Jyden33 138 Skrevet 22. Januar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/333117 Jeg havde et par dage forinden skrevet på mail til Mette, men kunne ikke få det til at passe den dag jeg skrev til hinde jeg ville skrive når det kunne passe mig, og det blev så da jeg blev brændt af, af chocoloving (se anden anmeldelse) Skrev mail om hun havde tid, promote svar at det havde hun, og tidspunkt blev aftalt. Og bilen kører mod Randers efter god velledning., og fik først det præcise husnummer da jeg var ankommet. Mette åbner døren helt nøgen, hun har en lækker krop med en god fast røv og faste bryster, hun er som hun har fortalt i mail, 28 år, 165 høj og 55 kg. En skam hun kun tilbyder blow, for gad godt knalde hinde. Blow er rigtigt godt, først mig stående og hinde på knæ, derefter mig på sengen, hindes blow er våd, blidt og pirrende og bestemt blandt de bestem jeg har fået og det siger vist ikke så lidt. Da det er tid til at jeg kommer, er det i munden på hinde og hun beholder min pik i munden og sutter den helt tom, mens klatten glider ned i maven med et lille ”host”, men ned kommer den og hun forsætte med blidt at sutte. Skal der siges noget negativt er det at jeg personligt syntes prisen for hindes blow er i overkanten, men det er hvis tæt på ”dagsprisen” i spørge Mette om prisen da det ikke står i annoncen. Mette har mine bedste anbefalinger /Jyden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 22. Januar, 2022 Fint med lidt info om Mette, for hendes annonce er godt en af de korteste jeg har set og uden billeder https://annoncelight.dk/showad/333117 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frankies Skrevet 23. Januar, 2022 Jeg har også besøgt Mette Hold da op en dejlig oplevelse. En dejlig ung kvinde, der tager imod helt nøgen, en dejlig flot krop Hun slikker som en drøm og bliver ved, selv om jeg synes jeg er længe om at komme, det tager hun helt naturligt Alt i alt en dejlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungGirlLover 0 Skrevet 8. Februar, 2022 Jeg tror jeres anmeldelser er fake. Og det samme er hun (desværre). Hun svarer aldrig på mail. Det virker i hvert fald meget useriøst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper Sørensen 21 Skrevet 8. Februar, 2022 YoungGirlLover skrev, 1 time siden: Jeg tror jeres anmeldelser er fake. Og det samme er hun (desværre). Hun svarer aldrig på mail. Det virker i hvert fald meget useriøst. Jeg har besøgt Mette flere gange og har også kommenteret hende herinde før. Jeg har samme positive oplevelse af Mette som Jyden33 og Frankies. Jeg synes hun giver et godt og billigt blowjob. Jeg holder en pause hos hende, fordi jeg var ved at blive afhængig af hendes blowjob og hendes dejlige væsen. Kan ikke svare på hvorfor nogen ikke får svar. God dag til alle derude. Venligst Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungGirlLover 0 Skrevet 8. Februar, 2022 Jesper Sørensen skrev, for 1 minut siden: Jeg har besøgt Mette flere gange og har også kommenteret hende herinde før. Jeg har samme positive oplevelse af Mette som Jyden33 og Frankies. Jeg synes hun giver et godt og billigt blowjob. Jeg holder en pause hos hende, fordi jeg var ved at blive afhængig af hendes blowjob og hendes dejlige væsen. Kan ikke svare på hvorfor nogen ikke får svar. God dag til alle derude. Venligst Jesper Hvor meget har "hun" betalt dig for at skrive det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 8. Februar, 2022 YoungGirlLover skrev, for 5 minutter siden: Hvor meget har "hun" betalt dig for at skrive det? Ej undskyld, men du er da for langt ude?? Du kan da bruge søge funktionen her på siden og se at der er en del der har besøgt hende. Med dine beskyldninger herinde kan man kun sige at pigen er god til at sortere i hendes kunder 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungGirlLover 0 Skrevet 8. Februar, 2022 MrLovaLova skrev, for 1 minut siden: Ej undskyld, men du er da for langt ude?? Du kan da bruge søge funktionen her på siden og se at der er en del der har besøgt hende. Med dine beskyldninger herinde kan man kun sige at pigen er god til at sortere i hendes kunder Du er langt ude, hvis du tror på de anmeldelser. Læg mærke til hun aldrig selv kommenterer på noget. Svært at sortere, før man har mødtes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 8. Februar, 2022 YoungGirlLover skrev, Lige nu: Du er langt ude, hvis du tror på de anmeldelser. Læg mærke til hun aldrig selv kommenterer på noget. Svært at sortere, før man har mødtes. Så du tænker automatisk at pigen er herinde på eroguide? Og der er flere anmeldelser af personer der har været medlem i flere år og med mange anmeldelser. Jeg ved simpelthen ikke om du er seriøs eller laver sjov? Hvis ikke så vil jeg anbefale dig at tage en mundfuld frisk luft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vegasus 16 Skrevet 8. Februar, 2022 YoungGirlLover skrev, for 3 minutter siden: Du er langt ude, hvis du tror på de anmeldelser. Læg mærke til hun aldrig selv kommenterer på noget. Svært at sortere, før man har mødtes. Du er helt væk. Jeg skrev til hende torsdag og fik svar kort tid efter. Det samme skete søndag. Så mails svarer hun nu på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungGirlLover 0 Skrevet 8. Februar, 2022 MrLovaLova skrev, Lige nu: Så du tænker automatisk at pigen er herinde på eroguide? Og der er flere anmeldelser af personer der har været medlem i flere år og med mange anmeldelser. Jeg ved simpelthen ikke om du er seriøs eller laver sjov? Hvis ikke så vil jeg anbefale dig at tage en mundfuld frisk luft. Du kan da prøve at sende hende en mail selv og se. Så forstår du nok bedre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungGirlLover 0 Skrevet 8. Februar, 2022 Vegasus skrev, Lige nu: Du er helt væk. Jeg skrev til hende torsdag og fik svar kort tid efter. Det samme skete søndag. Så mails svarer hun nu på. Det kan enhver jo sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungGirlLover 0 Skrevet 8. Februar, 2022 Ja og så blev i stille. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Februar, 2022 YoungGirlLover skrev, for 7 minutter siden: Det kan enhver jo sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungGirlLover 0 Skrevet 8. Februar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: DU har sikkert også fået svar og besøgt denne skønne pige. som findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 8. Februar, 2022 YoungGirlLover skrev, Lige nu: DU har sikkert også fået svar og besøgt denne skønne pige. som findes. Hold da op med at tude, fordi din kommunikation gør at en pige ikke har lyst til at mødes. Find en anden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YoungGirlLover 0 Skrevet 8. Februar, 2022 Prinz skrev, for 1 minut siden: Hold da op med at tude, fordi din kommunikation gør at en pige ikke har lyst til at mødes. Find en anden! Hvad med at sætte dig ind i tingene. Test selv og se jeg har ret. Kommer sikkert noget med forudbetaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vegasus 16 Skrevet 8. Februar, 2022 (edited) YoungGirlLover skrev, for 2 timer siden: Det kan enhver jo sige. Om hun er fake, når det kommer til stykket, skal jeg ikke kunne sige. Jeg har endnu ikke være der. Der er dog intet der tyder på det. Hvorfor skulle medlemmer af EG, gennem flere år, pludselig bare lave fake opslag? Havde det været helt nye medlemmer, var jeg mere skeptisk. Medlemmer som dig selv, der først er kommet til EG i dag f.eks. Men en ting er sikkert. Hun svarer på mails. Men en troll vil sikkert påstå at jeg selv lige har været i Photoshop, for at lave en fake mailkorrespondance. Redigeret 8. Februar, 2022 af Vegasus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 8. Februar, 2022 Vegasus skrev, for 59 minutter siden: Om hun er fake, når det kommer til stykket, skal jeg ikke kunne sige. Jeg har endnu ikke være der. Der er dog intet der tyder på det. Hvorfor skulle medlemmer af EG, gennem flere år, pludselig bare lave fake opslag? Havde det været helt nye medlemmer, var jeg mere skeptisk. Medlemmer som dig selv, der først er kommet til EG i dag f.eks. Men en ting er sikkert. Hun svarer på mails. Men en troll vil sikkert påstå at jeg selv lige har været i Photoshop, for at lave en fake mailkorrespondance. Hun er ikke fake. Har været der en del. Bare lidt ustabil mht at svare 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden33 138 Skrevet 9. Februar, 2022 YoungGirlLover skrev, for 19 timer siden: Jeg tror jeres anmeldelser er fake. Og det samme er hun (desværre). Hun svarer aldrig på mail. Det virker i hvert fald meget useriøst. Kære lille YoungGirlLover du skal være klar over det er mig du beskylder for at være fake. Hvad har du af beviser for det ? Nej når det kommer til stykket er du nok bare ked af jeg kom til af ordne dín kone/kæreste så godt at hun ikke gider dig mere Mette er real, og fantastisk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 83 Skrevet 9. Februar, 2022 HEJ Jeg melder mig også i koret af meget tilfredse kunder hos Mette, ligesom trådstarter Jyden33. Absolut lækker aftale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 9. Februar, 2022 Jeg har også selv været der et par gange. Nem at komme i kontakt med. Og tidspunkt bliver overholdt. Dejlig nem og sød pige at snakke med. Og et konge blowjob hun giver. Dem som tvivler. Kan jeg kun sige Rønnebæren er sure Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 9. Februar, 2022 kad skrev, for 35 minutter siden: Jeg har også selv været der et par gange. Nem at komme i kontakt med. Og tidspunkt bliver overholdt. Dejlig nem og sød pige at snakke med. Og et konge blowjob hun giver. Dem som tvivler. Kan jeg kun sige Rønnebæren er sure Jeg synes det er helt ok der er nogle der tvivler og bliver væk, så er det nemmere for os andre at få en tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 24 Skrevet 10. Februar, 2022 Cords skrev, for 15 timer siden: Jeg synes det er helt ok der er nogle der tvivler og bliver væk, så er det nemmere for os andre at få en tid Helt enig.. Og jeg forstår egentlig heller ikke man bruger så meget tid på at kommentere på sadan en kværulant.. Jeg tænker at hvis det er den måde han skriver til pigerne på så forstår jeg da godt de ikke svarer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 10. Februar, 2022 Jyden33 skrev, den 9.2.2022 at 08:07: Kære lille YoungGirlLover du skal være klar over det er mig du beskylder for at være fake. Hvad har du af beviser for det ? Nej når det kommer til stykket er du nok bare ked af jeg kom til af ordne dín kone/kæreste så godt at hun ikke gider dig mere Mette er real, og fantastisk Mette findes, og svarer på mails :) og @Jyden33 er på ingen måde fake :) Det var bare lige, hvad jeg havde at tilføje :) god dag til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg