Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Den vigtige håndvask

Recommended Posts

Bananas skrev, for 4 timer siden:

Er det synderligt interessant? Jeg blev smittet i supermarkeden, uden at så meget som klappe en eneste flot røv. Det smitter overalt nu, og meget let.

Det kan du have ret i. Det er imidlertid frivilligt at besøge en glædespige. Her løber man en kalkuleret risiko, mens man af og til er tvunget til at vove sig ned i supermarkedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 3 minutter siden:

Det kan du have ret i. Det er imidlertid frivilligt at besøge en glædespige. Her løber man en kalkuleret risiko, mens man af og til er tvunget til at vove sig ned i supermarkedet.

Ja, men det gør jo ikke nogen forskel alligevel. Vil man undvige risiko så meget som muligt skal man møde så få mennesker som muligt - glædespiger inklusive. Med omikron behøver du slet ikke kysse nogen for at blive smittet. Den er som en missil; en søgerobot som finder dig så snart du vover dig på at åbne munden når der er andre mennesker i nærheden. Mundbind eller ikke. 

Nu skal det her jo ikke blive endnu en tråd om Covid, men personligt kan jeg sige nu - når jeg snart (håber jeg) er rask fra en helvedesuge  - at der fandtes slet ikke noget jeg kunnet gøre anderledes. Jeg er vaccineret og ved det tidsrum som jeg blev smittet, arbejdede jeg alene, mødte hverken børn, kvinder eller venner - men handlede ind varer nogle gange. That's it. Vaske hænderne ... jeg hører næsten omikronkrabaterne klaske sig på lårene af grin.

Ønsker næsten at det havde været en GP, så havde jeg jo i hvert fald fået noget sjovt i udbytte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Nu skal det her jo ikke blive endnu en tråd om Covid, men personligt kan jeg sige nu - når jeg snart (håber jeg) er rask fra en helvedesuge

Gud forbyde det, nej og god bedring banan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Læste noget sted hvor meget OCD-diagnoserne havde øget under pandemien. Husker ikke cifrene, men det var ikke uanseeligt

Jeg haaaader, når folk bruger OCD som eksempel på noget som helst. Det hedder CDO. Jeg har sagt det før. CDO. CDO. CDO. Bogstaverne sat i deres korrekte alfabetiske rækkefølge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror aldrig, at jeg er blevet så snydt af en overskrift på en tråd, som jeg blev her:lol:

Baseret på trådstarter og på den seneste tids tråde og diskussioner, havde jeg forventet en noget mere overført betydning af “Den vigtige håndvask”, og så handler tråden om, ja, at vaske hænder!?:lol: 
Total mindfuck:wub: Fedt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Svendsenaalborg skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tror aldrig, at jeg er blevet så snydt af en overskrift på en tråd, som jeg blev her:lol:

Baseret på trådstarter og på den seneste tids tråde og diskussioner, havde jeg forventet en noget mere overført betydning af “Den vigtige håndvask”, og så handler tråden om, ja, at vaske hænder!?:lol: 
Total mindfuck:wub: Fedt!

jeg læser indlægget som et dække for samfundkristisk politisk indlæg der gør op med fordomme om polaricering af aksemagterns brug af stråforkorter i genmodificeret forloren annanas til brug for toppings på deeppan pizza, nu kommer du så og postulerer noget andet......
Jeg er forvirret nu......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Ja, men det gør jo ikke nogen forskel alligevel.

Det ved jeg såmænd ikke, om det ikke gør.

En glædespige har måske 4 gæster om dagen i lad os sige 5 dage om ugen. Og disse 20 gæster overholder næppe den sikkerhedsafstand, der anbefales i supermarkedet – eller rettere sagt: de færreste kommer nok næppe for kun at blive kløet lidt på ryggen på semi-afstand, men vil jo nok gerne trænge lidt dybere ned i tingene.

Jeg kan ikke se andet, end at glædespiger på papiret har en risiko trods diverse sikkerhedsforanstaltninger. Der er formodentligt et stort mørketal her. Det var baggrunden for mit spørgsmål, om nogen herinde havde efaringer eller havde hørt om nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 32 minutter siden:

Det ved jeg såmænd ikke, om det ikke gør.

En glædespige har måske 4 gæster om dagen i lad os sige 5 dage om ugen. Og disse 20 gæster overholder næppe den sikkerhedsafstand, der anbefales i supermarkedet – eller rettere sagt: de færreste kommer nok næppe for kun at blive kløet lidt på ryggen på semi-afstand, men vil jo nok gerne trænge lidt dybere ned i tingene.

Jeg kan ikke se andet, end at glædespiger på papiret har en risiko trods diverse sikkerhedsforanstaltninger. Der er formodentligt et stort mørketal her. Det var baggrunden for mit spørgsmål, om nogen herinde havde efaringer eller havde hørt om nogen.

Ja, men så misforståede jeg dig. Jeg troede måske du ville vide hvem man ev skal gå udenom, og det ville jo være temmelig meningsløst eftersom hun sandynligt i det fald ikke smitter mere. Så hvad er egentlig hensigten med dit indlæg?

Vil du simpelt hen opfordre folk ikke at gå til GP, så er det vel bare at sige det. At risikoen findes er vel åbenbart, uanset hvis nogen herinde anmelder han er blevet smittet eller ikke?

Eller vil du gradbøje forskellen mellem at møde andre erhverv kontra GP'er. Eller hvad er det du vil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 timer siden:

Jeg havde en kvinde som vaskede mine hænder efter toiletbesøg, men hun fandt et bedre job. På jagt efter en ny nu, men det er sagtens svært at finde godt tjenestefolk for tiden. Jeg går lidt i tanker om at vaske dem selv, men er ikke sunket så dybt endnu. 

Jeg har det samme problem, fandens så svært det skal være at finde en ordentlig vaskepige… som en midlertidig løsning går jeg altid til en gp vis jeg skal i bad, så får jeg også pikken slikket ordentlig ren bagefter, i tilfælde der skulle befinde sig bakterier på den som sæbe og vand ikke fik fjernet! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lucullusb skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har det samme problem, fandens så svært det skal være at finde en ordentlig vaskepige… som en midlertidig løsning går jeg altid til en gp vis jeg skal i bad, så får jeg også pikken slikket ordentlig ren bagefter, i tilfælde der skulle befinde sig bakterier på den som sæbe og vand ikke fik fjernet! 

En rigtigt god løsning. Men det går nok et stykke tid før jeg kan blive vasket på den måden. Har du prøvet at vaske hænderne selv? Er det svært? Jeg tænker man bliver våd og også bliver nødt at tørre dem selv? Jaja, det er en svær tid nu.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vasker dem selv vis jeg ikke har nogen anden mulighed, men det er da også et forbandet lortearbejde! Og det er ikke så nemt at holde styr på alle de forskellige operationer. Vand, sæbe og tørring… Vis du bliver nødt til at vaske hænder når du ikke er hjemme hos dig selv så vet da man også ikke hvornår håndklæde sidst fik en tur forbi vaskemaskinen, så da tørrer jeg altid hændende i vertskabets gardiner. De har næppe blivet rørt ved af så mange. 
Gardinerne er også rigtig handy om du skulle behøve å tørre af pikken efter at du har pisset eller sprøjtet! 
At tørre af pikken i gardinerne ar da også det eneste som jeg vet garanteret vil få en pige til at skrige højt når du knepper hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 15 timer siden:

Ja, men det gør jo ikke nogen forskel alligevel. Vil man undvige risiko så meget som muligt skal man møde så få mennesker som muligt - glædespiger inklusive. Med omikron behøver du slet ikke kysse nogen for at blive smittet. Den er som en missil; en søgerobot som finder dig så snart du vover dig på at åbne munden når der er andre mennesker i nærheden. Mundbind eller ikke. 

Nu skal det her jo ikke blive endnu en tråd om Covid, men personligt kan jeg sige nu - når jeg snart (håber jeg) er rask fra en helvedesuge  - at der fandtes slet ikke noget jeg kunnet gøre anderledes. Jeg er vaccineret og ved det tidsrum som jeg blev smittet, arbejdede jeg alene, mødte hverken børn, kvinder eller venner - men handlede ind varer nogle gange. That's it. Vaske hænderne ... jeg hører næsten omikronkrabaterne klaske sig på lårene af grin.

Ønsker næsten at det havde været en GP, så havde jeg jo i hvert fald fået noget sjovt i udbytte.

