Antrahx 34 Skrevet 22. Januar, 2022 Har aflagt Zita er besøg… Hun er til dato den bedste pige jeg har mødt, indlevende, nærværende sød. Smuk. Og virkelig intiligent i min verden er hun en ener,.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BillyBob 42 Skrevet 22. Januar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/229497 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebsen80 62 Skrevet 22. Januar, 2022 Er hun stadig at finde omkring EDC-Åløkken .? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 22. Januar, 2022 Antrahx skrev, 1 time siden: Har aflagt Zita er besøg… Hun er til dato den bedste pige jeg har mødt, indlevende, nærværende sød. Smuk. Og virkelig intiligent i min verden er hun en ener,.. For flere år tilbage var hun også min ynglings, var helt vild med det kønne ansigt, flotte krop og dejlige væsen. Men desværre har jeg ikke besøgt hende siden hun fik de runde kanonkugler, som jeg syntes er lidt ærgeligt. Hun er ellers super sød og lækker, men babser er ikke helt mig, desværre. har ellers lavet en del positive anmeldelser for år tilbage, for satan det var dejlige besøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 22. Januar, 2022 Hun minder om CATTLEYA som dog heldigvis har naturlige bryster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 22. Januar, 2022 De mest mærkelige bryster som jeg længe har set 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome Skrevet 23. Januar, 2022 Da hun først startede ud i Danmark, holdte hun til i Nyborg. Havde et par sjove timer med hende før hun blev 'kendt'. Der kunne man få lov til lidt af hvert! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 23. Januar, 2022 SmallPenuzSyndrome skrev, for 3 timer siden: Da hun først startede ud i Danmark, holdte hun til i Nyborg. Havde et par sjove timer med hende før hun blev 'kendt'. Der kunne man få lov til lidt af hvert! Den første lange tid i DK, holdt hun til nær Rosengårdcenter, besøgte hende rigtig mange gange, også da hun senere flyttede til Nyborg. Den gang havde hun små lidt triste bryster, så forstår godt hun fik dem lavet, syntes bare de er for runde nu. Men hun er en super flot pige og meget charmerende og imødekommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 23. Januar, 2022 Inden Zita fik lavet bryster besøgte jeg hende 3 gange, ......men tænder bare ikke på de meget unaturlige, stramme bolde hun har nu... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antrahx 34 Skrevet 4. Februar, 2022 Zita er sammen med Roxana mine yndlings piger ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg