Hamder123 0 Skrevet 21. Januar, 2022 Nogen der har prøvet? https://annoncelight.dk/showad/279238 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) I søgefunktionen fandt jeg dette, ved at skrive "mor og datter" https://www.eroguide.dk/forum/topic/147846-mor-datter-i-varde/?tab=comments#comment-1357837 Redigeret 21. Januar, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, for 2 minutter siden: Velkommen til. I søgefunktionen fandt jeg dette, ved at skrive " mor og datter. https://www.eroguide.dk/forum/topic/147846-mor-datter-i-varde/?tab=comments#comment-1357837 Så det med søgefunktionen skal man passe på med, må man konkludere?… Det er ikke de samme mor/datter, som ts spørger til, jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Svendsenaalborg skrev, for 7 minutter siden: Så det med søgefunktionen skal man passe på med, må man konkludere?… Det er ikke de samme mor/datter, som ts spørger til, jo Har du besøgt dem da, eller bare noget du konkluderer? De er jo ikke nye i gamet, annoncen er oprettet i marts 2019 Redigeret 21. Januar, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesper5 3 Skrevet 21. Januar, 2022 De skriver vist ikke at de er i familie. Moderen er mor til sit barn, og datteren er jo datter af nogle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, for 1 time siden: Har du besøgt dem da, eller bare noget du konkluderer? De er jo ikke nye i gamet, annoncen er oprettet i marts 2019 Jeg har besøgt dem flere gange, ja, og kan varmt anbefale dem. De har været her i flere år, det er rigtigt. Og så kan jeg godt huske de andre, som omtales i tråden. Det er således en mildest talt ubrugelig, og decideret forkert, henvisning, du laver. Hvis jeg nu spurgte ind til en annonce, der hed “latina”, ville du så også bare henvise til det første hit, der dukkede op uden lige at være sikker på, at det er den rigtige person? Derfor synes jeg også, at det er ganske fair, når folk spørger til annoncer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Svendsenaalborg skrev, for 10 minutter siden: Jeg har besøgt dem flere gange, ja, og kan varmt anbefale dem. De har været her i flere år, det er rigtigt. Og så kan jeg godt huske de andre, som omtales i tråden. Det er således en mildest talt ubrugelig, og decideret forkert, henvisning, du laver. Hvis jeg nu spurgte ind til en annonce, der hed “latina”, ville du så også bare henvise til det første hit, der dukkede op uden lige at være sikker på, at det er den rigtige person? Derfor synes jeg også, at det er ganske fair, når folk spørger til annoncer Nu er der jo nok flere "Latina", end der er mor og datter. Men så undskylder jeg da henvisningen. Synes bare jeg jeg kan kende nogle af billeder , fra sidste annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Hamder123 skrev, for 2 timer siden: Nogen der har prøvet? https://annoncelight.dk/showad/279238 100 og 120 kg - må sige at man kan få meget (eller for meget) for kun kr. 150,- Pris 5 min 150 Redigeret 21. Januar, 2022 af Jernsvinet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skytten75 84 Skrevet 21. Januar, 2022 Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden: 100 og 120 kg - må sige at man kan få meget (eller for meget) for kun kr. 150,- Pris 5 min 150 Ja det kan være de kommer fra Bagsværd 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 21. Januar, 2022 skytten75 skrev, for 16 minutter siden: Ja det kan være de kommer fra Bagsværd - - neeej jeg tror de bor på St. Ballesgård i Egtved (der er faktisk et landbrug der hedder St. Ballesgård i Egtved) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamder123 0 Skrevet 22. Januar, 2022 Men er der nogen der har været hos dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 22. Januar, 2022 Hamder123 skrev, for 4 minutter siden: Men er der nogen der har været hos dem? Jeg har besøgt dem for et lille års tid siden til et dobbeltblow. Man skal altid passe på med hvad man skriver, og smag er jo subjektiv. Men jeg besøger dem ikke igen og ganske enkelt af den begrundelse, at jeg ikke tændte på dem og ved jeg ikke kommer til det. Det var et sats fra min side for deres billeder er ægte nok. Og de er også et par flinke damer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamder123 0 Skrevet 22. Januar, 2022 Giver den en god service eller er det ikke noget at råbe hurra for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 22. Januar, 2022 @Hamder123de er skam venlige og servicemindede begge to. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamder123 0 Skrevet 22. Januar, 2022 Nogen der ved om de giver godt sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren7500 16 Skrevet 24. Januar, 2022 Det er fantastisk sex fra begge, de er fucking frække og bløde begge to, Moren kan sprøjte sf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg