DETH 5546 Skrevet 20. Januar, 2022 AalborgLook skrev, for 3 timer siden: Jeg læser OP som endnu en omgang selvpromovering. Endnu et forsøg på at virke interesant, i de blindes rige er den en øjede konge. Bla fucking bla 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 9 timer siden: Det handlede om håndhygiejne. Hvorfor er håndhygiejne vigtig for dig hvis det ikke er for at bryde smittekæder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 20. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 9 timer siden: Men det kommer, svaret. Jeg har endnu ikke fået svaret, hvorfor du laver en hel tråd om at vaske hænder ? Kan se du den seneste tid har oprettet rigtig mange tråde, man kunne næsten få den opfattelse at du måske søger en form for opmærksomhed, eller skyder jeg helt ved siden af ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 20. Januar, 2022 Lion69 skrev, for 2 timer siden: Jeg har endnu ikke fået svaret, hvorfor du laver en hel tråd om at vaske hænder ? Kan se du den seneste tid har oprettet rigtig mange tråde, man kunne næsten få den opfattelse at du måske søger en form for opmærksomhed, eller skyder jeg helt ved siden af ? Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 20. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden: Ja. Ok, men vil du så ikke forklare mig hvad hensigten med dit opslag var ? Det er jo ret almindeligt og hygiejnisk at vi skal vaske hænder ret ofte, det ved vi jo godt i forvejen, det er jo ikke kun når vi besøger glædespiger, men også når vi har været ude, vi er jo ikke børn som har brug for den information ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 20. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 14 timer siden: Et indlæg der siger alt om afsender.. Tilværelsen er tydeligvis en tragedie for dem som ikke kan forstå sig på humor, og en komedie for de som kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 20. Januar, 2022 lucullusb skrev, 1 time siden: Tilværelsen er tydeligvis en tragedie for dem som ikke kan forstå sig på humor, og en komedie for de som kan. Men aller nemmest er tilværelsen for dem som forstår så lidt at de tror de ved det hele. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 20. Januar, 2022 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Men aller nemmest er tilværelsen for dem som forstår så lidt at de tror de ved det hele. Hahaha! Ja, så absolut! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Januar, 2022 Bananas skrev, for 10 minutter siden: Men aller nemmest er tilværelsen for dem som forstår så lidt at de tror de ved det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 20. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden: Jeg knuselsker Dunning-Kruger. Alt siden jeg opdagede dette simple faktum, er jeg blevet lidt mindre vred og frustreret på min omgivelse. "Jaja, det er kun Dunning-Kruger" D-K er jo tit i spil også herinde. Kan være godt at huske indimellem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 20. Januar, 2022 Bananas skrev, den 19.1.2022 at 12:28: Så hvad er egentlig hensigten med dit indlæg? Eller hvad er det du vil? Det opgiver jeg efterhånden at forklare dig. Jeg hviler hermed min sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 20. Januar, 2022 (edited) Lion69 skrev, for 9 timer siden: Det er jo ret almindeligt og hygiejnisk at vi skal vaske hænder ret ofte, det ved vi jo godt i forvejen, det er jo ikke kun når vi besøger glædespiger, men også når vi har været ude, vi er jo ikke børn som har brug for den information ? Du drømmer ikke om, hvilke informationer det kan være nødvendigt at give. Da jeg var ny og sad på bordel, var det helt almindeligt at folk kom direkte fra gaden og ind i seng, efter at have rørt ved dørhåndtag, penge og andre spændende ting. Nu skal alle som minimum vaske pik, nosser, numse og hænder i nævnte rækkefølge, men helst i bad, inden legen begynder hos mig. Det har ikke noget med Corona at gøre, det er almindelig god hygiejne. Alligevel har jeg sommetider mænd, der mener de ikke behøver vaske sig, for de kommer lige fra bad….. Redigeret 20. Januar, 2022 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 20. Januar, 2022 Mesterjacob skrev, for 27 minutter siden: Det opgiver jeg efterhånden at forklare dig. Jeg hviler hermed min sag. Fair enough. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4550 Skrevet 20. Januar, 2022 Liv skrev, for 3 timer siden: Alligevel har jeg sommetider mænd, der mener de ikke behøver vaske sig, for de kommer lige fra bad….. I en del tilfælde er det sikkert også rigtigt, at din gæst kommer “direkte fra badet”. Måske især ved besøg om formiddagen, hvor man fra dagens start kan lave en aftale, tage et sent morgen- eller formiddagsbad og derefter sætte kursen mod den udvalgte. Problemet er selvfølgelig bare, at pigen jo ikke kan vide med sikkerhed, om hendes gæst rent faktisk taler sandt eller lyver for at komme hurtigere i gang med hyrdetimen. Derfor er det altid respektfuldt at tage en hurtig skyller, når pigen giver mulighed for det. Hvilket heldigvis ofte er tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 21. Januar, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden: I en del tilfælde er det sikkert også rigtigt, at din gæst kommer “direkte fra badet”. Måske især ved besøg om formiddagen, hvor man fra dagens start kan lave en aftale, tage et sent morgen- eller formiddagsbad og derefter sætte kursen mod den udvalgte. Ja, det kan sikkert være rigtigt, men det ændrer ikke på, at han kan have siddet en time i en bil eller ha tisset flere gange i mellemtiden. Derfor vaskekluden og håndvask. Og så er der forskel på, hvordan folk tolker “lige været i bad”. Jeg har oplevet en, der ikke ville ha bad, for han var i bad i går. Og en fyr i arbejdstøj kl 16, der ikke mente bad var nødvendigt, for han var i bad i morges. Eller ham der kom direkte fra svømmehallen og alligevel havde lort i måsen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 21. Januar, 2022 Kunne ikke drømme om at være sammen med en GP uden umiddelbart forudgående bad. Hvis bad ikke er muligt, går jeg igen, for hvad gør hun så? Desuden lægger kvinder jo krop til intimt samvær på en anden måde end mænd, åbner op og tager imod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 21. Januar, 2022 nuser9 skrev, for 3 timer siden: Hvis bad ikke er muligt, går jeg igen, for hvad gør hun så? ....lige netop, der skal 2 til en god hygiejne lige netop i dette sammenhæng, ligeledes hvis badet er knas tørt så er det også "good bye Ruth" har oplevet op til flere piger som går mere op i deres tids og minut ræs, hvor hygiejnen desværre bliver forbigået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg