Hop til indhold

Recommended Posts

Så kom jeg forbi Vestergade – en dag hvor julefreden var ved at sænke sig.

Kunne pludselig indpasse en times besøg, og var lige i nærheden, så Enjoy skulle prøves. Hun svarede omgående på telefonen, og var helt med på en tid 5 min. senere.

Blev taget fint imod, og fik selvfølgelig spørgsmålet – hvad kommer du her efter? Jeg forsøgte med en gang massage, som jeg så kunne ændre alt efter hvordan tingene nu forløb. Hun var nu mere til at få det afklaret inden vi startede. Så jeg bestilte en time med det huset nu kunne byde på, jeg vidste jo nok inderst inde, at jeg ikke ville kunne gå igen uden at have undersøgt alle muligheder.

Hun spurgte om der var specielle områder der skulle fokus på. Jeg bad hende se på nogle spændinger øverst i ryggen. Hun gik fint til opgaven, og tog godt ved på de rigtige steder, så det blev løst helt til ug. Massagen af resten af kroppen var også ok, men nok lidt mere ovre i det hun kalder tantra. Hun forstår absolut også at pirre så man kan forstå det, lange rolige bevægelser. Herefter lidt oralt arbejde, hvor hun også tager ved så man kan fornemme det. Så var det tid til forskellige øvelser på og ved briks. Ikke noget at klage over her, og så længe det er blidt og behageligt, så er hun helt med på det. Ved det afsluttende håndarbejde, hvor jeg kan være noget af en udfordring, holdt hun fint ud - selvom armene blev trætte. Hun har en dejlig høj briks. Det er lige min kop te, så slipper man for ubelejlige arbejdsstillinger, som nok ikke vil kunne godkendes af arbejdstilsynet.

Efterfølgende fik vi en snak om Eroguide. Vi så på den tråd, hvor @Goldfinger ikke kunne fornemme de åbne arme og de hede blikke på billedet i hendes annonce. Det kunne hun egentlig godt selv se, så det er nu blevet ændret til det bedre.

Sød og venlig ung pige, fin og naturlig krop. Hun siger 30 år, og det lyder helt fint i mine ører. Jeg har genbesøgt hende, og fået en lignende oplevelse.

Syvsovere vil ikke kunne besøge hende på hverdage, da hun lukker tidligt for at kunne passe sit aftenarbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gh70 skrev, for 2 timer siden:

Fik du FP ?

Jeg har altid kun fået HJ men rigtig god massage og virkelig sød pige :-) 

Jeg er tidligere blevet tilbudt FP på stedet, men takkede nej da hun ikke var min type. Dette skuffede hende tydeligt.  Men et blæs siger man aldrig nej til så bad om dette mens jeg lukkede øjnene og tænke på en anden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gh70 skrev, for 4 timer siden:

Fik du FP ?

Jeg har altid kun fået HJ men rigtig god massage og virkelig sød pige :-) 

Jeg husker det som værende FP. Hun er relativt ny i biksen, så måske er det noget tid siden du har besøgt,  og så mødt hendes forgænger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende på billedet har jeg besøgt flere gange men altid kun fået HJ, ville da gerne mere selvom hun giver et fantastisk HJ :-) 

Jeg må prøve forbi hende igen.. det er jo en dejlig stor briks hun har hvor der kan ske ting og sager :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
birgir skrev, for 1 time siden:

Tilbyder hun anal?

Jeg har ikke spurgt - men jeg tror det ikke, da hun aldrig har nævnt det som en mulighed.

Hun er hurtig til at svare i åbningstiden, og jeg tror hun vil svare på det på et opkald eller en sms.

Ellers må du give det et forsøg - der er vel altid lidt myoser der kunne trænge til lidt fokus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der har været her for nyligt og fået andet end HJ?

Jeg var forbi lørdag og fik igen kun HJ og det er hun også god til ,men kunne godt tænke mig lidt mere ved hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...