Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
shiny skrev, for 2 timer siden:

500 dollar? Lokker ikke mig

Nu står der også kr. bagefter.

MEN, "annoncen" er helt ubrugelig og fortæller intet, men det er måske formålet med den, så folk kontakter af bar nysgerrighed.
Man skal ikke regne med at man vil møde en Thailænder der udfører Thai massage, med mindre man kender en Thailænder med fornavnet Einar.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, den 25.1.2022 at 09:07:

Man skal ikke regne med at man vil møde en Thailænder der udfører Thai massage, med mindre man kender en Thailænder med fornavnet Einar.

Hvordan har du opsnuset den info?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 13 timer siden:

Hvordan har du opsnuset den info?

Nu er der jo angivet et telefonnummer, men jeg har ikke ringet eller skrevet til det, men derfor kan man jo indimellem ud fra et nummer finde oplysninger om det alligevel.
Men ellers er "Einar" måske booking "pigen" der håndterer kommunikationen, jeg har dog i dette tilfælde ikke tænkt mig at tage en for holdet, men det er der måske en anden der er frisk på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 5 minutter siden:

Nu er der jo angivet et telefonnummer, 

Okay, jeg slog det selv op inden jeg spurgte, og kan på gængse sider se det er taletids fra Lebara. Så kan du ikke uddybe kilden/søgemetoden, der ledte frem til et drengenavn? Googling giver mig heller ikke noget.

Jeg undrer mig blot over koblingen til "Einar" hvis du ikke har kontaktet nummeret. Jeg vil altså bare afdække, hvad det er jeg gør forkert (så jeg kan blive klogere) eller om du er kommet til at at gøre noget forkert?

(Adressen giver to personnavne, mindst 10 erhvervsnumre og bl.a. en række ældre annoncer om udlejning af lokaler)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 12 minutter siden:

Jeg undrer mig blot over koblingen til "Einar" hvis du ikke har kontaktet nummeret. Jeg vil altså bare afdække, hvad det er jeg gør forkert (så jeg kan blive klogere) eller om du er kommet til at at gøre noget forkert?

Jeg har sikkert gjort noget forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 9 timer siden:

Jeg har sikkert gjort noget forkert.

Lidt fra højre ben:

Hvor er det dejligt at se, at både du og @Advarsel er helt "normale" mmennesker.

Sagt med et glimt øjet.  ;):)

God weekend.

Redigeret af Krølle Bølle Jr.
Rettelser til det bedre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 15 timer siden:

Sagt med et glimt øjet.  ;):)

Glimt/ironi eller måske sarkasme skal da ikke forklares ellers misser man hensigten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...