Gangbang 635 Skrevet 22. Januar, 2022 SÅ er der endnu engang nyt Gang Bang på trapperne FRÆK og SEXET BLONDINE-MILF Onsdag den 26/1 fra 12 til 14 og 19 til 21 32 år 178 cm 90 kg - fyldig - men på de helt rigtige steder 80G i BH (det bruger hun dog aldrig Blondine Tatoveret Piercet i både mis og begge bryster Ikke ryger Tilbyder: -Lækker sex med og uden kondom -Blow - og sluger MEGET gerne -Dobbelt penetrering -Sprøjteorgasme - modtager GERNE klap i røven og et fast greb om halsen DOG INGEN: Anal og Kys Og nu til det kedelige og praktiske PRIS: 1500 pr deltager som går til tøsen STED: Frederiksberg DISKRETION: forventes fra begge sider HYGIEJNE: Der er bad, sæbe og håndklæder til rådighed (vær gerne trimmet forneden Dét får du med som deltager : fræk hed sex, bad, håndklæder, kondomer, glidecreme, øl og vand Er i klar til en lækker, våd og fræk oplevelse? Spring på og vær med For at spare både din og vores tid - så ønskes kun seriøse henvendelser. Melder man til - men ikke dukker op uden afbud i god tid er du ikke velkommen til vores andre GB - ej heller med vores andre frække piger Dørene bliver først låst op 10 min før. - respekter venligst dette. OBS - ved at for få tilmeldte deltagere, forbeholder vi os retten til at aflyse. OBS - for god ordens skyld: er både du og jeg naturligvis sygdomsfrie (både seksuelt og corona) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 22. Januar, 2022 Jeg springer ikke på, men springer over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 22. Januar, 2022 Lion69 skrev, for 4 timer siden: Jeg springer ikke på, men springer over Ja tak spring endeligt over men måske en anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 22. Januar, 2022 Tatoveret trunte - ikke lige mig. Men god fornøjelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 22. Januar, 2022 Gangbang skrev, for 35 minutter siden: Ja tak spring endeligt over men måske en anden gang NEJ TAK Ikke min type desværre, god fornøjelse . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 22. Januar, 2022 Lion69 skrev, for 4 minutter siden: NEJ TAK Ikke min type desværre, god fornøjelse . Fair nok skal vi så ikk lukke den her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 172 Skrevet 23. Januar, 2022 Nej tak. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 23. Januar, 2022 the latin lover skrev, for 12 minutter siden: Nej tak. Jamen det skam helt ok MEN gutter hold jer nu til at skriv på denne tråd hvis i har spørgsmål til dette gb eller vil tilmeldes 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 23. Januar, 2022 Enig med gb. slap nu lidt sf og skriv med seriøse spørgsmål og positiv feedback. det andet er sgu dårlig stil og fremmer ikke ligefrem pigerne lyst til at vise sig som de erz Gb: fedt i arrangerer alle disse events. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Januar, 2022 (edited) Fanme en dårlig stil i viser her drenge ! Og hvad går det ud på ? Hun er sgu da en flot dame ? Lækre bryster, og gode former, kan i ikkke bare lade os som ikke har noget i mod kvinder med former svarer i tråden og så dem af jer som syntes bedst om dem med andre former, i kan bare bladre videre til et andet arrangement - plz Redigeret 24. Januar, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 263 Skrevet 24. Januar, 2022 (edited) Hej Kan hun klare rigtigt dyb halsknep, måske blot Alm. deepthroat eller sutter og sluger hun bare som alle andre buttede( Altid lidt sultne piger) Tag det nu som lidt sjov ….0 hvor mange skal der deltage .. prisen er lidt skarp hvis der er for mange og festen lidt kedelig ved for få ….. Redigeret 24. Januar, 2022 af Happy69luke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 24. Januar, 2022 Hej Lækker krop, lige min smag. Er der mulighed for at hun kommer til Jylland eller Fyn på et tidspunkt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 24. Januar, 2022 (edited) Jeg scrollede tilfældigvis forbi denne tråd og var helt i chok over nogle folks kommentarer! Jeg har intet forhold til pigen, eller kender hende personligt, men det skærer i mit GP hjerte at nogle kan finde på at skrive sådan noget om en pige de ikke kender!? Fair hvor hvis hun ikke falder I jeres smag, men overvej hvis det var jer selv, og I skulle læse sådan om jer selv på den måde!? Virkelig, virkelig usmageligt og respektløs i min optik … Redigeret 24. Januar, 2022 af Candy Cane 14 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 24. Januar, 2022 Happy69luke skrev, for 2 timer siden: Hej Kan hun klare rigtigt dyb halsknep, måske blot Alm. deepthroat eller sutter og sluger hun bare som alle andre buttede( Altid lidt sultne piger) Tag det nu som lidt sjov ….0 hvor mange skal der deltage .. prisen er lidt skarp hvis der er for mange og festen lidt kedelig ved for få ….. Hun kan klarer dybt halsknep uden problemer og vi tænker min 4 deltager for det noget ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 26. Januar, 2022 Er der flere pladser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 26. Januar, 2022 Wranglerman skrev, for 41 minutter siden: Er der flere pladser? Hej ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 26. Januar, 2022 Hej Spørger lige igen, er der mulighed for at hun kan komme til Jylland eller Fyn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 27. Januar, 2022 Smalhans skrev, for 9 timer siden: Hej Spørger lige igen, er der mulighed for at hun kan komme til Jylland eller Fyn? Hej ja hun er på Fyn den 4/2 Tidspunktet kendes dog ikke helt endnu men nok fra 10/12 eller 12/14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 27. Januar, 2022 Gangbang skrev, for 2 timer siden: Hej ja hun er på Fyn den 4/2 Tidspunktet kendes dog ikke helt endnu men nok fra 10/12 eller 12/14 Bliver det i Odense så eller er det uden for Odense?? Jeg er nemlig afhængig af den offentlige transport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 27. Januar, 2022 (edited) Se næste indlæg Redigeret 27. Januar, 2022 af Smalhans Nyt indlæg i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 27. Januar, 2022 Gangbang skrev, for 3 timer siden: Hej ja hun er på Fyn den 4/2 Tidspunktet kendes dog ikke helt endnu men nok fra 10/12 eller 12/14 Øv, kan kun om torsdagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nice M 16 Skrevet 30. Januar, 2022 Tak for en fantastisk oplevelse Dejlig sød og imødekommende pige, og et godt arrangement. Håber jeg får mulighed for at deltage en anden gang også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. Januar, 2022 Default User skrev, den 22.1.2022 at 21:03: Tatoveret trunte - ikke lige mig. Men god fornøjelse. Igen nedladende sprog overfor en pige. Skyl din mund........selv om det sgu nok er for sent. Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. Januar, 2022 Candy Cane skrev, den 24.1.2022 at 23:45: Jeg scrollede tilfældigvis forbi denne tråd og var helt i chok over nogle folks kommentarer! Jeg har intet forhold til pigen, eller kender hende personligt, men det skærer i mit GP hjerte at nogle kan finde på at skrive sådan noget om en pige de ikke kender!? Fair hvor hvis hun ikke falder I jeres smag, men overvej hvis det var jer selv, og I skulle læse sådan om jer selv på den måde!? Virkelig, virkelig usmageligt og respektløs i min optik … Tak for denne kommentar, Candy. Men jeg er bange for, at visse folk, der fylder meget her i forum, aldrig lærer at se sagen fra andre vinkler end deres egen. Kram fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg