gry 298 Skrevet 20. Januar, 2022 Oplever i andre piger også i perioder at jeres telefon er helt død trods jeres annoncer er aktive Jeg tænker at det evt er noget med at folk er extra forsigtige her under corona. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 369 Skrevet 20. Januar, 2022 Annoncen i dit link her på siden er i hvert fald inaktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SophiaFleek 84 Skrevet 20. Januar, 2022 Ja det gør jeg, plejer den dog ikke, tænker også det er pga corona ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 20. Januar, 2022 Jeps, helt stille, mon ikke det er de meget høje smittetal? Jeg er blevet hjemme i dag og laver kun online, af samme grund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 20. Januar, 2022 Er vi alle ikke lidt fattige i januar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 20. Januar, 2022 Frederik82 skrev, for 3 minutter siden: Er vi alle ikke lidt fattige i januar? Jeg har været med til flere “januar’er” i denne branche, dette er helt usædvanligt. Min telefon har været næsten tavs (udover interesse for onlineydelser) i tre dage, ikke engang tosserne ringer (så meget som de plejer) 1 1 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 20. Januar, 2022 Tror der er lidt flere ting lige pt. Som gør der er stille mange steder Dels Corona men tænker mere det er de forhøjede energipriser alle fødevarer er steget. Generelt er det bare blevet dyre ar være Dansker. Derfor tror jeg alle er lidt forsigtig med at bruge deres penge men sparer op til måske svære tider. Rigtig god weekend derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 20. Januar, 2022 Liv skrev, for 44 minutter siden: ... ikke engang tosserne ringer (så meget som de plejer) Undskyld mange gange, men jeg er stadig lidt udmattet i covid....derfor. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 20. Januar, 2022 Bananas skrev, for 44 minutter siden: Undskyld mange gange, men jeg er stadig lidt udmattet i covid....derfor. Bananas, hvis bare du ville ringe en enkelt gang 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 20. Januar, 2022 nøddehaven skrev, for 3 timer siden: Annoncen i dit link her på siden er i hvert fald inaktiv Ved godt den ikke er aktiv lige pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 20. Januar, 2022 Pt. er jeg kun sammen med "mine" SBere, nu hvor vi skal vise coronapas og have mundble på. De har, ligesom mig, ikke brug for alt det halløj. Når restriktionerne igen bliver fjernet, så står jeg klar til at yde min del for at få branchen til at køre rundt igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 20. Januar, 2022 Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden: Pt. er jeg kun sammen med "mine" SBere, nu hvor vi skal vise coronapas og have mundble på. De har, ligesom mig, ikke brug for alt det halløj. Når restriktionerne igen bliver fjernet, så står jeg klar til at yde min del for at få branchen til at køre rundt igen Øh der er ikke restriktioner omkring coronapas og mundbind i vores branche 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 20. Januar, 2022 Danskeblondeemma skrev, Lige nu: Øh der er ikke restriktioner omkring coronapas og mundbind i vores branche Jeg bor da under en sten. Hvornår er det ophævet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 20. Januar, 2022 Danskeblondeemma skrev, for 7 minutter siden: Øh der er ikke restriktioner omkring coronapas og mundbind i vores branche "Der er krav om coronapas og krav om mundbind eller visir i liberale personrelaterede serviceerhverv (tatovører, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds- og massageklinikker, frisører mv.), bemandede solarier samt køreskoler og køreprøver." "Personale i liberale personrelaterede serviceerhverv kan undtages fra kravet om mundbind, hvis de kan fremvise coronapas." "Personale med kundekontakt skal bruge mundbind eller visir uanset, om de kan fremvise et coronapas." Kilde: https://coronasmitte.dk/raad-og-regler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 20. Januar, 2022 Landsbytossen skrev, for 46 minutter siden: "Der er krav om coronapas og krav om mundbind eller visir i liberale personrelaterede serviceerhverv (tatovører, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds- og massageklinikker, frisører mv.), bemandede solarier samt køreskoler og køreprøver." "Personale i liberale personrelaterede serviceerhverv kan undtages fra kravet om mundbind, hvis de kan fremvise coronapas." "Personale med kundekontakt skal bruge mundbind eller visir uanset, om de kan fremvise et coronapas." Kilde: https://coronasmitte.dk/raad-og-regler Umuligt at finde ud af hvad der efterhånden er gældende…. Også i forhold til isoleringskrav mig her og der….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 20. Januar, 2022 lurik skrev, for 2 minutter siden: Umuligt at finde ud af hvad der efterhånden er gældende…. Også i forhold til isoleringskrav mig her og der….. Ja, jeg har givet op, og venter til at regeringen afblæser alle restriktioner. Deres hjemmeside coronasmitte.dk er desuden heller ikke den mest overskuelige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Januar, 2022 gry skrev, for 5 timer siden: Oplever i andre piger også i perioder at jeres telefon er helt død trods jeres annoncer er aktive Jeg tænker at det evt er noget med at folk er extra forsigtige her under corona. Mærkeligt. Jeg har nemlig oplevet det modsatte i de senere uger. Det har været meget svært at booke tid, selv hos de man besøger ofte. Men det er thaisegmentet, måske det er anderledes der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 20. Januar, 2022 Frederik82 skrev, for 3 timer siden: Er vi alle ikke lidt fattige i januar? nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 20. Januar, 2022 Landsbytossen skrev, 1 time siden: Pt. er jeg kun sammen med "mine" SBere, nu hvor vi skal vise coronapas og have mundble på. De har, ligesom mig, ikke brug for alt det halløj. Når restriktionerne igen bliver fjernet, så står jeg klar til at yde min del for at få branchen til at køre rundt igen Du skal da ikke vise cornapas hos GP erne eller hos thaimassørene . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 20. Januar, 2022 gry skrev, for 5 timer siden: Oplever i andre piger også i perioder at jeres telefon er helt død trods jeres annoncer er aktive Jeg tænker at det evt er noget med at folk er extra forsigtige her under corona. Jeg oplever meget travlhed hos pigerne i kbh ihvertfald pt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 20. Januar, 2022 Landsbytossen skrev, 1 time siden: Jeg bor da under en sten. Hvornår er det ophævet? Åbenbart aldrig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 20. Januar, 2022 Glædespigerne plejer ellers at sukke over, at det er februar, der er helt håbløs, så i år må der ligge andre grunde bag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 20. Januar, 2022 Lion69 skrev, for 29 minutter siden: Du skal da ikke vise cornapas hos GP erne eller hos thaimassørene . Jo, Coronapas begge steder, men ikke mundbind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 20. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 46 minutter siden: Mærkeligt. Jeg har nemlig oplevet det modsatte i de senere uger. Det har været meget svært at booke tid, selv hos de man besøger ofte. Men det er thaisegmentet, måske det er anderledes der? Ja, de seneste uger har været fine, men denne uge har været meget stille. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 20. Januar, 2022 (edited) Liv skrev, for 5 minutter siden: Jo, Coronapas begge steder, men ikke mundbind. DanskeBlondeEmma siger noget andet længere oppe i tråden . De thaisteder jeg har besøgt den seneste måned har ikke forlangt det og heller ikke de Gp er som jeg har besøgt ( 3 i denne måned ) I øvrigt er det ligegyldigt for mig da jeg har gyldigt pas . Redigeret 20. Januar, 2022 af Lion69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg