LystTilSM 90 Skrevet 23. Januar, 2022 "Kikkede" lidt rundt for at se om der er en kvinde som kan gøre min søndag perfekt, faldt så over en som reklamerer med ÆGTE A-SKÅL En ægte A skål kan jeg nok gætte mig til. Men hvad er en ikke ægte A skål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 23. Januar, 2022 Det betyder vel bare at der ikke er foretaget kirurgisk indgreb for at det er en A-skål. Ingen kunstige fyldninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 23. Januar, 2022 Eller en større barm der er reduceret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 23. Januar, 2022 sweetstone skrev, for 5 minutter siden: Eller en større barm der er reduceret. Så er den vel ikke ægte længere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 23. Januar, 2022 mester4u skrev, for 1 minut siden: Så er den vel ikke ægte længere? Prøv at læse TS spørgsmål igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 302 Skrevet 23. Januar, 2022 B skål - C skål - D skål forsæt selv igennem alfabetet - er vel ikke ægte A skåle Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 23. Januar, 2022 LystTilSM skrev, 1 time siden: "Kikkede" lidt rundt for at se om der er en kvinde som kan gøre min søndag perfekt, faldt så over en som reklamerer med ÆGTE A-SKÅL En ægte A skål kan jeg nok gætte mig til. Men hvad er en ikke ægte A skål? Ja det er jo en meget lile barm hahha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg