Hop til indhold
gry

Telefonen er tavs

Recommended Posts

Lion69 skrev, for 2 timer siden:

DanskeBlondeEmma siger noget andet længere oppe i tråden . 

De thaisteder jeg har besøgt den seneste måned har ikke forlangt det og heller ikke de Gp er som jeg har besøgt ( 3 i denne måned ) I øvrigt er det ligegyldigt for mig da jeg har gyldigt pas .

DanskeBlondeEmma var tilsyneladende ikke opmærksom på reglerne, der gælder liberalt erhverv som vi hører under, sammen med massører, frisører, tatovører med flere. Sådan har det i denne omgang været siden d. 29/11.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Hvis jeg boede i jeres nær område og hvis jeg havde en masse penge så havde i alle og hver i sær fået mit visit. Hvis jeg altså er velkommen <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke der kan være flere årsager til de stille telefoner ?

Det er måske ikke utænkeligt , at nogle kunder har lidt færre penge til fornøjelser i denne tid . Nogen oplever jo stigende priser på el , varme og brændstof .

Derudover har jeg også på det seneste tænkt på , at der ser ud til at være usædvanlig mange annoncer på Annoncelight og det må vel også betyde , at der er flere til at deles om kunderne ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lion69 skrev, for 14 timer siden:

DanskeBlondeEmma siger noget andet længere oppe i tråden . 

De thaisteder jeg har besøgt den seneste måned har ikke forlangt det og heller ikke de Gp er som jeg har besøgt ( 3 i denne måned ) I øvrigt er det ligegyldigt for mig da jeg har gyldigt pas .

"Der er krav om coronapas og krav om mundbind eller visir i liberale personrelaterede serviceerhverv (tatovører, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds- og massageklinikker, frisører mv.), bemandede solarier samt køreskoler og køreprøver."

"Personale med kundekontakt skal bruge mundbind eller visir uanset, om de kan fremvise et coronapas."

Kilde: https://coronasmitte.dk/raad-og-regler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 14 timer siden:

Jo, Coronapas begge steder, men ikke mundbind. 

"Der er krav om coronapas og krav om mundbind eller visir i liberale personrelaterede serviceerhverv (tatovører, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds- og massageklinikker, frisører mv.), bemandede solarier samt køreskoler og køreprøver."

"Personale med kundekontakt skal bruge mundbind eller visir uanset, om de kan fremvise et coronapas."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69
Liv skrev, for 14 timer siden:

Jo, Coronapas begge steder, men ikke mundbind. 

jo også mundbind .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 time siden:

Tak, den med mundbindet havde jeg så misset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøgte en GP i går.

På grund af Corona, spiste vi kage i stedet for at dyrke sex.

Så kan vi vist tage mundbindet af med god samvittighed ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone

At besøge en glædespige i denne tid er vel som at bede om at få Corona. Der er vel ca. 100-300.000 smittede og mange uden at vide det. Så hvis en pige har 5 kunder om dagen, så løbes der godt nok en høj risiko. Vel også for jer piger, da hverken tidligere smitte eller vaccine giver beskyttelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Like a Stone skrev, for 17 minutter siden:

At besøge en glædespige i denne tid er vel som at bede om at få Corona. Der er vel ca. 100-300.000 smittede og mange uden at vide det. Så hvis en pige har 5 kunder om dagen, så løbes der godt nok en høj risiko. Vel også for jer piger, da hverken tidligere smitte eller vaccine giver beskyttelse.

Jeg tager chancen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Jeg tager chancen.

Det kunne jeg også finde på - men nok derfor at der er stille.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror da der er mange ting i spil….
Der er jo rigtig mange der er i isolation, eller har corona.
Der er forventeligt en del som bliver rigtig hårdt ramt af prisstigninger på eks. Gas, strøm osv…
Sammenholdt med at det er beviseligt at pigerne også har givet priserne et nyk op af….
Samler man de de punkter giver det jo god mening at der er længere mellem kunderne.

Jeg har selv været på udkig de sidste par dage, men synes udvalget er for tyndt og dem der er interessante, har prissat sig så højt at jeg mister interessen.
Nægter fuldstændig at give over en tus-basse for 30 min…

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, den 20.1.2022 at 11:02:

Oplever i andre piger også i perioder at jeres telefon er helt død trods jeres annoncer er aktive

Jeg tænker at det evt er noget med at folk er extra forsigtige her under corona.

Måske der bare skal lidt ekstra markedsføring til i Januar måned? F.eks en post på EG? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 8 timer siden:

Sammenholdt med at det er beviseligt at pigerne også har givet priserne et nyk op af…

Det er jeg ikke så sikker på.

