cassanova 574 Skrevet 22. Januar, 2022 Nu har jeg efterhånden besøgt ca. 30 forskellige GP ere , alle typer lige fra rødhårede over blondiner til mulatter, høje lave, buttede , slanke m.v..Når jeg tænker tilbage på min “ karriere” som GP forbruger og sortere i gode og mindre gode oplevelser , så er der en rød tråd , slanke brunetter med brune øjne er de typer som jeg har haft de allerbedste oplevelser med , det er naturligvis tilfældigt at det forholder sig sådan , at påstå det modsatte er noget pjat. Men de fantastiske oplevelser med de brunøjede brunetter har alligevel præget min smag for GP ere. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 22. Januar, 2022 Vil give dig ret. Det samme her. Brunetter går simpelhen dybere, virker mere seksuelt intelligent og tager sig bedre tid til gode oplevelser 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 22. Januar, 2022 cassanova skrev, for 30 minutter siden: Nu har jeg efterhånden besøgt ca. 30 forskellige GP ere , alle typer lige fra rødhårede over blondiner til mulatter, høje lave, buttede , slanke m.v..Når jeg tænker tilbage på min “ karriere” som GP forbruger og sortere i gode og mindre gode oplevelser , så er der en rød tråd , slanke brunetter med brune øjne er de typer som jeg har haft de allerbedste oplevelser med , det er naturligvis tilfældigt at det forholder sig sådan , at påstå det modsatte er noget pjat. Men de fantastiske oplevelser med de brunøjede brunetter har alligevel præget min smag for GP ere. Helt enig, min erfaring går også mange år tilbage - og i mange forskellige lande - det mørke hår, de brune øjne, og ofte den lidt mørke hud - giver pigerne en varm glød af ild, vildskab og noget der skal undersøges - deres varme og blikke - er magi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 22. Januar, 2022 WHOOOU .. ja .. jeg har også altid været en hund efter langt brunt hår og brune øjne ... Men tror maks een af de piger jeg har besøgt havde det look ... Og så hende den fantastiske .. hun havde langt mørkt hår og grønne øjne ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 22. Januar, 2022 Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden: Brunetter går simpelhen dybere, virker mere seksuelt intelligent og tager sig bedre tid til gode oplevelser Husk nu lige, at trække vejret, sikke da nogle påstande - jeg har gode seksuelle oplevelser og erfaringer med kvinder, hvor hår- og øjenfarven ikke betyder det meste ..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 23. Januar, 2022 Nu er du jo en cassanova iflg dit nick name, så kan du jo vælge og vrage . Spøg til side, syntes din påstand er helt hen i vejret, sikke en gang sludder og vrøvl at brunetter med brune øjne går dybere og tager sig bedre tid, må da være en fornærmelse over for de øvrige piger som yder en fremragende service til os . Min egen erfaring med over 25 år som sex køber, er at det intet har med mørk, lys, tyk, tynd at gøre men personen/personligheden . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg