Hop til indhold
jhn87

Lækker oplevelse med Camille i Kbh SV

Recommended Posts

Er lige kommet tilbage fra en lækker lørdag formiddag med Polske Camille (her og her) i Kbh SV.

Plejer ellers at holde mig til danske piger da jeg har haft et par lidt kedelige oplevelser med udenlandske, men efter at have læst de andre gode anmeldelser tænkte jeg at give hende en chance, og det fortrød jeg virkeligt ikke.

Jeg havde bestilt en halv times GFE og det blev 100% indfiret. Var knap nok kommet ind af døren for hun begyndte at kysse mig dybt og lækkert. Vi fik tøjet af og kom op på sengen hvor jeg fik et af de bedste blowjobs i mit liv :D Hun har en lækker silkeblød hud og dejlig berørings venlig krop. Hun er enten en super god skuespiller eller også nød hun rent faktisk også vores tid sammen (og begge dele kan jeg godt leve med) :rolleyes:

Kan helt klart anbefale et besøg hos hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft den skønne kvinde i kikkerten i laaaang tid, men aldrig fået taget mig sammen, men dejligt at høre at du også jhn87 som så mange andre har haft en fantastisk oplevelse. 
 

Jeg ved nu at hun SKAL besøges når hun igen er i det jyske. Elsker hendes smukke smil og er vild med hendes krop. 
 

Kan kun blive en dejlig oplevelse, så glæder mig :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 5 minutter siden:

Hvordan er hendes kropsform? Er hun Bbw ? Eller buttet? Jeg kan godt lide Bbw kvinder, men jeg Synes hun har tabt sig lidt.

Jeg synes billederne er meget repræsentative. Ved ikke hvor grænsen går fra buttet til BBW. Hun ser i mine øjne super fræk og smuk ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Salad
HornyGirlfriend skrev, for 16 minutter siden:

Thank you @jhn87,my dream is to be a good actor then life would be easier, but acting is difficult and I'm more for authenticity and experiencing here and now :)

@Canelo Saul Alvarez If you like more body to caress, come soon as the trend is down :D

Sorry, can I ask, "Ball licking ( if possible )" , meaning?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Salad
HornyGirlfriend skrev, for 27 minutter siden:

Thank you @jhn87,my dream is to be a good actor then life would be easier, but acting is difficult and I'm more for authenticity and experiencing here and now :)

@Canelo Saul Alvarez If you like more body to caress, come soon as the trend is down :D

The best start is a pretty face.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...