pricie1039 59 Skrevet 20. Januar, 2022 På denne dejlige Torsdag i snevejr faldt jeg lige over denne annonce..... det virker da næsten for godt til at være sandt - smuk kinky pige til rigtig gode priser.... er der nogen der har vovet pelsen ?? https://annoncelight.dk/showad/336025 hvis den er “god nok”, så er jeg da på vej til Slagelse ha ha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 20. Januar, 2022 Tror desværre det er et scam. Samme nummer har været brugt på 2 andre annoncer, hvor personen har været en thai dreng og en dansk pige ved navn der hedder Jenni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GP_Nyder 92 Skrevet 21. Januar, 2022 Jeg tænker at det er for godt til at være sandt Har dog fået adgang til hendes Insta og der er massere af dejlige billeder og nogle af dem ser ud til at være taget i DK. Men derfor kan det jo godt være billeder der er snuppet andre steder fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) pricie1039 skrev, den 20.1.2022 at 14:12: På denne dejlige Torsdag i snevejr faldt jeg lige over denne annonce..... det virker da næsten for godt til at være sandt - smuk kinky pige til rigtig gode priser.... er der nogen der har vovet pelsen ?? https://annoncelight.dk/showad/336025 hvis den er “god nok”, så er jeg da på vej til Slagelse ha ha Skulle denne ikke ligge i "Efterlysninger af ladyboys"? "69 er”, hvor du slikker røv, og jeg sutter pik, eller omvendt. Jeg er til begge dele, og giver dig dobbel så stor nydelse." Redigeret 21. Januar, 2022 af Huntman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 21. Januar, 2022 Huntman skrev, for 10 timer siden: Skulle denne ikke ligge i "Efterlysninger af ladyboys"? "69 er”, hvor du slikker røv, og jeg sutter pik, eller omvendt. Jeg er til begge dele, og giver dig dobbel så stor nydelse." Kære huntman Besøger du aldrig GP,er synes ikke du har laver nogle anmedelser, men kommentere flittig på det andre skrive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 22. Januar, 2022 (edited) https://www.eroguide.dk/forum/topic/148771-advarsel-fup-svindel-og-tyveri-i-slagelse/ Der er tale om en bekræftet svindler. Det er ikke en kvinde men en asiatisk dreng/mand der kræver forudbetaling og fordufter med pengene. Pas på! Redigeret 22. Januar, 2022 af Peter.den.store Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 22. Januar, 2022 Skulle have et par flade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UngGentleman 9 Skrevet 14. Februar, 2022 GP_Nyder skrev, den 21.1.2022 at 13:09: Jeg tænker at det er for godt til at være sandt Har dog fået adgang til hendes Insta og der er massere af dejlige billeder og nogle af dem ser ud til at være taget i DK. Men derfor kan det jo godt være billeder der er snuppet andre steder fra Tror nærmere at vedkommende, der lavede de falske annoncer, tog billederne fra den instagram, du har fået adgang til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg