Guest Aros Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Bananas skrev, for 4 minutter siden: Ja det har jeg glemt. Husker også at det at være soldat når jeg var ung, kun var sjovt. Sådan er det måske med hukommelser; man mindes gerne det som var sjovt. Jeg husker aldrig at have været rasende nogen gang i hele mit liv. Men der er sikkert en eller anden kone, eller noget af børnene som husker noget andet Og så dig Aros He he som man siger “i gamle dage var alt bedre” Din eks-kone råber fra soveværelset, at hun også husker et par gange. Nå må løbe Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden: gnæk gnæk G’s kaktus savner jeg. Redigeret 21. Januar, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Møffe skrev, for 35 minutter siden: -Det er da noget sludder -dem der skriver anmeldelser gør det fordi de har noget på hjertet -dem der læser dem lader sig underholde af, at læse anmeldelser - +En masse andet der bare fylder i citatgengivelse. Det er jo din mening og den har du ret til at ha, selv om jeg også mener dit indlæg er noget sludder. Hvis nu ingen skriver anmeldelser/ indlæg og alle har din tilbagelænede indstilling, så var det her forum ikke eksisterende. Nu er denne tråd kun lavet fordi jeg skrev en anmeldelse uden link, da det ikke er et krav . Jeg skrev at link kunne fåes på besked, hvis man selv har bidraget med mindst 1 anmeldelse. Ledt ud af 2 anmeldelser , hvor der ikke var link på og hvor jeg, da jeg kommenterede det, fik beskeden, "det er ikke et krav" Det er det det handler om. Skal det være et krav at der er link gp'ens annonce, når man anmelder? Redigeret 21. Januar, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, for 6 minutter siden: Det er det det handler om. Skal det være et krav at der er link gp'ens annonce, når man anmelder? Ja det skal der, synes jeg. Man kunne måske teknisk lave det sådan, at der er en boks/rubrik hvor linket skal sættes ind og er boksen/rubrikken tom kan der ikke postes anmeldelsen. Der skal selvfølgelig være mulighed for, at skrive at der intet link er, det gælder f.eks. for en del thaiklinikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, for 4 minutter siden: Det er jo din mening og den har du ret til at ha, selv om jeg også mener dit indlæg er noget sludder. Hvis nu ingen skriver anmeldelser/ indlæg og alle har din tilbagelænede indstilling, så var det her forum ikke eksisterende. Nu er denne tråd kun lavet fordi jeg skrev en anmeldelse uden link, da det ikke er et krav . Jeg skrev at link kunne fåes på besked, hvis man selv har bidraget med mindst 1 anmeldelse. Ledt ud af 2 anmeldelser , hvor der ikke var link på og hvor jeg, da jeg kommenterede det, fik beskeden, "det er ikke et krav" Det er det det handler om. Skal det være et krav at der er link gp'ens annonce, når man anmelder? -tjaah... jeg skriver da i ny og næ anmeldelser herind (når jeg føler for det) "tilbagelænede indstilling" (kan man andet;-) man skal ikke tag det for tungt herinde... -det måleri der får du ikke noget ud af... Og jeg troede ikke det var dig der var trådstarter... -men du havde skrevet en kommentar -som jeg så valgte at kommentere -og skriver kun min mening;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Aros skrev, for 4 minutter siden: Ja det skal der, synes jeg. Man kunne måske teknisk lave det sådan, at der er en boks/rubrik hvor linket skal sættes ind og er boksen/rubrikken tom kan der ikke postes anmeldelsen. Der skal selvfølgelig være mulighed for, at skrive at der intet link er, det gælder f.eks. for en del thaiklinikker. Selvfølgelig skal der det, hvis link findes. Ved godt nogle thaibikse ikke direkte annoncerer med sex og der vil jeg klart selv helt undlade at skrive om det, da det kan skade stedet big time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Møffe skrev, for 2 minutter siden: -tjaah... Fortsat godt liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, for 3 minutter siden: Selvfølgelig skal der det, hvis link findes. Ja ja det er jo det jeg skriver også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 21. Januar, 2022 Nu vil jeg prøve at være lidt seriøs i forhold til stregens emne. Og jeg vil straks tage udgangspunkt i Venuslogen..Host... Venuslogens medlemmer lærte hurtigt at sætte en ære i at skrive en rigtig god eller for den sags skyld dårlig anmeldelse... Havde du ikke det så var du ikke heeeeelt seriøs... Drengenes anmeldelser, skulle være sobere, og skrevet med respekt for pigen, ..selv en dårlig anmeldelse kunne skrives så det blev en fryd at læse. Nogle medlemmer af Logen, gjorde det til en kunst at læse deres anmeldelser, faktisk handlede det meget lidt om sex, eller sexdelen, men hele optakten til besøget hvor de fandt pigen og på vej dertil og bagefter. Nogle Skribenter var hylende morsomme, så hvergang vedkomne skrev, sad hele logefolket limet til puteren for at se hvad skrev han nu. Pigerne solede sig i de mest kende skribenternes anmeldelser, havde man en anmeldelse, fra en af dem, var man godkendt og hele logens mandlige medlemmer, hvis man faldt i deres smag, fandt forbi. Vi var gudinder. Måske kan man de medlemmer der skriver herinde lære noget af det, sådan at det giver flere lyst til at skrive....skrive sjovt...skrive læseværdigt...sætte en ære i at skrive? Hvem fanden gider læse: Jeg kneppede hende.... Hun var god til at sutte rulle Hun hed Gyda. Kan ikke anbefales NÅ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 21. Januar, 2022 Grydeskeen skrev, for 6 timer siden: kom med jeres indput, på en pæn måde, også gerne fra sortseerne , om hvorfor de ikke vil bidrage. Jeg synes egentligt også det er rigtigt ærgerligt at alle ikke anmelder. Og jeg kan godt forstå du har lyst til at brokke dig. men istedet for at dele sitet op i to foreslår jeg st vi istedet laver en regel om at mændende herinde ikke må have alt for små sko. Så jeg tænker alt under størrelse 43 er no go. Det er for små sko. kvinderne synes jeg alle skostørrelser er helt i orden selvom 43 er en meget stor størrelse til en kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Januar, 2022 @Lady Cherie jeg har aldrig set/været på VL, men det lyder sjovt og interesant. Har lige googlet det men uden brugbare link, findes der en måde at se indlæg fra den side, og især anmeldelser, og ja jeg er godt klar over at de har et par år på bagen, men det lyder som om det kunne være spændende at læse. Hvis der sidder en it-nørd så modtages måder at se VL, hvis det er muligt, meget gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Aros skrev, for 17 minutter siden: Ja ja det er jo det jeg skriver også Også jeg, haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 21. Januar, 2022 Grydeskeen skrev, for 4 minutter siden: @Lady Cherie jeg har aldrig set/været på VL, men det lyder sjovt og interesant. Har lige googlet det men uden brugbare link, findes der en måde at se indlæg fra den side, og især anmeldelser, og ja jeg er godt klar over at de har et par år på bagen, men det lyder som om det kunne være spændende at læse. Hvis der sidder en it-nørd så modtages måder at se VL, hvis det er muligt, meget gerne. Nej desværre går det ikke at finde. Det er træls for jeg skrev altså nogle forrygende gode anmeldelser back in the days. De var ikke langt fra litterære mesterverk, hvorfor også Ekstrabladet tog kontakt fordi gerne ville samle dem i en bog. Ja det var tider. Desværre går min udsagn ikke at verificere, och derfor står jeg ved den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Januar, 2022 Bananas skrev, for 1 minut siden: Nej desværre går det ikke at finde. Det er træls for jeg skrev altså nogle forrygende gode anmeldelser back in the days. De var ikke langt fra litterære mesterverk, hvorfor også Ekstrabladet tog kontakt fordi gerne ville samle dem i en bog. Ja det var tider. Desværre går min udsagn ikke at verificere, och derfor står jeg ved den. Jo det kan findes, er på vej, men giv mig tid. Internettet glemmer aldrig næsten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 21. Januar, 2022 Aros skrev, Lige nu: Jo det kan findes, er på vej, men giv mig tid. Internettet glemmer aldrig næsten Helt ærligt? Det er på vej? Jeg giver dig al tid, det ville sgu være sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Bananas skrev, for 6 minutter siden: Nej desværre går det ikke at finde. Det er træls for jeg skrev altså nogle forrygende gode anmeldelser back in the days. De var ikke langt fra litterære mesterverk, hvorfor også Ekstrabladet tog kontakt fordi gerne ville samle dem i en bog. Ja det var tider. Desværre går min udsagn ikke at verificere, och derfor står jeg ved den. Der var sgu også meget lort og sammenspisthed på VL. Det blev en stor rodebutik og konflikt på konflikt, inhabilitet mm. Endnu værre blev det, da en kvinde oprettede et andet forum der lignede VL på mange måder. Så brød krigen ud og der blev svinet og truet til højre og venstre. Vist godt det fik en afslutning, men sjovt så længe det varede Redigeret 21. Januar, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 21. Januar, 2022 Grydeskeen skrev, for 3 minutter siden: @Lady Cherie jeg har aldrig set/været på VL, men det lyder sjovt og interesant. Har lige googlet det men uden brugbare link, findes der en måde at se indlæg fra den side, og især anmeldelser, og ja jeg er godt klar over at de har et par år på bagen, men det lyder som om det kunne være spændende at læse. Hvis der sidder en it-nørd så modtages måder at se VL, hvis det er muligt, meget gerne. Hej Grydeskeen Venuslogen findes ikke mere, så der kan jeg ikke hjælpe dig. Jeg havde i meget lang tid hele loge-arkivet liggende, men du kender godt det der...hvad skal man bruge det til?.....så det er væk. Jeg har i min anmeldelsesbog-på den lilla side....den blide, liggende