Candy Cane 579 Skrevet 23. Januar, 2022 (edited) Efter vores lille intime GB i Jylland er vi blevet sultne efter mere! Vi har fået en del efterspørgsler og vil nu holde et lille GB i København, så sjællænderne ikke skal føle sig snydt! Prisen er i dagens anledning kun 2000.- for 1 times hed sex med 3 piger! Vi er @VictoriaDavinci @Din danske Girl Next Door & @Candy Cane Vi piger varmer hinanden godt og grundig op inden, så vi er klar til en intens, hed omgang med jer dejlige mænd Det er desuden Nicoles sidste GB, så kom endelig forbi og giv hende den sidste tur! Vi glæder os allerede, og er klar på endnu en omgang med lækker sex på kryds og tværs, pigesex og deepthroat! I dagens anledning kan græsk også tilkøbes hos Candy for kun +300 Ses vi!? Sted Pussy Galores: Lyngbyvej 231 A, 2900 Hellerup Pris 2000,- for 1 time med 3 piger Praktiske info Depositum kan indbetales i løbet af næste uge på PG efter aftale. Booking kan ske på [email protected]. Coronapas er påkrævet og vises ved døren. Vi glæder os til at se jer! Candy & Nicole Victoria Davinci Redigeret 23. Januar, 2022 af Candy Cane 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Qwertyy Skrevet 24. Januar, 2022 En time r måske lidt kort tid - hvor mange mænd lukker i ind:)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HrLarsen 3 Skrevet 24. Januar, 2022 Lyder rigtig spændende. Hvor mange har i tænkt jer at invitere med? Jeg er svært interessere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerrVonKnoblauch 154 Skrevet 24. Januar, 2022 (edited) Jeg har allerede mailet Candy Men vil også gerne vide, hvor mange der bliver. Minimi/maximi antal? Redigeret 24. Januar, 2022 af HerrVonKnoblauch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 579 Skrevet 24. Januar, 2022 HerrVonKnoblauch skrev, for 2 timer siden: Jeg har allerede mailet Candy Men vil også gerne vide, hvor mange der bliver. Minimi/maximi antal? Hvor har du skrevet henne? Syns ikke jeg har modtaget noget fra dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerrVonKnoblauch 154 Skrevet 24. Januar, 2022 Candy Cane skrev, for 3 minutter siden: Hvor har du skrevet henne? Syns ikke jeg har modtaget noget fra dig? Jeg har allerede modtagit dit svar Hoppas bara det kommer några fyrer till, även om jag inte klagar om jag blir ensam med er tre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 579 Skrevet 24. Januar, 2022 HerrVonKnoblauch skrev, for 8 minutter siden: Jeg har allerede modtagit dit svar Hoppas bara det kommer några fyrer till, även om jag inte klagar om jag blir ensam med er tre Haha nååå det var dig Jamen vi satser på en 10-12 stk max så nu må vi se hvad det bliver til 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din danske Girl Next Door 352 Skrevet 27. Januar, 2022 Qwertyy skrev, den 24.1.2022 at 08:15: En time r måske lidt kort tid - hvor mange mænd lukker i ind:)? Helt fair, hvis man synes 1 time lørdag aften er for lidt. Vi ser også meget gerne at I bliver lidt længere Derfor giver vi mulighed for at man kan fortsætte de frække lege sammen med os Man kan tilkøbe 30 min – 1000kr. 60 min – 1500kr. Og der er selvfølgelig mulighed for at få et bad bagefter, lidt snacks og noget at drikke. Vi har naturligvis lagt en pause ind mellem GB og vores bookinger, hvis nogle bekymrer sig om det Vi glæder os til at se jer til en mega fræk aften på lørdag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 27. Januar, 2022 Hold op i er nogle lækre piger alle 3 Dog syntes jeg 1 time er for lidt, 2 timer ville passe bedre for mit vedkommende, hvis jeg skulle nyde jeg alle 3, men håber i får et fantastisk frækt GB ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 27. Januar, 2022 Lion69 skrev, 1 time siden: Hold op i er nogle lækre piger alle 3 Dog syntes jeg 1 time er for lidt, 2 timer ville passe bedre for mit vedkommende, hvis jeg skulle nyde jeg alle 3, men håber i får et fantastisk frækt GB ! Undskyld læser du overhovedet tråden eller kigger du bare billeder?? De har skrevet at du har mulighed for at tilkøbe tid. Det var så lidt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din danske Girl Next Door 352 Skrevet 27. Januar, 2022 Lion69 skrev, for 3 timer siden: Hold op i er nogle lækre piger alle 3 Dog syntes jeg 1 time er for lidt, 2 timer ville passe bedre for mit vedkommende, hvis jeg skulle nyde jeg alle 3, men håber i får et fantastisk frækt GB ! Kære Lion Tak for dit input. Desværre kan man jo ikke rette i sådanne post's som den her. Derfor har jeg blot måtte kommentere i tråden, at det netop er muligt at tilkøbe mere tid - enten en hel eller halv time ekstra Så du kan sagtens få to hele timer sammen med os alle tre. Og vi vil elske at få lov til at forkæle dig Jeg håber vi ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg