Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Januar, 2022 Kubrick skrev, for 40 minutter siden: øbe sex som et luksus gode for de fleste, så tænker jeg at det er fuldstændig som at pisse i bukserne, at sætte priserne op nu…. Det bliver meget hurtigt koldt! Det tror jeg personligt at flere af de piger der har sat priserne op vil finde ud af Tja for nogen er det luksus, i den forstand at de lige knap har råd til det. For andre er det ikke noget der kan mærkes særligt på deres økonomi. Modsat dig så tror jeg ikke det vil betyde nedgang i antal besøgende at pigerne sætter prisen 10-15% op. Jeg har for nyligt hævet priserne på mine produkter med 20-25% og det har ikke medført nedgang i antal solgte enheder, og jeg ligger i forvejen i den dyre ende for denne type produkter. Der er ikke én kunde der har nævnt noget om stigningen. Hvis pigen er kendt for god service så vil hun altid have kunder. Prisen pigen forlanger har aldrig betydet at jeg har valgt en en pige fra, når jeg søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 977 Skrevet 22. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 48 minutter siden: Tja for nogen er det luksus, i den forstand at de lige knap har råd til det. For andre er det ikke noget der kan mærkes særligt på deres økonomi. Modsat dig så tror jeg ikke det vil betyde nedgang i antal besøgende at pigerne sætter prisen 10-15% op. Jeg har for nyligt hævet priserne på mine produkter med 20-25% og det har ikke medført nedgang i antal solgte enheder, og jeg ligger i forvejen i den dyre ende for denne type produkter. Der er ikke én kunde der har nævnt noget om stigningen. Hvis pigen er kendt for god service så vil hun altid have kunder. Prisen pigen forlanger har aldrig betydet at jeg har valgt en en pige fra, når jeg søger. For min privat økonomi betyder det heller intet hvad de forlanger. Det er for mig udelukkende et spørgsmål om princip. Helt på højde med at jeg synes at Noma og lignende er spild af penge, og ja… har været der. Som i så mange andre af livets forhold så vurderer jeg hvad jeg mener at ting skal koste eller måske rettere hvad vil jeg give… Og jo, selvfølgelig vil det have et impact at sætte priserne op… i det her segment er det de færreste der har mulighed for at tydeliggøre et yderligere forbrug på 15-30% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 22. Januar, 2022 Temmelig sikker på at det er corona. Lortet er jo overalt nu. Kender flere i øjeblikket som er syge eller smittebærere, end som er raske og negative. Addere så dem som tager forbehold for ikke at blive smittede nu når det er blevet almindelig viden at vaccination ikke beskytter mod at blive syg. Forstår godt at telefonen er tavs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 22. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Jeg har for nyligt hævet priserne på mine produkter med 20-25% og det har ikke medført nedgang i antal solgte enheder, og jeg ligger i forvejen i den dyre ende for denne type produkter. Der er ikke én kunde der har nævnt noget om stigningen. Hvis pigen er kendt for god service så vil hun altid have kunder. Prisen pigen forlanger har aldrig betydet at jeg har valgt en en pige fra, når jeg søger. Næ, i produktionssektoren er priserne på råvarer jo næsten steget fra dag til dag. Jeg har selv lige bygget sommerhus, så jeg ved, hvad brædder er steget, næsten dag for dag. Der har bare ikke været noget at gøre ved det, så jeg har bare kunnet resignere. Det sidste kan jeg også kun give dig ret i. Har det været en pige, jeg ville, har prisen været underordnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 22. Januar, 2022 Bananas skrev, 1 time siden: Temmelig sikker på at det er corona. Lortet er jo overalt nu. Kender flere i øjeblikket som er syge eller smittebærere, end som er raske og negative. Addere så dem som tager forbehold for ikke at blive smittede nu når det er blevet almindelig viden at vaccination ikke beskytter mod at blive syg. Forstår godt at telefonen er tavs. Helt enig. Med de monstersmittetal har jeg også for nærværende stukket "piben" ind for en stund. Jeg havde ellers et par besøg på listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 22. Januar, 2022 Jeg har også holdt en god lang pause, men nu er der booket tid til den 1. Februar, så jeg håber virkelig det bliver bedre herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 22. Januar, 2022 Kubrick skrev, for 3 timer siden: jeg føler mig helt generelt sikker på at jeg kigger på flere pigers priser end du gør Det skal du nu ikke være så sikker på….. heller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 22. Januar, 2022 Liv skrev, for 44 minutter siden: Det skal du nu ikke være så sikker på….. heller En del udenlandske har sat prisen op fra 1000 kr 30 min til 1100 kr / 1200 kr 30 min Efter nytår, det er et faktum og noget de selvfølgelig selv bestemmer . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 22. Januar, 2022 (edited) Når leveomkostningerne stiger, bør lønningerne selvfølgelig også. Inflationen rammer også gp, så det er vel kun forventeligt og naturligt at prisene på sexkøb også stiger Hvis ikke de steg samtidig med inflationen så ville det jo svare til at gp'er satte deres priser ned. Redigeret 22. Januar, 2022 af Den lille frøken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 977 Skrevet 22. Januar, 2022 (edited) Liv skrev, for 2 timer siden: Det skal du nu ikke være så sikker på….. heller Så tænker jeg du virkelig ikke, du har meget at lave… Men i kraft af du fortsat holder på at priserne ikke er steget, bekræfter mig nu alligevel i, at jeg har ret… Redigeret 22. Januar, 2022 af Kubrick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 977 Skrevet 22. Januar, 2022 Den lille frøken skrev, 1 time siden: Når leveomkostningerne stiger, bør lønningerne selvfølgelig også. Inflationen rammer også gp, så det er vel kun forventeligt og naturligt at prisene på sexkøb også stiger Hvis ikke de steg samtidig med inflationen så ville det jo svare til at gp'er satte deres priser ned. Det kan man sagtens argumentere for, men hold nu lige øje med at danskernes løn ikke stiger (eller falder) i direkte takt med inflationen. Det betyder at købekraften bliver mindre. Når købekraften falder, falder muligheden ofte for indkøb af det man kan kalde ekstra ydelser, luksus varer osv…. Men pigerne skal da sætte prisen præcis som de mener at ydelsen er værd… Jeg nægter bare pr definition at give mere end 1000kr for en halv time… og det kommer inflationen ikke til at ændre på. Så må jeg bare sørge for at købe lidt ekstra når jeg er på forretningsrejser…. Finde nogle på scor/tinder…. Eller knalde kæresten mere… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 22. Januar, 2022 Kubrick skrev, for 4 minutter siden: Jeg nægter bare pr definition at give mere end 1000kr for en halv time… og det kommer inflationen ikke til at ændre på. Pr definition? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 22. Januar, 2022 Kubrick skrev, for 2 timer siden: Så tænker jeg du virkelig ikke, du har meget at lave… Men i kraft af du fortsat holder på at priserne ikke er steget, bekræfter mig nu alligevel i, at jeg har ret… Ok, prisen hos de danske piger er ikke steget de sidste mange år, så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 22. Januar, 2022 Den lille frøken skrev, for 5 timer siden: Når leveomkostningerne stiger, bør lønningerne selvfølgelig også. Inflationen rammer også gp, så det er vel kun forventeligt og naturligt at prisene på sexkøb også stiger Hvis ikke de steg samtidig med inflationen så ville det jo svare til at gp'er satte deres priser ned. Det modsatte sker lige i øjeblikket. I sommer og henover efteråret kom der ret store prisstigninger; 10-20% vil jeg tro. Formentlig fordi vi var mange med hudsult forårets nedlukninger. Nu er markedet nok mættet og restriktion og smitte begrænser efterspørgslen. Tror dog ikke det er noget, som de mest populære piger kommer til at mærke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2158 Skrevet 22. Januar, 2022 Muff diver skrev, for 11 timer siden: Man kan også bare spise pussy Det er selvfølgelig rigtigt. Det er en måde at dyrke Corona-sikker sex på ... Problemet er bare, at så er pigen nødt til at spritte sig af hele tiden ... Hvis nu man kommer til at kysse lidt flere steder .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bib 54 Skrevet 25. Januar, 2022 - Seneste uge over 40.000 smittede om dagen - høj inflatiom - aktiemarked styrter ned. altså det må da have en indflydelse. Hvis ikke på den ene måde så den anden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg