Hop til indhold

Recommended Posts

Tak for info Krisdane.

Håber du har overskud til at delagtiggøre os andre med en fyldestgørende anmeldelse efterfølgende;):)

Kan iøvrigt ikke finde hendes annonce nogle steder, har du et tip?

VH PG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikker på at hendes annonce nok skal dukke op, der er vist efterspørgsel nok til at hun ikke behøver annoncerer i lang tid :-)

Spørgsmålet er nok også hvor veloplagt hun er efter at hun i 14 dage i træt har taget imod den ene mand efter den anden.

JA, hun er fandme lækker :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ram skrev, for 50 minutter siden:

Har nogen været på besøg hos Deer?

Jeg finder ikke nogen annonce.

Hun nævnte at i starten var der kun åbent for gamle kunder og dem der har støtter hende mens hin har været væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 4 timer siden:

Hun nævnte at i starten var der kun åbent for gamle kunder og dem der har støtter hende mens hin har været væk. 

Ok, men tak for info

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 12 timer siden:

dem der har støtter hende mens hin har været væk. 

hvordan skal det forstås, @Plaskeren? Som i sponsorer, der har finansieret hendes ferie?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er jeg da blevet snydt, da jeg ikke er blevet inviteret til hendes VIP pre-besøg før hun åbner op for alle. 
Var så liderlig at jeg også købte foto og billeder hos hende under nedluk. Videoen var alle pengene værd men jeg kunne da godt lige tænke mig at smage hende her og nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I guess you have some way to contact her. Use thay way and ask about a meeting! She is very service minded and are using, as stated earlier, her old contacts and customers to do a "slow start".

Good luck!

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekholmen skrev, for 57 minutter siden:

I guess you have some way to contact her. Use thay way and ask about a meeting! She is very service minded and are using, as stated earlier, her old contacts and customers to do a "slow start".

Good luck!

I have unfortunately lost her contact details and trust me I have looked everywhere after I learned she is back. Well, I guess I have to wait until she her add is back on EG again and then save up more money in the meantime :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Igen

Jeg er ved at blive nervøs da jeg endnu ikke har set nogle annoncer fra Deer.....Er der nogle af jer der ved hvordan man kommer i kontakt med søde hende eller om det skønne væsen er taget hjem til Thailand igen?

Vh PG

Del dette indlæg

Link til indlæg
pussyguy skrev, for 19 minutter siden:

Hej Igen

Jeg er ved at blive nervøs da jeg endnu ikke har set nogle annoncer fra Deer.....Er der nogle af jer der ved hvordan man kommer i kontakt med søde hende eller om det skønne væsen er taget hjem til Thailand igen?

Vh PG

Hvis hun er i landet, så gætter jeg på at hun har mange "faste" kunder og ikke, i øjeblikket, behøver nye kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
pussyguy skrev, for 4 timer siden:

Hej Igen

Vh PG

Deer er ankommet, hun har givet lyd fra sig, men så længe at hun har nok daglige aftaler, kommer hun ikke til at have en aktiv annonce. Det er spild af penge.
Hun siger der nok skal komme en annonce på et senere tidspunkt, men du må have tålmodigheden indtil det sker af sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...