Ja, meget bedre at blive smittet hos en gp end i supermarkedet, biografen etc. Tænker at da har man i det mindste fået noget ud af det….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 18.1.2022 at 15:26:

Forleden var jeg hos en GP, der gjorde ekstra meget ud af hygiejnen. Vi skulle begge i bad  (aftalt på forhånd, inkl erotik), og hænderne skulle vaskes ekstra grundigt inden det frække.

- Tænk hvor meget man når at røre ved på kun fem minutter udover hinanden, sagde hun med et sødt og bestemt smil. 

Vi talte efter for mit vedkommende:

* Parkeringsautomat, flere steder *  kredit kort * dørhåndtag på bilen * min bilnøgle * min mobiltelefon * elevatorknap * håndtag i elevator * ringeklokke til lejligheden * penge

Så mange steder på kun fem minutter. Og så er der dem, vi glemte.

Håndvask skal der til, inden vi rører frækt ved hinanden.

Mange hilsener Mr. Sensual

Jaaaa?!?! Hygiejne har altid været en god ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
lucullusb skrev, for 48 minutter siden:

Hvad med mundvask? 

Brug Golgate Mundskyl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brutus skrev, for 9 minutter siden:

Naturligvis er håndvasken vigtig, hvordan vil du ellers vaske hænder?

:ph34r:

Det minder om en samtale med en mulig roommate i studietiden. Han var lidt fin på den og bemærkede kækt, men seriøst, at der jo hverken var bidet eller opvaskemaskine i lejligheden. Fsva opvaskemaskinen måtte jeg jo bare give ham ret; fsva bidet’et sagde jeg, at jeg er så høj, at det tænkte jeg ikke over i det daglige. 
Det tog et øjeblik…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Aarhuselsker skrev, den 18.1.2022 at 15:46:

Næh der tager du fejl. -_Hvor ser du ordkløveri? 
Jeg påpeger blot at såfremt man vil bryde en eventuel smittekæde og/eller undgå at blive smittet/få bakterier, så er det ikke slut ved badet. 

Det er det der sker i supermarkedet. Du spritter hænder, og så tager du fat i en indkøbsvogn som måske har bakterier o.l. på håndtaget - så er du lige vidt. 

Har ikke nævnt et ord om corona og smittekæder og afspritning. Det handlede om håndhygiejne.

Bananas skrev, den 18.1.2022 at 15:46:

Undskyld, men jeg er (helt ærligt og uden sarkasme) ikke klar over hvor du vil hen med dette opslag? Selvf bliver det drilleri - det er jo oplagt.

Jeg ved jo du er en elegant herre, men du er vel ikke Howard Hughes arvtager håber jeg?

Mit svar kommer.......helt sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Lion69 skrev, den 18.1.2022 at 19:18:

Jeg har stadig ikke fået svar fra trådstarter på, hvad meningen med opslaget var ? Er det ikke meget normalt at vaske hænder mange gange i løbet af dagen, og især når man kommer hjem, er det aller første jeg gør, før jeg rører noget, det er at gå ud og vaske mine hænder. 

Men det kommer, svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
lucullusb skrev, for 6 timer siden:

Jeg vasker dem selv vis jeg ikke har nogen anden mulighed, men det er da også et forbandet lortearbejde! Og det er ikke så nemt at holde styr på alle de forskellige operationer. Vand, sæbe og tørring… Vis du bliver nødt til at vaske hænder når du ikke er hjemme hos dig selv så vet da man også ikke hvornår håndklæde sidst fik en tur forbi vaskemaskinen, så da tørrer jeg altid hændende i vertskabets gardiner. De har næppe blivet rørt ved af så mange. 
Gardinerne er også rigtig handy om du skulle behøve å tørre af pikken efter at du har pisset eller sprøjtet! 
At tørre af pikken i gardinerne ar da også det eneste som jeg vet garanteret vil få en pige til at skrige højt når du knepper hende.

Et indlæg der siger alt om afsender..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
next skrev, for 11 timer siden:

jeg læser indlægget som et dække for samfundkristisk politisk indlæg der gør op med fordomme om polaricering af aksemagterns brug af stråforkorter i genmodificeret forloren annanas til brug for toppings på deeppan pizza, nu kommer du så og postulerer noget andet......

next skrev, for 11 timer siden:

Det kan jeg godt forstå, du er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Det kan jeg godt forstå, du er.

Enhver kan komme med den påstand.
Begrund din påstand, og du vil blive husket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...