Guest Lion69 Skrevet 20. Januar, 2022 (edited) Hej Jeg har profil på sugardating, en ganske sober profiltekst hvor jeg fortæller lidt om mig selv og hvad jeg søger i korte træk, samt mit ansigtbillede . Så langt så godt, jeg skriver så i min tekst at jeg har en lille fetish for pige fødder også. Jeg får en del henvendelser på min profil og det er ikke kun mig som skriver til pigerne . Jeg fik en henvendelse fra en super sød og køn pige i midt 20 erne den anden dag, at hun gerne ville mødes med mig for suger, men at hun ikke selv tændte på min fetish . Vi aftalte så at vi skulle mødes og enda til meget rimelig sugar, men noget inde i mig sagde at det kan jeg ikke alligevel, hvis ikke pigen selv tænder på det eller har sig selv med i det . Jeg er nok en person som tænker meget på andre mennesker før mig selv, men ville ikke have det godt med det, hvis hun ikke syntes det var rart også ... Skulle jeg bare tænke pyt, eller var det det rigtige at gøre, at droppe det, når jeg kunne mærke at pigen udelukkende kun ville gøre det for pengenes skyld og ikke selv tændte på det ? Hvor går din egen etik og moral egenligt ? med venlig hilsen Lion69 Redigeret 20. Januar, 2022 af Lion69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 20. Januar, 2022 (edited) Lion69 skrev, for 17 minutter siden: Hej Jeg har profil på sugardating, en ganske sober profiltekst hvor jeg fortæller lidt om mig selv og hvad jeg søger i korte træk, samt mit ansigtbillede . Så langt så godt, jeg skriver så i min tekst at jeg har en lille fetish for pige fødder også. Jeg får en del henvendelser på min profil og det er ikke kun mig som skriver til pigerne . Jeg fik en henvendelse fra en super sød og køn pige i midt 20 erne den anden dag, at hun gerne ville mødes med mig for suger, men at hun ikke selv tændte på min fetish . Vi aftalte så at vi skulle mødes og enda til meget rimelig sugar, men noget inde i mig sagde at det kan jeg ikke alligevel, hvis ikke pigen selv tænder på det eller har sig selv med i det . Jeg er nok en person som tænker meget på andre mennesker før mig selv, men ville ikke have det godt med det, hvis hun ikke syntes det var rart også ... Skulle jeg bare tænke pyt, eller var det det rigtige at gøre, at droppe det, når jeg kunne mærke at pigen udelukkende kun ville gøre det for pengenes skyld og ikke selv tændte på det ? Hvor går din egen etik og moral egenligt ? med venlig hilsen Lion69 Men du skal huske på en rigtig vigtig ting her. Måske tænder hun - pigen - ikke på din fodfetisch, men hun tænder måske på at please. Dvs en hel del menneskers seksualitet - både kvinder og mænd - tænder på at please sin partner seksuelt. Dvs at hvis partneren har et ønske om at sutte og kærtegne fødder - eller blive tisset på - eller få smæk - eller blive bundet - eller blive taget analt -( eksempler) og man kan se at det gør hende våd og liderlig - eller ham stiv og stønnende - ja så vil man gøre det der får ens partner op at ringe. Selvom man ikke umiddelbart selv tænder på det. Men man tænder tilgengæld på partnerens lyst. Fordi man er en pleaser. Og for at blive ved dit eksempel, så selvom fod fetichisme ikke lige siger en noget, så siger det til gengæld en noget at gøre fetichisten glad og liderlig. Det bliver man nemlig selv liderlig af. Hvis man altså er en pleaser. Redigeret 20. Januar, 2022 af Den lille frøken 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ZipZap Skrevet 20. Januar, 2022 Nu ved jeg ikke hvad din fodfetich går ud på, men hvis du bare gerne vil lege med hendes fødder har hun måske bare tænkt - hvorfor ikke? Selv om det måske ikke tænder hende synes hun måske at det er ok. Jeg har også gjort ting for kvindelige partnere som ikke tænder mig, men hvis det ikke skader mig eller ødelægger noget for mig, så hvorfor ikke? Måske er hun endda blevet lidt skuffet over at det ikke blev til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 20. Januar, 2022 Den lille frøken skrev, for 12 minutter siden: Men du skal huske på en rigtig vigtig ting her. Måske tænder hun - pigen - ikke på din fodfetisch, men hun tænder måske på at please. Dvs en hel del menneskers seksualitet - både kvinder og mænd - tænder på at please sin partner seksuelt. Dvs at hvis partneren har et ønske om at sutte og kærtegne fødder - eller blive tisset på - eller få smæk - eller blive bundet - eller blive taget analt -( eksempler) og man kan se at det gør hende våd og liderlig - eller ham stiv og stønnende - ja så vil man gøre det der får ens partner op at ringe. Selvom man ikke umiddelbart selv tænder på det. Men man tænder tilgengæld på partnerens lyst. Fordi man er en pleaser. Og for at blive ved dit eksempel, så selvom fod fetichisme ikke lige siger en noget, så siger det til gengæld en noget at gøre fetichisten glad og liderlig. Det bliver man nemlig selv liderlig af. Hvis man altså er en pleaser. Tak for dit input, god vinkel på det du kommer med. Om hun kan lide at please ved jeg ikke, du har hun intet nævnt noget om, havde hun gjort det, havde jeg nok sagt ja tak . Jeg har oplevet andre som du skriver blev tændt af at se min nydelse, er bare bange for at træde over nogens grænser og har det bedst med hvis personen jeg er sammen med også kan lide det. Har har haft en før som decideret tændte på at få slikket fødder og det tændte mig endnu mere at se og mærke at hun nød det også . