Hop til indhold
Milner

Hvornår har de bedst tid?

Recommended Posts

Gæst
Milner skrev, for 3 minutter siden:

Hvilke dage, og på hvilke tidspunkt er det nemmest at få en aftale?? 

Det tror jeg ikke man kan udtale sig generelt om, da det afhænger af den pågældende du ønsker at besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Hvornår det er nemmest at få en tid? mit råd er at bestille i god tid da det kan svinge meget hvor travlt der er, jeg har oplevet dage hvor jeg er den eneste kunde, og andre dage hvor der har været fuldt booket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69
Bananas skrev, for 12 minutter siden:

Nemmest at få aftaler er fredage kl 09.45.

Næstnemmest er torsdage kl 13.

Der tager du fejl, efter 16.00 når mændende skal hjem til deres koner, så er der frit slag for os andre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lion69 skrev, for 21 minutter siden:

Der tager du fejl, efter 16.00 når mændende skal hjem til deres koner, så er der frit slag for os andre :D

Ja, men så kommer jo i flok. Har sagtens set jer, når i trænges i opgange og porte efter kl 16.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Nemmest at få aftaler er fredage kl 09.45.

Næstnemmest er torsdage kl 13.

Lion69 skrev, for 1 time siden:

I dagtiden er Onsdag nemmest

Aften afhænger af TV

Dagtidsbelægning:

Mandag: kontorfolket

Tirsdag:  håndværkere

Onsdag:. Eroguide

Torsdag: håndværkere

Fredag: kontorfolk

Lørdag og søndag: eroguide og håndværkere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok

Undskyld men burde den ikke ligge under Hygge da Hyggetiden er bedst og igen, hvornår er det bedst, det er det mellem Søndag aften kl 24 og Søndag aften kl 23.59 :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne være interessant at høre pigerne om de har en rush-hour :)

Jeg er selv betænkelig ved at kigge forbi efter 19, da jeg tænker at det er svært at holde dampen oppe så sent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
ThomasDK skrev, for 15 minutter siden:

Jeg er selv betænkelig ved at kigge forbi efter 19, da jeg tænker at det er svært at holde dampen oppe så sent.

I så fald, hvad forventer du selv af svar, Gp kom nu skat jeg er klar kl ? Men kom dog før 19 i en Satans fart og husk lige konen hader sex efter 19 :rolleyes: hold da op en sjov tråd 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThomasDK skrev, for 2 timer siden:

Denne branche er temmelig uforudsigelig, dog er kl 10, kl 12 og lige efter fyraften ret populære tider. Om man kan holde dampen oppe, handler om hvad tid man er på fra, hvor mange gæster man har og hvordan man iøvrigt planlægger sin dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Liv skrev, for 12 minutter siden:

Denne branche er temmelig uforudsigelig, dog er kl 10, kl 12 og lige efter fyraften ret populære tider. Om man kan holde dampen oppe, handler om hvad tid man er på fra, hvor mange gæster man har og hvordan man iøvrigt planlægger sin dag.

Tak for info. Meget nyttigt.

Kram Mr Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Liv skrev, for 1 time siden:

Denne branche er temmelig uforudsigelig, dog er kl 10, kl 12 og lige efter fyraften ret populære tider. 

Sjovt :) Du ramte lige mine favorittidspunkter :)

Synes du ellers det er rimelig nemt, at booke tid kl. 10 og kl. 12 på selve dagen, men måske jeg bare er heldig. 

Den med fyraftenen kan godt være lidt sværere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 6 minutter siden:

Sjovt :) Du ramte lige mine favorittidspunkter :)

Synes du ellers det er rimelig nemt, at booke tid kl. 10 og kl. 12 på selve dagen, men måske jeg bare er heldig. 

Mit favorittidspunkt er kl. 10, og jeg har aldrig problemer med at komme til her. Men nu booker jeg også gerne senest dagen før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Milner skrev, for 8 timer siden:

Tidligt om formiddagen, hvis muligt, ved 13-14 tiden og fra 18-tiden og fremefter. Det er mine erfaringer. Det er svært for mig ofte at få tider ved 16-17 tiden f.eks., fredag eftermiddag er svær også, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 21 timer siden:

Tidligt om formiddagen, hvis muligt, ved 13-14 tiden og fra 18-tiden og fremefter. Det er mine erfaringer. Det er svært for mig ofte at få tider ved 16-17 tiden f.eks., fredag eftermiddag er svær også, 

Nå, du må jo være direktør, hvis formiddagen for dig er ved 13-14-tiden :P. På det tidspunkt har jeg allerede taget min formiddagslur nr. 1 eller 2 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man skulle udvide tråden her lidt, kunne man tænke over, om der er mere travlt på nogle tider af måneden i forhold til andre.

Jeg gætter på, at der generelt aflægges lidt flere besøg i den første uge af hver måned, altså når man lige har fået løn. Af samme grund er jeg selv sjældent på besøg i den uge, for så vil jeg hellere vente til der er lidt færre gæster. Både fordi det så er nemmere at få en tid, og fordi jeg bilder mig ind, at pigen ubevidst værdsætter sin gæst bare en lille smule mere, når der ikke er helt lige så mange. Om antagelserne holder eller ej, aner jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Hvis man skulle udvide tråden her lidt, kunne man tænke over, om der er mere travlt på nogle tider af måneden i forhold til andre.

Jeg gætter på, at der generelt aflægges lidt flere besøg i den første uge af hver måned, altså når man lige har fået løn. Af samme grund er jeg selv sjældent på besøg i den uge, for så vil jeg hellere vente til der er lidt færre gæster. Både fordi det så er nemmere at få en tid, og fordi jeg bilder mig ind, at pigen ubevidst værdsætter sin gæst bare en lille smule mere, når der ikke er helt lige så mange. Om antagelserne holder eller ej, aner jeg ikke.

Også min tanke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Lidt i samme tråd, så har jeg også en antagelse om, at der godt kunne være flere annoncer fra amatørerne sidst på måneden når bankkontoen er ved at være mager. Men jeg ved det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 15 timer siden:

Jeg gætter på, at der generelt aflægges lidt flere besøg i den første uge af hver måned, altså når man lige har fået løn.

Der er også folk, der venter til sidst på måneden, når de ved hvor meget de har tilovers.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Mesterjacob skrev, den 24.1.2022 at 21:49:

Nå, du må jo være direktør, hvis formiddagen for dig er ved 13-14-tiden :P. På det tidspunkt har jeg allerede taget min formiddagslur nr. 1 eller 2 :D

- og jeg drikker formiddagskaffe..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, den 23.1.2022 at 15:00:

Når alle andre kunder er optaget med arbejde, børn, sure koner eller hvad som helst andet som forhindrer dem i at besøge gp’er! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...