Hop til indhold
Servciesboy

Ninna i Hadsten

Recommended Posts

Servciesboy skrev, for 8 minutter siden:

Hejsa

Så er trunten i Hadsten, jeg har lavet anmeldelse på hende i side uge da hun var i Støvring , hun er ikke pengene værd, men prøv hende og gi mig ret -/

knus

https://annoncelight.dk/showad/311488

Undskyld mig men hvad er din agenda med dette indlæg?

Det virker nærmest som en personlig hetz mod Ninna :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 39 minutter siden:

Undskyld mig men hvad er din agenda med dette indlæg?

Det virker nærmest som en personlig hetz mod Ninna :-(

Jeg har kun den dagsorden, at hun ikke levere varen, og ikke er et besøg værd, jeg har anmeldte hende under Støvring og nu er hun i Hadsten, synes ikke mine " venner" herinde behøver den dårlig  oplevelse jeg fik i Støvring, - en oplevelse blondine synes var efter aftalen, jeg tog dialogen med hende, og hensynets 1200kr/30 min for ingenting var pengene  værd 

sorry

det var bare det

knus

ÅS Er du hendes pimp siden du omtaler hende i 3 person??

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle “GP”er er så ringe mand vil advarer alle andre mod dem, som feks vestkystensbj i Esbjerg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 11 timer siden:

Jeg har kun den dagsorden, at hun ikke levere varen, og ikke er et besøg værd, jeg har anmeldte hende under Støvring og nu er hun i Hadsten, synes ikke mine " venner" herinde behøver den dårlig  oplevelse jeg fik i Støvring, - en oplevelse blondine synes var efter aftalen, jeg tog dialogen med hende, og hensynets 1200kr/30 min for ingenting var pengene  værd 

sorry

det var bare det

knus

ÅS Er du hendes pimp siden du omtaler hende i 3 person??

Ja, du lavede en anmeldelse af hende, og det burde være nok! 

Nu laver du endnu en anmeldelse hvori du både advarer og skriver dine “venner” skal prøve hende …… Det er kun en ting HETZ 

Og jeg skriver Ninna - det er 1. person :-) 

Pimp …. Ha ha, nej, men en voksen intelligent kvinde der tænker … Hvad leverede du selv? 

Det er SÅ let, at svine andre til, men måske du selv kunne ha’ gjort dit bedste!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 1 time siden:

Det er kun en ting HETZ - Andre vil måske opfatte det som en servicemeddelelse :)

Hvad leverede du selv? - 1200 kr. Eller sagt på en anden måde: Den aftalte betaling for en aftalt ydelse i et aftalt tidsrum :)

Hvis man indgår en aftale om en vare eller en ydelse i et fastlagt tidsrum, og man betaler den aftalte pris, men ikke får leveret det aftalte, hverken ydelse eller tid, er det så ikke en servicemeddelelse at oplyse om dette, når "butikken" er flyttet til nyt område?

Link til tidligere anmeldelse: Blondine frækkert i Støvring - Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland - Eroguide.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 3 timer siden:

Hvis man indgår en aftale om en vare eller en ydelse i et fastlagt tidsrum, og man betaler den aftalte pris, men ikke får leveret det aftalte, hverken ydelse eller tid, er det så ikke en servicemeddelelse at oplyse om dette, når "butikken" er flyttet til nyt område?

Link til tidligere anmeldelse: Blondine frækkert i Støvring - Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland - Eroguide.dk

Du citerer en del af min tekst og kopierer en anden udtalelse ind! 

Det er temmelig misvisende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du ikke gå et andet sted hen og få stimuleret dit lave selvværd? Ingen gider at høre på en voksen mand græde over en GP to gange. Det er sgu for sørgeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 3 timer siden:

Du citerer en del af min tekst og kopierer en anden udtalelse ind! 

Det er temmelig misvisende 

Jeg kommenterer en del af din tekst, og udover det stiller jeg et spørgsmål :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...