Hop til indhold
luckyone

Sexy Emilly hvad sker der lige for hende ????

Recommended Posts

Guest Salad

Hun må ha sig den helt store mayland kalender,  så hun kan få styr på sine tider.

Som god kunde, er det dog skuffende at hun ikke har kunnet skrive tilbage,  fra det øjeblik annoncen var oppe.

Man må håbe det bedste, og at mundgodten er tilbage, og kampklar i næste måned!

Del dette indlæg

Link til indlæg
  luckyone skrev, den 19.1.2022 at 16:53:

Er der nogle andre der kender til samme historie hos hende ?

Har du på noget tidspunkt aflyst eller flyttet en tid hos hende?

Spørger fordi det måske kunne være derfor at hun kan finde på at flytte din tid..Virker ikke som om det er et generelt billede, og jeg oplever hende også selv som meget seriøs, fair og iøvrigt rigtig sød. Besøgte hende så sent som i weekenden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad

Jeg har sidste år prøvet at have en tid kl.12, hvor hun så søvndrukken først tog telefonen 12.30,  fik så mine 2 timer, kl.14, jeg bor tæt på, så det var ikke det store problem, og skulle først noget senere på dagen.

I slutningen af sidste år skrev jeg at jeg ville kigge forbi, næste gang hun kom, men ingen konkret aftale om dag eller klokkeslet, har besøgt hende gennem flere år, og lagt pænt mange penge der, så jeg er godt nok  forundret over denne ombæring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
  Max Bjævermose skrev, den 21.1.2022 at 17:46:

Ombæring ? Jeg er bare forundret over ombæring ?

Max

Ombæring, synonymer  : omgang,  runde.

Ja jeg er Forundret over denne omgang / ombæring, idet jeg har været kunde i flere år og har ikke tidligere oplevet, at hun under hele sit ophold, ikke har kunnet få svare, på mine forspørgsler om ledig tid, til en aftale.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...