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 20. Januar, 2022 -"en super sød og køn pige i midt 20 erne" right -uanset hvad havde jeg mødtes med hende -hvis vi så slet ikke kunne finde ud af noget -jamen så havde vi givet det et forsøg...;-) Moral/samvittighedskvaler på forhånd er ødelæggende for en mands fremdrift og chancer for, at få en fede oplevelser... Tror de fleste kvinder i branche tænder på "penge" først og fremmest... Jeg er den spontane type -og spekulere ikke på forhånd om en kvinde -jeg planlægger sjældent ret længe før et besøg (timer) når jeg har læst herinde er det dog rigtig mange der planlægger og tænker en masse inden et besøg som de i øvrigt aftaler måske flere dage før... -Det er så absolut ødelæggende for mig, hvis jeg skulle gøre sådan;-) Det kan sikkert have sine fordel, men jeg tager gerne chancen ved, at være spontan og handlekraftig i en fart -og har ikke så mange forventninger på forhånd (udover at få den bedste oplevelse) -tit bliver jeg glædeligt overrasket over, hvad jeg møde -dog også modsat -men forsøger altid, at få det bedste ud af situationen -tros jeg ikke får helt det som jeg havde bestilt/aftalt -kan jo også bare vælge at gå igen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. T 77 Skrevet 20. Januar, 2022 Lion69 skrev, for 26 minutter siden: er bare bange for at træde over nogens grænser og har det bedst med hvis personen jeg er sammen med også kan lide det. Har har haft en før som decideret tændte på at få slikket fødder og det tændte mig endnu mere at se og mærke at hun nød det også . Tror du har dit svar der. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 20. Januar, 2022 Møffe skrev, for 3 timer siden: -"en super sød og køn pige i midt 20 erne" right -uanset hvad havde jeg mødtes med hende -hvis vi så slet ikke kunne finde ud af noget -jamen så havde vi givet det et forsøg...;-) Moral/samvittighedskvaler på forhånd er ødelæggende for en mands fremdrift og chancer for, at få en fede oplevelser... Tror de fleste kvinder i branche tænder på "penge" først og fremmest... Jeg er den spontane type -og spekulere ikke på forhånd om en kvinde -jeg planlægger sjældent ret længe før et besøg (timer) når jeg har læst herinde er det dog rigtig mange der planlægger og tænker en masse inden et besøg som de i øvrigt aftaler måske flere dage før... -Det er så absolut ødelæggende for mig, hvis jeg skulle gøre sådan;-) Det kan sikkert have sine fordel, men jeg tager gerne chancen ved, at være spontan og handlekraftig i en fart -og har ikke så mange forventninger på forhånd (udover at få den bedste oplevelse) -tit bliver jeg glædeligt overrasket over, hvad jeg møde -dog også modsat -men forsøger altid, at få det bedste ud af situationen -tros jeg ikke får helt det som jeg havde bestilt/aftalt -kan jo også bare vælge at gå igen... For det første var/er hun en ren amatør/grøn pige og ikke en del af branchen som du skriver, for det andet vil 9/10 besøge dig på sugardaters medmindre det er hotel, de færreste vil ha mænd hjem i deres private hjem, så nej ville ikke bare kunne gå igen, fulgte min mave fornemmelse og godt du er den spontane type, sådan er jeg bare ikke . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 20. Januar, 2022 Lion69 skrev, for 35 minutter siden: For det første var/er hun en ren amatør/grøn pige og ikke en del af branchen som du skriver, for det andet vil 9/10 besøge dig på sugardaters medmindre det er hotel, de færreste vil ha mænd hjem i deres private hjem, så nej ville ikke bare kunne gå igen, fulgte min mave fornemmelse og godt du er den spontane type, sådan er jeg bare ikke . -hun er jo en del af branchen, når hun tager første skridt i min verden (om hun er amatør grøn el. noget 3.) -Men du må da gerne have en anden opfattelse "9/10" vil alligevel besøg dig -en fremmede mand... Man skal jo altid følge sin mavefornemmelse;-) (måske det eneste vi 2 kan være enige om) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg