PPAalborg 3 Skrevet 19. Januar, 2022 Hej alle Jeg går meget og tænker på om jeg skal besøge Danske Emma i Aalborg, er der nogle af jer der har erfaring med hende. https://annoncelight.dk/showad/291085 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 19. Januar, 2022 Kan du se at komme a sted . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 19. Januar, 2022 Der ligger en del anmeldelser hvis du søger. Jeg har blandt andet selv skrevet en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 19. Januar, 2022 Jeg besøgte hende i København for et par år siden. Hendes billeder er godt "photo shoppet" Blev meget skuffet da jeg så hende. Jeg gik igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 19. Januar, 2022 Hardrock_west skrev, for 28 minutter siden: Jeg besøgte hende i København for et par år siden. Hendes billeder er godt "photo shoppet" Blev meget skuffet da jeg så hende. Jeg gik igen. Lyder spændende …. Hvor i København har du besøgt mig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 19. Januar, 2022 tugwell skrev, 1 time siden: Der ligger en del anmeldelser hvis du søger. Jeg har blandt andet selv skrevet en. Må jeg læse den? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
guy from north 11 Skrevet 19. Januar, 2022 Hun er utrolig sød og dejlig at være sammen med. Men jeg deler også holdning med at billederne er meget redigeret. Men havde en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg