrene i kagedåsen. :) 

PPS det gør jeg da når jeg skal fiste en lækker kvinde, så er der også lukket af for skarpe negle osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kære Nanna: Du kunne jo når du nu pøser mælk i kaffen for at få en latte erstatte mælken med whiskey: Irish coffee, whisky: scotch coffee, cognac: french coffee metaxa: greek coffee, bourbon: american coffee und so weiter und so weiter und so weiter ligesom til nytårskoncerten. :) 

Samme arbejde men mere fornøjeligt. :) 

PS jeg byder gerne på en af ovennævnte :) 

Redigeret af moden libertiner
stavefejl rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...