Hop til indhold
Hamder123

Mor og datter

Recommended Posts

Pophair skrev, for 2 minutter siden:

Velkommen til. I søgefunktionen fandt jeg dette, ved at skrive " mor og datter.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/147846-mor-datter-i-varde/?tab=comments#comment-1357837

Så det med søgefunktionen skal man passe på med, må man konkludere?…

Det er ikke de samme mor/datter, som ts spørger til, jo:mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Svendsenaalborg skrev, for 7 minutter siden:

Så det med søgefunktionen skal man passe på med, må man konkludere?…

Det er ikke de samme mor/datter, som ts spørger til, jo:mellow:

Har du besøgt dem da, eller bare noget du konkluderer? De er jo ikke nye i gamet, annoncen er oprettet i marts 2019 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 time siden:

Har du besøgt dem da, eller bare noget du konkluderer? De er jo ikke nye i gamet, annoncen er oprettet i marts 2019 

Jeg har besøgt dem flere gange, ja, og kan varmt anbefale dem. De har været her i flere år, det er rigtigt. 

Og så kan jeg godt huske de andre, som omtales i tråden. 

Det er således en mildest talt ubrugelig, og decideret forkert, henvisning, du laver. Hvis jeg nu spurgte ind til en annonce, der hed “latina”, ville du så også bare henvise til det første hit, der dukkede op uden lige at være sikker på, at det er den rigtige person?

Derfor synes jeg også, at det er ganske fair, når folk spørger til annoncer:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Svendsenaalborg skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har besøgt dem flere gange, ja, og kan varmt anbefale dem. De har været her i flere år, det er rigtigt. 

Og så kan jeg godt huske de andre, som omtales i tråden. 

Det er således en mildest talt ubrugelig, og decideret forkert, henvisning, du laver. Hvis jeg nu spurgte ind til en annonce, der hed “latina”, ville du så også bare henvise til det første hit, der dukkede op uden lige at være sikker på, at det er den rigtige person?

Derfor synes jeg også, at det er ganske fair, når folk spørger til annoncer:huh:

Nu er der jo nok flere "Latina", end der er mor og datter. Men så undskylder jeg da henvisningen. Synes bare jeg jeg kan kende nogle af billeder , fra sidste annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

100 og 120 kg - må sige at man kan få meget (eller for meget) for kun kr. 150,-  ;-)

Pris
5 min 150

Ja det kan være de kommer fra Bagsværd:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
skytten75 skrev, for 16 minutter siden:

Ja det kan være de kommer fra Bagsværd:rolleyes:

- -  neeej jeg tror de bor på St. Ballesgård i Egtved   (der er faktisk et landbrug der hedder St. Ballesgård i Egtved) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Hamder123 skrev, for 4 minutter siden:

Men er der nogen der har været hos dem?

Jeg har besøgt dem for et lille års tid siden til et dobbeltblow. 

Man skal altid passe på med hvad man skriver, og smag er jo subjektiv. Men jeg besøger dem ikke igen og ganske enkelt af den begrundelse, at jeg ikke tændte på dem og ved jeg ikke kommer til det. 

Det var et sats fra min side for deres billeder er ægte nok. Og de er også et par flinke damer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...