Hop til indhold

Recommended Posts

TorbenMadsen skrev, for 2 timer siden:

5000 er minimumsprisen... 

Fandt jeg også ud af og blev blokeret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit indtryk er at det er en seriøs kvinde, der ved hvad hun vil og hvad hun ikke vil. Så kan man jo mene om prisen og setuppet hvad man vil, hun er rimelig klar i spyttet, hvilket er ret fedt for en gangs skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest daddyo

Hun har et massage, af hende , setup, og når man kommer frem til tiden for aftalen, springer hun i målet. Det indebærer et hj til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
daddyo skrev, 1 time siden:

Hun har et massage, af hende , setup, og når man kommer frem til tiden for aftalen, springer hun i målet. Det indebærer et hj til dig

Kigger hendes kæreste måbende i dine øjne under den hj?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest daddyo

er god nok , giver en reel adresse man kan køre til, og alt er uden og man kan vælge massage og blow og sex, eller hårdt og ligepå
Venter lige til jeg får løn )
og til alle de sure, de er ægte , ser man på snap

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så du har mødt hende, siden du kan sige det er reelt og ægte? Jeg skrevet med hende og fået samme svar, men adressen var så vidt jeg husker i nordvestsjælland, mødet skulle foregå sen aften og virkede langt hvis man bliver brændt af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest daddyo
MRV skrev, for 8 timer siden:

Så du har mødt hende, siden du kan sige det er reelt og ægte? Jeg skrevet med hende og fået samme svar, men adressen var så vidt jeg husker i nordvestsjælland, mødet skulle foregå sen aften og virkede langt hvis man bliver brændt af.

fik samme tanke, med adressen, men har tjekket den op irl , og den er ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
daddyo skrev, for 2 timer siden:

fik samme tanke, med adressen, men har tjekket den op irl , og den er ok

Ja, selvfølgelig tjekkede jeg også adressen på google og ja den eksisterer, men kan jo bare være en random adresse.
Eller du kørte simpelthen til Holbæk eller hvor det er, for at tjekke adressen eller hvordan skal det forstås? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest daddyo
MRV skrev, for 4 timer siden:

Ja, selvfølgelig tjekkede jeg også adressen på google og ja den eksisterer, men kan jo bare være en random adresse.
Eller du kørte simpelthen til Holbæk eller hvor det er, for at tjekke adressen eller hvordan skal det forstås? :D

ja 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for et års tid siden.... super oplevelse... sød og meget sexet kvinde... og ja, vældig dyrt... men synes bestemt det var pengene værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
odense37 skrev, for 12 timer siden:

Jeg har besøgt hende for et års tid siden.... super oplevelse... sød og meget sexet kvinde... og ja, vældig dyrt... men synes bestemt det var pengene værd.

Må man alt for de 5 k? Anal,med/uden kondom?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var ikke omkring det anale, så det ved jeg ikke. Kan ikke huske om det var med eller uden... Er for længe siden. Beklager at det vidst ikke var det mest givende svar.... Men dejligt var det. Ualmindelig smuk sød og sexet kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest daddyo
odense37 skrev, for 18 timer siden:

Var ikke omkring det anale, så det ved jeg ikke. Kan ikke huske om det var med eller uden... Er for længe siden. Beklager at det vidst ikke var det mest givende svar.... Men dejligt var det. Ualmindelig smuk sød og sexet kvinde. 

fedt tu tog en tur fra odense til nordsjælland og betalte 5000 og kan ikke huske rigtigt om det var med uden eller anal , lol 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at læse mit svar igen.... Anal var ikke omfattet.... Og kan ikke huske om det var med eller uden! Det er længe siden og der har været mange fisk i åen siden da, så beklager den manglende hukommelse. Og med hensyn til afstanden... Kunne det så tænkes at man af og til kommer lidt rundt i landet grundet andre omstændigheder. Men du kommer måske ikke selv uden for kommunen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 6 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/5PZPgK3vob
hun er tilbage single og så knebbar, men nogen med 5k tilovers denne måned
så vidt jeg tror , fik ingen dyppet snabelen sidst , kan tage fejl

Hun har allerede slettet sin bruger igen, nok efter du valgte at udgive dit barnlige skriv her.

I øvrigt, måske er hun knepbar, men dit link er ik klikbar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...