Men det er vel fair nok, eftersom vi også skal købe mad, strøm mv til højere priser. Selv har jeg haft de samme priser i årevis, det er der vist ikke mange andre selvstændige erhvervsdrivende der har, eller lønmodtagere for den sags skyld

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo vi er allesammen blevet fattigere, inflationen er i øjeblikket tårnhøj , alle dagligdagsvarer , tøj, energi m.v. er steget i pris. Jeg er ret sikker på at det ikke har noget med Corona at gøre. Et besøg ved En GP er også steget kraftigt i pris , der er ikke noget at sige til at vi tænker os om en ekstra gang inden vi bruger 1500 kr. På et GP besøg lige nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er ret sikker på at det ikke har noget med Corona at gøre.

Jeg tror Corona har en stor del af skylden. Mellem nedlukningerne og frem til for fire dage siden, har jeg haft fint med besøg, på trods af ret skrappe adgangskrav, men efter smittetallets himmelflugt har det været usædvanligt stille. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 8 minutter siden:

Jo vi er allesammen blevet fattigere, inflationen er i øjeblikket tårnhøj , alle dagligdagsvarer , tøj, energi m.v. er steget i pris. Jeg er ret sikker på at det ikke har noget med Corona at gøre. Et besøg ved En GP er også steget kraftigt i pris , der er ikke noget at sige til at vi tænker os om en ekstra gang inden vi bruger 1500 kr. På et GP besøg lige nu. 

Du blander vel to ting sammen... 

Du holder dig fra dem som engang havde en billigere pris, men nu har sat den op. 

Men Gry og Liv har vel ikke sat deres pris op. Så de burde vel ikke have en død telefon? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror Corona har en stor del af skylden. Mellem nedlukningerne og frem til for fire dage siden, har jeg haft fint med besøg, på trods af ret skrappe adgangskrav, men efter smittetallets himmelflugt har det været usædvanligt stille. 

Jeg var i Bilka den anden dag... Godt nok er jeg der vel kun 1 gang i kvartalet... Men jeg blev overrasket over hvor få biler der var på parkerings pladsen. Normalt kan jeg aldrig parkere i første række, men der var indtil flere ledige båse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Som andre også er inde på tror jeg der er flere årsager til det er stille i øjeblikket. Januar har altid været en lidt død periode, og nu har vi oven i købet Corona og en enorm inflation, når opkrævningen på el og andet kommer er det mere nakkehårene der rejser sig end det er pikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kammerherre skrev, for 10 minutter siden:

Som andre også er inde på tror jeg der er flere årsager til det er stille i øjeblikket. Januar har altid været en lidt død periode, og nu har vi oven i købet Corona og en enorm inflation, når opkrævningen på el og andet kommer er det mere nakkehårene der rejser sig end det er pikken.

Enig.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Liv skrev, for 1 time siden:

Men det er vel fair nok, eftersom vi også skal købe mad, strøm mv til højere priser. Selv har jeg haft de samme priser i årevis, det er der vist ikke mange andre selvstændige erhvervsdrivende der har, eller lønmodtagere for den sags skyld

Samme priser. Også her. Omend i en anden branche.

Ærligt og samvittighedsfuldt, men det er et skråplan. Man bliver fanget i en fælde, på den midterste plads mellem det billige og det dyre. Sidstnævnte signalerer "luksus".  Derfor går jeg den vej nu med min forretning. Og produkterne sælger bedre end før.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Muff diver
sneræven skrev, den 21.1.2022 at 11:25:

Jeg besøgte en GP i går.

På grund af Corona, spiste vi kage i stedet for at dyrke sex.

Så kan vi vist tage mundbindet af med god samvittighed ... 

Man kan også bare spise pussy 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Det er jeg, og jeg føler mig helt generelt sikker på at jeg kigger på flere pigers priser end du gør.
Om du så har bibeholdt dit pris niveau er jo fint, så er der jo bare i dit tilfælde en anden grund til at din tlf er stille…. Og nu nævnte jeg jo også i mit indlæg flere grunde…. og der kan da sikkert være endnu flere grunde.

Om det er fair nok at priserne også stiger på sex? Jo, det er det måske nok. Men i kraft af at købekraften hos danskerne ikke er blevet større, og man må betegne det at købe sex som et luksus gode for de fleste, så tænker jeg at det er fuldstændig som at pisse i bukserne, at sætte priserne op nu…. Det bliver meget hurtigt koldt!
Det tror jeg personligt at flere af de piger der har sat priserne op vil finde ud af….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...