en del...men du skal tilbage til helt til start i den på side 3 tror jeg det er. Men det er jo kun om mig....det omhandler jo ikke andre. Gå nu ikke forkert derinde hvis du kun er til det blide, er det de hårde, så skal du nok på side 4 i den sorte. Jeg kan desværre ikke skrive som Lauersen se min anmeldelse, nr 1-2-3-4..... jeg vil sige...jeg har ikke talt for nylig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Grydeskeen skrev, for 38 minutter siden: @Lady Cherie jeg har aldrig set/været på VL, men det lyder sjovt og interesant. Har lige googlet det men uden brugbare link, findes der en måde at se indlæg fra den side, og især anmeldelser, og ja jeg er godt klar over at de har et par år på bagen, men det lyder som om det kunne være spændende at læse. Hvis der sidder en it-nørd så modtages måder at se VL, hvis det er muligt, meget gerne. https://web.archive.org/web/20060207064843/http://www.4701.dk/ubbthreads/showflat.php?Board=UBB7&Number=129068 https://web.archive.org/web/20060207064847/http://www.4701.dk/ubbthreads/showflat.php?Board=UBB1&Number=129851 https://web.archive.org/web/20030402101204/http://www.4701.dk/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Board=UBB2&Number=55883&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1 https://web.archive.org/web/20030424194610/http://www.4701.dk/ubbthreads/showflat.php?Board=UBB1&Number=56273 https://web.archive.org/web/20051018002256/http://www.4701.dk/ubbthreads/showflat.php?Board=UBB1&Number=123343 https://web.archive.org/web/20030312090256/http://www.4701.dk/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Board=UBB1&Number=49292&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1 https://web.archive.org/web/20000301230422/http://www.venuslogen.dk/ Håber linksene virker Redigeret 21. Januar, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Januar, 2022 Lady Cherie skrev, for 46 minutter siden: Jeg kneppede hende.... Hun var god til at sutte rulle Hun hed Gyda. Kan ikke anbefales NÅ? Jeg får helt lyst til at slikke en gammel hekseskede Du er sgu skøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, for 20 minutter siden: da en kvinde oprettede et andet forum der lignede VL på mange måder. Gimel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Gimel? Tror sgu du har ret, kære Watson, tak. Der var jo også hedomax Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Januar, 2022 @Aros de virker dine link, lidt langsomme til at loade, men har lige læst en anmeldelse af @Lady Cherie, tror jeg det er, skrevet af grønærten, og det var sku skrivekunst på højt plan, fed måde at udtrykke sig på. @Aros kunne du ikke lave en tråd med alle de link du kan støve op, eller evt anvisningen til hvordan man finder dem, men helst link, man er jo doven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Januar, 2022 Grydeskeen skrev, for 10 minutter siden: @Aros de virker dine link, lidt langsomme til at loade, men har lige læst en anmeldelse af @Lady Cherie, tror jeg det er, skrevet af grønærten, og det var sku skrivekunst på højt plan, fed måde at udtrykke sig på. @Aros kunne du ikke lave en tråd med alle de link du kan støve op, eller evt anvisningen til hvordan man finder dem, men helst link, man er jo doven. Jo men det bliver ikke i aften, og ja de er langsomme at loade, men vi skal være glad for at vi kan i det hele taget Og det tager nemlig også lang tid at støve op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Må tilstå for mit eget vedkommende, så kører mit sexliv pt på rutinen. Besøger nogle jeg har besøgt flere gange før. Som enten jeg har lavet en anmeldelse på, eller skrevet kommentar på andres anmeldelser eller at der bare ikke er noget, som jeg kan tilføje, som andre ikke har skrevet. Desuden har jeg været så heldig og super priviligeret, at jeg har fået nyt legetøj. Min faste SB er færdig med at læse og en ny er kommet i hendes sted. Så der bruger jeg meget af min energi pt. Men holder da et vågent øje med, om der skulle komme nye GP’ere til, som jeg absolut må besøge. Dog mest udfra Jer brødres anmeldelser, hvor så ved efterfølgende tjek af annoncen, at det lige er mig. Redigeret 21. Januar, 2022 af Æ´Synderjyde Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 22. Januar, 2022 next skrev, for 13 timer siden: Mange af de piger jeg besøger, ønsker ikke eller direkte frabeder sig at blive anmeldt her på EG. Så jeg kommer nok ikke til at bidrage med ret mange anmeldeser, og om jeg vil bidrage med bekræftelse af GP's eksistens, kommer nok til at afhænge af vedkommende der efterlyser, mit humør og hvilken GP der er efterlysning på. Den problematik kan jeg kun nikke genkendende til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 22. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden: Gimel? Det må være Gimel. Siden gik ned i kaos for en del år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg